Waar erger je je aan? #10

Dat het duurdere biologische waterijs van AH veel minder lekker is. Tjonge zit ik dan met mijn goede gedrag. Volgende keer weer de normale

1 like

Mezelf, dat ik zon zeikwijf word boven de 25 graden

1 like

Zo irritant dat je voor winkelen op afspraak je gegevens moest invullen en dat ze dan denken oh die wil vast ook wel onze nieuwsbrief ontvangen :triumph: nu al de zoveelste keer. Mja ik had gewoon neppe naam moeten invullen

3 likes

Mag dat wel zomaar in het kader van de AVG en gegevensverwerking? :thinking:

Nee dat mag niet maar dat boeit ze natuurlijk niet, en daar doe je verder ook weinig aan behalve afmelden. Heb er wel eens “werk” van gemaakt maar uiteindelijk kost dat alleen maar energie

2 likes

Ik vind het echt te brutaal voor woorden eigenlijk ook

7 likes

AP is sowieso te onderbemand om zich met het onterecht verwerken van persoonsgegevens voor het verspreiden van nieuwsbrieven bezig te houden.

1 like

Weg in eigen land :sob:

Een soort van ex van mij loert weleens op mijn website. Ik kan dat dus zien en wil hem het liefst een bericht sturen met: ‘En, leuke website he?’

Maar dat is dan ook weer zo flauw. :woman_shrugging:

4 likes

Hoe kan je dat zien? :open_mouth:

1 like

Schreeuwende kinderen.

Google analytics, hij woont niet in Nederland. Het is wel erg toevallig dat er steeds 1 gebruiker uit het land en gebied waar hij vandaan komt, op mijn website terechtkomt. :stuck_out_tongue:

11 likes

Aaahh oké, ik dacht je kan echt namen zien. Maar zo dus!

Ja vreselijk. Hou ik angstvallig alle gordijnen dicht komt mijn vriend weer aan om alles open te gooien. Hij wil ook altijd op het heetste van de dag in de zon wandelen. No thank you.

Maar 's avonds in bed wel klagen dat de slaapkamer zo warm is. :roll_eyes:

Ik heb het opgegeven na de domste ruzie in de wereldgeschiedenis vanmiddag. Hij zit lekker te koken in de woonkamer met alles open en ik heb mezelf opgesloten in de dichtgetimmerde slaapkamer met een ventilator. Doeidoei spreek je vrijdag wel weer

2 likes

Dat ik mijn schoonzus en haar vriendin al bijna een jaar niet heb gezien. Heb voorgesteld om wat te gaan drinken, want vind het oprecht jammer dat het contact zo verwaterd. Krijg ik als reactie iets in de trant van: “Goed plan.” Vervolgens vraag ik wanneer ze kunnen. Antwoord: “Poeh, komende weken zit ik nogal vol.” Ja, ik ook. Zeg dan gewoon dat je er geen belang bij hebt. Weet niet of ik me erger of verdrietig ben.

2 likes

Ik krijg op insta steeds reclame van superleuke tassen maar ze zijn zo erg ‘geinspireerd op’ een ander merk dat ik het eigenlijk niet wil kopen.

Sharing is caring

Panapop maar zijn rip-offs van Furla

Ik wil een ijsje maar de diepvries staat op zolder en dat is gewoon zo ver lopen :confounded:

6 likes