Waar erger je je aan? #10

Ik heb prime genomen voor HP, hier het volgende probleem dat ik wel een dvd-box met alle films heb maar geen dvd-speler meer (ook niet in laptop) :sob::sob::sob:

Juist goed voor hem toch, dan moeten ze hem inhuren en krijgt hij weer een extra klus betaald :money_mouth_face:

Ik had precies hetzelfde :cry: Heb toen maar Storytel genomen om de boeken te luisteren, maar het is niet hetzelfde

Ja heb ook Storytel gehad voor HP en heb ook alle boeken in het Engels, maar die heb ik al zo vaak gelezen. Heel erg balen, ook voor jou :pensive:

1 like

Dat alle fucking hondentrimmers in de buurt geen nieuwe honden aannemen (?!) sta echt op t punt om mn hond kaal te scheren. Vind echt beetje dierenmishandeling om een hond te weigeren eigenlijk, is toch wel noodzakelijke zorg bij sommige rassen.

1 like

Sws word fruit te vroeg geplukt om maar mooi te kunnen wezen in de supermarkt.
Daarom koop ik het niet meer daat maar op de markt of bij de boer of turkse supermarkten.
En ald ik iets uit de supermarkt haal dan laat ik het nog een week liggen.

Sws nectarines laten liggen. Als je die hard eet met een mesje ben je echt een tatta

3 likes

Hele dag op mn kamer gezeten en net 2.5 uur geslapen, hoofd voelt nog steeds als een blok beton door die klotepollen. Ben er goed ziek van :sleepy:

Mediocre witte mannen bij spinning die zich niet aan de les houden. Ik kom daar om in een trance m’n hart eraan te herinneren dat het werkt, maar dan zit er een half kalende karel iets totaal anders te doen dan alle anderen, op een totaal ander ritme, en dat haalt me zo uit mijn ritme gvd :mad: Nu heb ik geen endorfine rush maar eerder een adrenaline irritatie rush

12 likes

Volgende keer op de eerste rij zitten, werkt bij mij ook altijd goed. Is idd zooo irritant

3 likes

Ik zat al op de eerste rij 🥲

Haha dit ja! Er zijn zelden mannen die echt in het ritme kunnen blijven.
Also irritant: mannen die dan ook hun petje ophouden?! Why?!

1 like

Ja joh, laten we maar hard vuurwerk afsteken omdat er weer 22 mannen tegen een rond voorwerp aan schoppen

(Ik ben echt zuur :joy:)

7 likes

Zo, hier ook een mega knal net! Schijtvoetbal.

3 likes

Ja dat heb ik dus ook. Soms heb ik gewoon geen zin de boeken weer te lezen en wil gewoon de films kijken met chips of ijs erbij

2 likes

Was net klaar om mijn bestelling op Asos te plaatsen van wat merk sportkledij na lang door alle shit te scrollen en zorgvuldig een selectie te maken… Krijg ik het bericht dat ze het niet naar België leveren, wut??? Niet eens duidelijk of het over 1 of alle items gaat. En heb al vaak genoeg bij Asos besteld. Typisch dat het nu net niet lukt :roll_eyes: En ondertussen is alles uitverkocht.

2 likes

Je kan voor weinig geld een externe dvd-speler kopen die je met USB kan verbinden, werkt prima!

1 like

Ulg ik moet weer ergens heen en letterlijk alles gaat mis. Moest door een stort bui fietsen , trein rijd niet , bus gemist veel te laat in het ziekenhuis en guess what. Het is allemaal niet eens voor mezelf.

Ik had dat laatst ook. Zal denk ik door de brexit komen?
Dus nu moet je altijd eerst het vlaggetje van je land goed zetten voor je gaat scrollen anders heb je er geen hol aan. Jammer ook dat je niet meer in gbp kan betalen zodat het door paypal naar eur wordt omgerekend. Scheelde altijd wel 8-15% op het bedrag.

1 like

De bus is helemaal leeg op één plekje na, waarom gaat er dan iemand precies achter me zitten?!?!?

Edit: en heb ik de “je moet een mondkapje op in de bus is afgeschaft regel” gemist? Stapt iemand gewoon in zonder mondkapje en de buschauffeur kijkt niet eens op

2 likes

Dit had ik gisteren in de AH, echt meerdere mensen zonder mondkapje echt raar