Zodra ik beetje ontspan of bijna in slaap val denkt mijn lichaam, tijd om te hoesten!!
Maar ben ik gewoon bezig, helemaal niks.
Mijn diepvries staat nu weer in de garage ipv op zolder. Echt fijn met koken (en ontbijt met diepvriesfruit) want dan hoef ik maar 3m te lopen. Maar ik wil nu gewoon ijs eten in bed en een koelelement pakken voor in bed. En nu moet ik naar beneden EN naar buiten het is ook nooit goed eigenlijk.
Ohw nee vooral dat naar buiten gedeelte klinkt echt heel onaantrekkelijk
Vind ik wel een goed ideeâŠ
Edit: zoân ola ijsjesbak wil ik!!
Ik heb de afgelopen weken nauwelijks een lekker stuk fruit gegeten. Ik koop bij de Lidl en AH. Ik heb 2
x een ananas gekocht en die liggen dagen in de fruitschaal maar worden maar niet ârijpâ, heel wit van binnen en smaakten nergens naar. Necarines idem, taai en niet sappig. Kiwiâs waren ook slecht. Watermeloenen ook smaakloos. Ik heb een Galia meloen gekocht bij de Lidl en die was ok, al heb ik ze wel eens zachter en sappiger gehad. Herkennen jullie dit? Ik erger me eraan dat ik zo veel geld uitgeef aan vies fruit en hierdoor grijp ik sneller naar gemakkelijke ongezonde snacks.
Edit: ik heb dus het idee dat fruit tegenwoordig veel te vroeg wordt geplukt.
ik herken dit helaas maar al te goed, kiwis, appels, en zelfs druiven waren niet lekker. Maar ik had laatst een watermeloen die lekker was en aardbeien zijn nu wel top. Dus nu koop ik vooral aardbeien.
Nectarines en perziken kun je volgens mij wel laten liggen dat ze nog zachter worden.
Ik weet nog vroeger in Frankrijk van die enorm sappige vruchten dat je hele handen en gezicht plakkerig waren nadat je er eentje gegeten had. In NL nooit meegemaakt.
Dat ik in bed lig en vanuit buiten eten ruik, volgens mij kapsalon ofz. Krijg er zoân honger van mijn hele maag knort ervan haha
Dat ik zoveel last heb van hooikoorts. Ik heb het er zelfs benauwd van. Momenteel is het enige wat nog enigszins helpt 2 bevroren watjes op mân ogen. Maar nog vond ik het vandaag blijkbaar niet erg genoeg om me ziek te melden van werk. Geen idee waarom niet, want ik heb vrij weinig uit kunnen voeren. Dus morgen maar wel ziek melden, want werken heeft zo echt geen zin. Ik hoop dat het heel hard gaat regenen morgen of overmorgen
Wat vervelend dat je zoveel last hebt van hooikoorts! Ik heb ook veel last, maar bij mij helpt Fluticason tegen de benauwdheid en het nare gevoel in mijn holtes. Dat gaat wel via een recept en in overleg met de huisarts, maar misschien is het iets voor jou? In ieder geval veel sterkte, het valt niet mee met ernstige klachten te moeten werken.
Wat rot dat je er zo erg last van hebt.
Er was gister en vandaag ook nog kans op smog, dus inderdaad verstandig om vandaag niet te werken zodat je hopelijk niet nog erger last krijgt. In heel Nederland kans op smog door ozon | RIVM
Bedankt! Ik denk dat mijn benauwdheid hier goed vandaan zou kunnen komen.
@anon31495790 goede tip! Ik ga straks even vragen of de huisarts iets soortgelijks kan voorschrijvenđ
Fucking Hello Fresh reclame met âAan de keukenprins(es) op dit adresâ inclusief knop in postnl app om direct te bestellen op de site van Hello Fresh.
In het begin dacht ik âmeest bewolkt waar?â, maar toen viel het kwartje dat ze mostly letterlijk hebben vertaald. WTFFF je bent een miljardenbedrijf en je kan geen vertaler huren?
Een reclame voor ondergoed op de radio net waar gesproken wordt over âhet opbergen van je kroonjuwelenâ ofzoiets
Ik ook! En geen idee hoe ik het weg krijg Als ik naar buiten kijk weet ik ook hoe het weer is. Laat me met rust
Ik weet niet welke nectarines je hebt, maar ik vind de gele veel lekkerder en sappiger dan de witte.
Ik heb nu heel lekkere nectarines en aardbeien van de Lidl.
Het staat er ook nog eens in een soort wazig pixelige letters? RaarâŠ
Mensen je kan dat stomme weerbericht uitzetten! Klik op dat pijltje wat in dat weerbericht staat en daar kan je je voorkeuren aangeven wat je standaard wil zien (bij mij dus NIKS!!!)