Waar erger je je aan? #10

@MissMarple
gelukkig is het uit te zetten!

3 likes

Ik herken je struggle deels, maar wil vooral om 22:30 gaan slapen. Waarom speelt NL niet gewoon vroeger op de avond :frowning: Ik mis de avondklok

Oh en @marley Behalve aardbeien (die vind ik nu, ook van de AH, ook best lekker haha) zijn die producten toch ook Ʃcht zomervruchten? Dus misschien dat je nog even een weekje of wat moet wachten? Seizoensfruit is altijd lekkerder en ik kan me van al jouw vruchten vooral herinneren dat ik ze echt pas in de zomervakantie eet.

1 like

Laat me gewoon zeuren! :frowning:

2 likes

Hahah you’re right, daar is dit topic inderdaad niet voor :wink:

huh is toch handig om te weten voor de mensen die zich daaraan ergeren :eek:

9 likes

Ik moest wel lachen om alle berichten over partners die alle ramen opengooien met dit weer. Mijn vriend net ook ā€œer moet even frisse lucht bijā€

Bro wat denk je dat er nu fris gaat zijn aan de lucht.

27 likes

/s :shushing_face:

1 like

Ja maar de ander kan dat niet weten en wil meedenken aan een oplossing om je ergernis weg te kunnen nemen

I love zeiken too btw

5 likes

Ik vind het ook echt zo laat! Normaal ga ik 2130 al opruimen/afsluiten/richting bed. En nu duurt zo’n wedstrijd goed tot 23u. Voor ik in bed lig :sob: Echt uurtje eerder was ideaal geweest. Kan me ook niet herinneren dat het paar jaar terug steeds 21u was?

Ik werd net bevangen door de hitte, maar moest nog 100 meter tot mijn voordeur. Ik heb mijzelf intern echt aangemoedigd, alsof ik de marathon liep en de eindstreep zag.

9 likes

Als je gaat bellen met iemand op je werk en diegene het steeds uitstelt en uiteindelijk op niet storen gaat staan op het tijdstip dat het zou plaatsvinden. En er ook gewoon op blijft staan uur lang :sweat_smile:

Ik zag in de postnl app dat ik twee brieven krijg vandaag: mijn vaccinatie uitnodiging (oud nieuws) en een mysterieuze brief met prioritaire erop uit Frankrijk. Drie keer raden welke brief werd bezorgd: alleen de spuit 11 brief
Ik wil weten wat er in die andere brief staat :crazy_face:

5 likes

Ik wil zo graag cardio doen vandaag maar ik denk dat ik dat pas in de avond ga trekken qua temperatuur. Dus zit ik er nu al tegenaan te hikken :sob:

@anon3765766 Oeh spannend!! Je kent niemand uit Frankrijk? Of iets besteld uit Frankrijk?

Die bitch probeerde gewoon werk voor zichzelf te creƫren :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nee, het is zo’n kartonnen envelop en er lijkt iets van een boekje in te zitten maar ik heb niks besteld. Ik kan echt niets of niemand bedenken die mij iets uit Frankrijk stuurt en dan nog €6,50 verzendkosten betaalt (stond op de envelop)? Hopelijk komt het morgen met de post mee.

Dat sommige series en films zo moeilijk terug zijn te kijken. Heb echt zin in Harry Potter of Pretty Little Liars, maar dat staat niet op Netflix, Videoland of Amazon Prime.

9 likes

Dat mijn vorige werk er zo lang over doet om de verlofuren die ik nog had staan uit te betalen. Mijn rekeningen lopen wel gewoon door en ben nog niet bij mijn nieuwe baan begonnen dus heb even 0 inkomen :sweat_smile:

ik wilde zeggen; ik heb ze via prime gekeken. zie ik nu dat ze het toegevoegd hebben als huur optie. wajow. scam!!!

1 like

Ja stom he! Had helemaal een abonnement genomen daar voor die serie en films, kwam ik er daarna achter dat je alleen kan huren😭

amazon crime is het inpv prime. sjees.

3 likes