Waar erger je je aan? #10

Mezelf en het “juiste” willen doen. Altijd instant spijt.

Mn schoonzusje wilt een nieuwe baan (net geswitcht en valt enorm tegen qua mensen), op mijn werk zoeken we toevallig iets wat zij wilt en waar ze zeer geschikt voor is (maar genoeg sollicitanten verder). Nu heb ik het net bij haar aangegeven of dat niet evt wat voor dr is. Nu al zo’n spijt van want helemaal geen zin om met haar in een bedrijf te werken, ook al zouden we qua werk niks inhoudelijks met de elkaar te maken hebben.

Oh edit ; ze heeft een sollicitatie lopen en hoort ze deze weer meer over. Hopelijk wordt ze aangenomen :crossed_fingers:t2:

7 likes

Echt dom als mensen je gaan mailen, vaak met een klacht, en dat ze dan MSc achter hun naam zetten. Alsof ik ze dan serieuzer moet nemen? :clown_face:

30 likes

Dat mijn vriend nog steeds altijd denkt in een hittegolf ‘ja lekker! Ik zet alle ramen even open!’ Terwijl ik weer met een rol vuilniszakken en ducttape alles hermetisch aan het dichttapen ben.

14 likes

Ik ben jouw vriend sorry

Waarom :cry:

1 like

Ik voel me heel opgesloten met alles dicht en daar word ik heel onrustig van, zelfs toen het vorig jaar 40 graden was had ik alle ramen en deuren open

6 likes

Spijt me dit te zeggen maar weet ook niet of jouw methode de beste is tbh. Wel boho chique

2 likes

Internet zegt van wel dus het is waar. Maar het is toch ook best logisch? Zolang het buiten koeler is dan binnen = alles open. Zodra het buiten warmer is dan binnen = alles dicht en zoveel mogelijk zon blokken. Waarvoor hebben jullie in Limboland anders al die rolluiken? Miss moet ik daar gaan wonen.

14 likes

Bellende bakfietsouders.

3 likes

Mja het wordt toch wel heet dus dan heb ik liever nog wat ‘frisse’ lucht dan alles op slot

4 likes

Oh ja echt! Of Nederlanders die op wereldreis gaan, jaarlijks overal en nergens naartoe vliegen en vinden dat iedereen wat meer van de wereld zou moeten zien, maar zelf nog nooit een van de waddeneilanden hebben bezocht. Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij. (Maargoed, ik ben ook een enorme wadden fan en ik heb een hekel aan reizen).

5 likes

Ik doe tzelfde hoor. Ben altijd vroeg wakker dus om 5 uur gaan de ramen met hor en de achterdeur wagenwijd open zodat het kan doorwaaien. Rond 10 gaan boven de rolluiken potdicht en beneden de gordijnen dicht (behalve aan de achterkant want daar schijnt geen zon op t raam). Savonds zet ik weer even alles open en voordat we gaan slapen doe ik de rolluiken wel weer naar beneden op gaatjes (want mn overburen hoeven me niet per se in bed te zien liggen enzo). Mn vriend was mn hele methode laatst vergeten en toen was het binnen gewoon bijna 10 graden warmer dan op andere dagen.

6 likes

Ja dit! Snap het nut natuurlijk wel maar was pas eindelijk weer eens op kantoor, maar telefoon vergeten. Echt mega kut want toen kwam ik dus nergens in :expressionless:

1 like

Vooral met werk vind ik het irritant dat ik ALTIJD mijn telefoon in de buurt moet hebben. Ik word vet onrustig van telefoons. Bewaar laptops ook altijd in een kast als ik klaar ben .

3 likes

Ja ik dacht misschien zwarte vuilniszakken juist warmte zouden aantrekken. En die rolluiken zijn volgens mij zodat wij lekker tot 12 uur kunnen uitslapen zonder wakker te worden van het licht. Maar werken ook goed tegen de hitte inderdaad

Wel lillek zijn ze

1 like

Godsamme, wordt er een daddy shower georganiseerd voor een vriend die bijna vader wordt. Echt fuck off. Wat een bullshit

16 likes

Wtf is een daddy shower? Hoezo is een babyshower niet goed genoeg of loop ik achter en is dat tegenwoordig ook al een mommy shower…

1 like

Soort babyshower wat vaak voor de moeder wordt georganiseerd, maar dan nu meer voor de vader ofzo? Ik heb er sowieso een hekel aan :unamused:

Ik word zo leip van dat iedereen om me heen de hwle dag zeurt over hoe heet het is. Ik heb het helemaal niet mega heet. Ik leef juist pas met dit weer.

13 likes

Klinkt gewoon als een excuus om bier te zuipen.

@Calypso Heb ik ook niet zoveel mee, die flauwe spelletjes en alles in t roze of blauw. Ik geef denk ik gewoon aan dat ik een soort borrel wil of met zn alle naar het terras ofzo :smiley: oh en met veel snacks :stuck_out_tongue:

1 like