Ja echt wat hebben andere mensen daaraan. Ik zie ook weleens bij de Tall collectie reacties met dat het voor hun 1.70 veelste lang was. GOH.
Ik ben al meer dan een uur aan het wachten op mijn eten en de timer blijft sindsdien al een halfuur ofzo springen tussen 20 en 22 minuten. Terwijl eerst 40min werd aangegeven. Ik bel maar die meid daar lijkt me niet te horen. Na lang wachten eindelijk reactie dat er geen rider komt aka het eten staat daar gewoon al de hele tijd? Jesus. En ik dacht eerst nog om in de buurt wat te halen maar ik dacht ânee treat yo selfâ, echt fuck my life.
Edit: great, nu begint mijn buik ook te rommelen en pijn te doen na ervan gegeten te hebben
Via thuisbezorgd besteld? Ik heb dit ook al meerdere malen gehad afgelopen maanden! En ik denk niet dat het een excuus is, maar dat het er dan inderdaad geen bezorger komt opdagen, echt zo stom? Daar kan dat restaurant ook niks aan doen want zij huren thuisbezorgd in
En vaak wordt het restaurant zelf er nog slecht op beoordeeld ook
Hopelijk valt het mee met je buik!
ik had dit afgelopen week ook bij Uber, hele tijd de tijd veranderen en toen werd 't na 1,5 uur alsnog gecanceld omdat er geen rider was
Late reactie maar zoals @Bakkes zegt heeft het Indd te maken met de verkopende partij. Het verschilt welke maten dan duur of goedkoper zijn maar het scheelt soms echt veel! En Indd gelijk al geen zin meer om het te kopen
Dat je als bedrijf vanaf 8 uur de betonboor aanzet is al irritant genoeg maar dat hoort er blijkbaar bij. Maar moet je dan ook nog als collegaâs non-stop schreeuwend staan vloeken tegen elkaar?
Zit hier volkomen overprikkelt met mn koptelefoon op naar kabbelende beekjes te luisterenâŠ
Dat wij in het hele fucking huis 1 deurklink hebben die omhoog gaat om te openen ipv naar beneden.
En elke keer als ik die deur open heb gedaan, ik automatisch elke andere fucking klink ook omhoog wil doen.
Schijt irritant
Ik zit nu te wachten tot de bus wegrijdt. Ik zou 10 minuten voor mijn werk aankomen op mijn werk en nu heb ik nog 3 minuten volgens mij heeft de chauffeur niet helemaal in de gaten dat ze nu geen recht op pauze heeft. Soms is dat wel zo maar dan staan er twee bussen achter elkaar. Dit is echt de enige bus die er staat. Ik haat het dat ik nu te laat op mijn werk aankom en veelste lang in een te warme bus zit.
Wanneer je een opdracht krijgt die niet helemaal duidelijk is en je meer info vraagt en ze gewoon de opdracht herhalen.
Hoe ver moet ik mezelf vernederen om je te doen beseffen dat ik niet snap wat je bedoelt???
Dat er op Thuisbezorgd eerst staat dat het 30 minuten duurt. En als je al besteld hebt, is het ineens meer dan een uur
Heb de laatste tijd het idee dat als je âzo snel mogelijkâ aan vinkt, het dat het bij de bezorgers aankomt als: hoe trager hoe beter đ„Č
Haha flashback naar mijn stagebegeleider.
Ik: hoe groot moeten deze fotoâs afgedrukt worden, A4 of A3?
Hij: kijk maar.
Fotoâs op A4.
Hij: waarom zijn deze niet op A3 afgedrukt?
âWaArOm StEl jE zO wEiNiG vRaGeN vIcKy?â
Mensen die zeggen: neem nou een drankje, je kan het hebben. Zoân hekel aan als mensen dingen opdringen.
Hoe kun je âeen drankje hebbenâ? Heb je dan vochttekort? Ben je chago? Ben je dun? (Erg schandalige optie, I know) rare opmerking idd
Mijn schoonmoeder die nooit makeup draagt of iets met haar haar doet behalve met âfeestelijke gelegenhedenâ een lichtblauwe krijtachtige oogschaduw
Wat zou dat moeten toevoegen dan??? Laat het gewoon achterwege joh
Vind dat wel aandoenlijk haha
aan fietsers die keihard aan komen fietsen en op het laatste moment stoppen waardoor ik denk dat ze door gaan rijden en alsnog op de rem moet ik rijd 50 en het fietspad ligt haaks op de hoofdrijbaan.
En aan fietsers die op dezelfde weg met hun voorband gewoon op de weg staan te wachten. Er is echt genoeg ruimte op die plek om normaal te staan.
Ik was vandaag bij tk maxx en ze hadden echt leuke merken maar ik heb niks gekocht omdat mn vriend ieder moment kon komen om me op te halen. En nu heb ik spijt van een wildfox broek