Fucking Hello Fresh reclame met “Aan de keukenprins(es) op dit adres” inclusief knop in postnl app om direct te bestellen op de site van Hello Fresh.
![]()

In het begin dacht ik ‘meest bewolkt waar?’, maar toen viel het kwartje dat ze mostly letterlijk hebben vertaald. WTFFF je bent een miljardenbedrijf en je kan geen vertaler huren?
Een reclame voor ondergoed op de radio net waar gesproken wordt over “het opbergen van je kroonjuwelen” ofzoiets 
Ik ook! En geen idee hoe ik het weg krijg
Als ik naar buiten kijk weet ik ook hoe het weer is. Laat me met rust
Ik weet niet welke nectarines je hebt, maar ik vind de gele veel lekkerder en sappiger dan de witte.
Ik heb nu heel lekkere nectarines en aardbeien van de Lidl.
Het staat er ook nog eens in een soort wazig pixelige letters? Raar…
Mensen je kan dat stomme weerbericht uitzetten! Klik op dat pijltje wat in dat weerbericht staat en daar kan je je voorkeuren aangeven wat je standaard wil zien (bij mij dus NIKS!!!)
Ik herken je struggle deels, maar wil vooral om 22:30 gaan slapen. Waarom speelt NL niet gewoon vroeger op de avond
Ik mis de avondklok
Oh en @marley Behalve aardbeien (die vind ik nu, ook van de AH, ook best lekker haha) zijn die producten toch ook écht zomervruchten? Dus misschien dat je nog even een weekje of wat moet wachten? Seizoensfruit is altijd lekkerder en ik kan me van al jouw vruchten vooral herinneren dat ik ze echt pas in de zomervakantie eet.
Laat me gewoon zeuren! 
Hahah you’re right, daar is dit topic inderdaad niet voor 
huh is toch handig om te weten voor de mensen die zich daaraan ergeren 
Ik moest wel lachen om alle berichten over partners die alle ramen opengooien met dit weer. Mijn vriend net ook “er moet even frisse lucht bij”
Bro wat denk je dat er nu fris gaat zijn aan de lucht.
/s 
Ja maar de ander kan dat niet weten en wil meedenken aan een oplossing om je ergernis weg te kunnen nemen
I love zeiken too btw
Ik vind het ook echt zo laat! Normaal ga ik 2130 al opruimen/afsluiten/richting bed. En nu duurt zo’n wedstrijd goed tot 23u. Voor ik in bed lig
Echt uurtje eerder was ideaal geweest. Kan me ook niet herinneren dat het paar jaar terug steeds 21u was?
Ik werd net bevangen door de hitte, maar moest nog 100 meter tot mijn voordeur. Ik heb mijzelf intern echt aangemoedigd, alsof ik de marathon liep en de eindstreep zag.
Als je gaat bellen met iemand op je werk en diegene het steeds uitstelt en uiteindelijk op niet storen gaat staan op het tijdstip dat het zou plaatsvinden. En er ook gewoon op blijft staan uur lang 
Ik zag in de postnl app dat ik twee brieven krijg vandaag: mijn vaccinatie uitnodiging (oud nieuws) en een mysterieuze brief met prioritaire erop uit Frankrijk. Drie keer raden welke brief werd bezorgd: alleen de spuit 11 brief
Ik wil weten wat er in die andere brief staat