Ja dit! Snap het nut natuurlijk wel maar was pas eindelijk weer eens op kantoor, maar telefoon vergeten. Echt mega kut want toen kwam ik dus nergens in
Vooral met werk vind ik het irritant dat ik ALTIJD mijn telefoon in de buurt moet hebben. Ik word vet onrustig van telefoons. Bewaar laptops ook altijd in een kast als ik klaar ben .
Ja ik dacht misschien zwarte vuilniszakken juist warmte zouden aantrekken. En die rolluiken zijn volgens mij zodat wij lekker tot 12 uur kunnen uitslapen zonder wakker te worden van het licht. Maar werken ook goed tegen de hitte inderdaad
Wel lillek zijn ze
Godsamme, wordt er een daddy shower georganiseerd voor een vriend die bijna vader wordt. Echt fuck off. Wat een bullshit
Wtf is een daddy shower? Hoezo is een babyshower niet goed genoeg of loop ik achter en is dat tegenwoordig ook al een mommy shower…
Soort babyshower wat vaak voor de moeder wordt georganiseerd, maar dan nu meer voor de vader ofzo? Ik heb er sowieso een hekel aan
Ik word zo leip van dat iedereen om me heen de hwle dag zeurt over hoe heet het is. Ik heb het helemaal niet mega heet. Ik leef juist pas met dit weer.
Klinkt gewoon als een excuus om bier te zuipen.
@Calypso Heb ik ook niet zoveel mee, die flauwe spelletjes en alles in t roze of blauw. Ik geef denk ik gewoon aan dat ik een soort borrel wil of met zn alle naar het terras ofzo oh en met veel snacks
Dat het duurdere biologische waterijs van AH veel minder lekker is. Tjonge zit ik dan met mijn goede gedrag. Volgende keer weer de normale
Mezelf, dat ik zon zeikwijf word boven de 25 graden
Zo irritant dat je voor winkelen op afspraak je gegevens moest invullen en dat ze dan denken oh die wil vast ook wel onze nieuwsbrief ontvangen nu al de zoveelste keer. Mja ik had gewoon neppe naam moeten invullen
Mag dat wel zomaar in het kader van de AVG en gegevensverwerking?
Nee dat mag niet maar dat boeit ze natuurlijk niet, en daar doe je verder ook weinig aan behalve afmelden. Heb er wel eens “werk” van gemaakt maar uiteindelijk kost dat alleen maar energie
Ik vind het echt te brutaal voor woorden eigenlijk ook
AP is sowieso te onderbemand om zich met het onterecht verwerken van persoonsgegevens voor het verspreiden van nieuwsbrieven bezig te houden.
Weg in eigen land
Een soort van ex van mij loert weleens op mijn website. Ik kan dat dus zien en wil hem het liefst een bericht sturen met: ‘En, leuke website he?’
Maar dat is dan ook weer zo flauw.
Hoe kan je dat zien?
Schreeuwende kinderen.
Google analytics, hij woont niet in Nederland. Het is wel erg toevallig dat er steeds 1 gebruiker uit het land en gebied waar hij vandaan komt, op mijn website terechtkomt.