Waar erger je je aan? #10

Iemand heeft me ooit eens verteld dat hij een pet op had zodat het zweet daarin ging zitten ipv van in zn ogen lopen. Zo’n zweetband vond ie toch niet zo tof.

1 like

Mysterie opgelost: het was de proefdruk van een trouwkaart die blijkbaar helemaal uit Frankrijk komt (gewoon bij een NL site besteld) :sweat_smile:

17 likes

Oh juist daar had ik helemaal niet aan gedacht.

Ik ben al de heledag facking chaggie en ik wil vanalles doen maar ik heb nergens zin in.

4 likes

Dit zwembad midden op de stoep.
Ik fietste op de stoep en toen zei de tokkie tevens eigenaar van dit zwembad ‘je mag niet op de stoep fietsen’ ik kon nog snel roepen ‘EN ZWEMBAD MAG OOK NIET OP DE STOEP’ en toen heb ik een melding gemaakt. Gevaarlijke verkeerssituatie

107 likes

Hoe verzin je het ook om dat gewoon op de openbare stoep neer te plempen :sweat_smile: Zo aso.

18 likes

hahaha neeeee dit is niet echttt ik gil

11 likes

De hoeveelheid oranje vlaggetjes vallen mij nog mee🙃
Wel lekker aso, weg stoep.
Houd je ons op de hoogte?

1 like

Ik heb dit voor m’n gevoel ook weleens in tv-programma’s gezien (Een Huis Vol denk ik?). Zpu het misschien mogen als de hele straat ermee akkoord is/gebruik van maakt ofzo? Kan me niet voorstellen dat iemand dat stuk stoep ff random voor z’n eigen gemak blokkeert :sweat_smile:

Ha, ik heb buren gehad die zo een trampoline op de stoep hadden geplaatst. Dat je ook denkt eh oke? Was redelijk weinig verkeer daar, dus je kunt makkelijk op straat lopen, maar toch

1 like

Whaha wtf echt :sweat_smile:

Zou wel mooi zijn als je daar loopt (met fiets is het wat lastiger vrees ik) gewoon door te lopen alsof dat zwembad er niet staat. Dus met kleding en al zwembad in, verder lopen, met natte kleding er weer uit en net doen alsof er niets gebeurd is.

26 likes

Een vriendin die alleen maar complimentjes geeft over m’n kleding als die van haar is geweest.
Ik heb vanavond voor de 3e x deze week met d’r afgesproken en ik heb geen zin dat ze weer benoemt dat m’n broek toch zo leuk is, dus ik ga me zo omkleden naar iets minder comfortabels​:fu::fu:.
(dit is echt zoo petty van me, en ik mag eigk best blij zijn dat ze me zoveel leuke kleding geeft, maar vandaag even geen zin in).

7 likes

Ik twijfelde om nog een keertje even goed mn fietssleutel er langs te halen

5 likes

Oeffff breng me niet op ideeën

27 likes

Nee natuurlijk mag dat niet ook niet als de hele straat wel een zwembad wil. Een stoep moet publiek toegankelijk zijn, als er iemand in een rolstoel of scootmobiel komt moet die dan maar 3 straten omlopen omdat men een zwembad wel lekker vindt?

21 likes

Jeeezus wat aso. Ik heb een hele tijd met een rollator gelopen, nou ik zou koken vanbinnen.

4 likes

Jaa en in het artikel op de NOS staat dat Rutte vindt dat dit niet met de reis naar Griekenland te vergelijken is want ‘toen kregen Nederlanders het advies niet te reizen’.

Hoe is dat een goed argument? Alsof handjes schudden en dicht op elkaar staan nu geen advies meer is :sweat_smile:.

2 likes

Ik denk dat Rutte vooral baalt omdat hij vandaag weer een coronapersconferentie geeft. Dan mag hij weer wat krom is proberen recht te praten.

2 likes

Bij gebrek aan een auto, helaas met het ov moeten en dat er dan mensen zijn die de héle tijd geen mondkapje op hebben, behalve als de conductrice langs komt, dan doet ze hem ineens op. Als zij vervolgens weer weg is, weet ze niet hoe snel dat mondkapje weer af moet. Echt flikker op.

6 likes

Waarom maakt Ikea lijsten waar ook een schroef in moet. Nee gewoon nee. Ik wil niet meer schroeven, wil gewoon mijn poster in een lijst stoppen en mijn duimen zeer doen op die metaaltjes en dan klaar.

7 likes