Normaal kan je zonder npo plusaccount een week lang iets kijken maar nu staan alle afleveringen van The Great British Bake Off op npo plus
Ik heb een mobiele airco gekregen. Aangesloten zoals het hoort. Er zat toevallig nog een gat in de muur waar vorige bewoners hun airco op hadden aangesloten dus dat kwam mooi uit. Alleen na 3 uur op 18 graden is mijn slaapkamer, ondanks dicht raam, rolluik en deur nog steeds 29 graden. Wtf joh. Airco zou zelfs een veel grotere capaciteit moeten hebben dan de ruimte die hij moet koelen en hij blaast ook gewoon echt koele lucht alleen lijkt het gewoon te verdwijnen?
Had zo uitgekeken naar een lekker koele kamer en eindelijk weer eens normaal wakker worden ipv vastgeplakt aan mijn matras
Ik erger me aan mezelf. Ik wil anderen echt iets gunnen, maar niet alles. En dan voel ik mezelf een naar mens.
Hele week weinig geslapen, heel veel uren voor werk gedraaid, gister rond half 1 stortte ik in van vermoeidheid …… 3x raden wie er nu klaar wakker is
Ik had hetzelfde, dat komt omdat er geen aflevering was deze week als je naar de data bij de afleveringen kijkt. Geen idee waarom.
Echt een stomme ergernis. Maar een vriendin van me reageert op élke story die ik plaats op Instagram. Ten eerste hoeft dat niet en ten tweede doet ze dat altijd met zo’n standaard emoticon die je dan kunt kiezen. Dus of een vuurtje of een smiley met hartjesogen. Of
Vaak via whatsapp ook zo’n Memoji van zichzelf met een duimpje omhoog. Zo weinig moeite neem je dan, net een bot.
In de straat zijn ze al vanaf half 7 aan het klussen. Kan ze wel wat aan doen, super drukke week op werk en helemaal verheugd op het uitslapen. Niet dus. Welk normaal mens begint om half 7 in het weekend te klussen
Ja ik had er totaal niet bij stilgestaan dat een stoep ook gebruikt wordt als… stoep. Stom!
Heel vervelend en helaas herkenbaar.
“Het is op zich niet goed, maar laten we het niet te zwaar maken. Het is niet zo bedoeld.”.
En wat bedoelt Rutte hier in hemelsnaam mee?
Hoe zou het bedoeld moeten zijn en hoe is het uitgepakt? Kijk er gewoon feitelijk naar.
Ik kan nog steeds niks vinden over Hugo de Jonge. Die schudde toch een hand vlak voor Nederland-Oostenrijk begon? Waarom zie ik dat nergens terug :o Ik kan dus ook niet vinden of hij er überhaupt wel was. Anders was het een handenschuddende look a like
Hahahaha zo grappig maar ik heb dus ook zo een vriendin en ik erger me ook! Vaak is het een emoticon of: “wow” “ahhh” “haha” en zelden iets inhoudelijks! Maar het is gewoon echt elke story! En dat irriteert me
En ik had het er laatst met mijn zusje over en toen zei ze dat ze dat ook deed bij mijn zusje
Ja ik hoorde ook altijd alleen maar positieve verhalen over die dingen.
Hij staat echt op koelen. Heb dat nog driedubbel gecheckt.
Het hoeft ook niet echt tot 18 graden af te koelen, 20 of 22 is ook prima. Zolang het maar geen 30 is (vannacht zelfs 31 ).
Kan hem ook niet aanlaten met slapen want hij maakt mega kabaal dus eigenlijk heb ik er niks aan.
Hij was bij NL-Oostenrijk. Je kan de wedstrijden terugkijken op npo
En @Koffiekopje er was deze week idd geen aflevering omdat het Nederlands elftal op dezelfde avond speelde🤪
Of….zoals de NOS het nu noemt: het XI-tal.
Dat is ook meteen mijn ergernis😆
Hmm dacht al zoiets maar oke in het begin dacht ik even dat ze alles op betaald hadden gezet haha
De planning skills van mij en m’n vriend. Hij ging naar de kapper, ik naar een winkel en we zouden elkaar weer zien bij het metrostation. Beetje vergeten alleen om reistijd mee te rekenen. 3x raden wie er nu al een halfuur in de kou met een koffie van de ah to go zit te wachten bij het station
Edit; hij zit dus ook al 45 minuten bij de kapper en is nog steeds niet onderweg hierheen. Ben benieuwd met wat voor spectaculair kapsel hij zo aan komt lopen.
Kun je hem dan niet terug brengen? Want zo te horen doet hij het gewoon niet. Mijn mobiele airco maakt ook wel flink lawaai, dus ik laat hem alleen overdag aan staan en als ik ga slapen gaat hij uit, maar dan lig je wel in een lekkere koude kamer dus val je makkelijk in slaap.
Ja ik ga nu maar even overleggen met mijn ouders (daar heb ik hem van gekregen). Vind het alleen zo stom. Mijn vader heeft hier echt moeite voor gedaan, en dan werkt het niet. Kan niemand wat aan doen, maar toch
??? Waar ben jij???
Rotterdam🤷🏻♀️