Waar erger je je aan? #10

Ik wil zo graag cardio doen vandaag maar ik denk dat ik dat pas in de avond ga trekken qua temperatuur. Dus zit ik er nu al tegenaan te hikken :sob:

@anon3765766 Oeh spannend!! Je kent niemand uit Frankrijk? Of iets besteld uit Frankrijk?

Die bitch probeerde gewoon werk voor zichzelf te creëren :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nee, het is zo’n kartonnen envelop en er lijkt iets van een boekje in te zitten maar ik heb niks besteld. Ik kan echt niets of niemand bedenken die mij iets uit Frankrijk stuurt en dan nog €6,50 verzendkosten betaalt (stond op de envelop)? Hopelijk komt het morgen met de post mee.

Dat sommige series en films zo moeilijk terug zijn te kijken. Heb echt zin in Harry Potter of Pretty Little Liars, maar dat staat niet op Netflix, Videoland of Amazon Prime.

9 likes

Dat mijn vorige werk er zo lang over doet om de verlofuren die ik nog had staan uit te betalen. Mijn rekeningen lopen wel gewoon door en ben nog niet bij mijn nieuwe baan begonnen dus heb even 0 inkomen :sweat_smile:

ik wilde zeggen; ik heb ze via prime gekeken. zie ik nu dat ze het toegevoegd hebben als huur optie. wajow. scam!!!

1 like

Ja stom he! Had helemaal een abonnement genomen daar voor die serie en films, kwam ik er daarna achter dat je alleen kan huren😭

amazon crime is het inpv prime. sjees.

3 likes

Ik heb prime genomen voor HP, hier het volgende probleem dat ik wel een dvd-box met alle films heb maar geen dvd-speler meer (ook niet in laptop) :sob::sob::sob:

Juist goed voor hem toch, dan moeten ze hem inhuren en krijgt hij weer een extra klus betaald :money_mouth_face:

Ik had precies hetzelfde :cry: Heb toen maar Storytel genomen om de boeken te luisteren, maar het is niet hetzelfde

Ja heb ook Storytel gehad voor HP en heb ook alle boeken in het Engels, maar die heb ik al zo vaak gelezen. Heel erg balen, ook voor jou :pensive:

1 like

Dat alle fucking hondentrimmers in de buurt geen nieuwe honden aannemen (?!) sta echt op t punt om mn hond kaal te scheren. Vind echt beetje dierenmishandeling om een hond te weigeren eigenlijk, is toch wel noodzakelijke zorg bij sommige rassen.

1 like

Sws word fruit te vroeg geplukt om maar mooi te kunnen wezen in de supermarkt.
Daarom koop ik het niet meer daat maar op de markt of bij de boer of turkse supermarkten.
En ald ik iets uit de supermarkt haal dan laat ik het nog een week liggen.

Sws nectarines laten liggen. Als je die hard eet met een mesje ben je echt een tatta

3 likes

Hele dag op mn kamer gezeten en net 2.5 uur geslapen, hoofd voelt nog steeds als een blok beton door die klotepollen. Ben er goed ziek van :sleepy:

Mediocre witte mannen bij spinning die zich niet aan de les houden. Ik kom daar om in een trance m’n hart eraan te herinneren dat het werkt, maar dan zit er een half kalende karel iets totaal anders te doen dan alle anderen, op een totaal ander ritme, en dat haalt me zo uit mijn ritme gvd :mad: Nu heb ik geen endorfine rush maar eerder een adrenaline irritatie rush

12 likes

Volgende keer op de eerste rij zitten, werkt bij mij ook altijd goed. Is idd zooo irritant

3 likes

Ik zat al op de eerste rij 🥲

Haha dit ja! Er zijn zelden mannen die echt in het ritme kunnen blijven.
Also irritant: mannen die dan ook hun petje ophouden?! Why?!

1 like

Ja joh, laten we maar hard vuurwerk afsteken omdat er weer 22 mannen tegen een rond voorwerp aan schoppen

(Ik ben echt zuur :joy:)

7 likes