Waar erger je je aan? #10

Ooh maar is het buiten koud of zit je in de stationsairco? Sorry ik ben geintrigeerd want ik drijf hier in het Oosten weg van het zweet hahah

1 like

Haha nee echt buiten. Is 17 graden maar zit tussen gebouwen in en het waait hier nogal hard.

1 like

Ooh ja dat ken ik wel. Ik kom zelf ook ergens uit een grote stad in het Westen en daar is 1 straat waar al de wind uit de stad zich verzamelt en dan is het not 30 graden maar daar bevries je. Hopelijk hoef je niet nog heeeeel lang te wachten

Het is hier 16 graden met een fris briesje, ik had het ook zowaar koud op de fiets!

Haha ja dit was ook echt zo’n straat met veel wind idd. Hij is er inmiddels gelukkig. Meer dan een uur bij de kapper :joy: maar er kwam wel een heel knap vriendje aanlopen daarna haha.

Heb een nieuw jurkje besteld, zegt mn vriend, van huh 45 euro voor zo’n lapje? Wat een hypocriet hij legt honderden euros neer voor een horloge of schoenen laat me. Kan ik echtniet tegen.

2 likes

Ik fietste net achter een man en toen ik hem wilde inhalen toen vond hij het lollig om helemaal tegen me aan te komen fietsen en me te willen afsnijden. Ik snap echt niet waarom sommige mannen denken dat dit kan. Ik kan me daar echt kapot aan ergeren, laat anderen gewoon met rust.

8 likes

Haha wat irritant ook bij je zusje! De moeder van m’n vriendin zit ook op insta en die doet het ook bij me :sob:

1 like

Mijn huisgenoot die straks wat mensen over de vloer heeft. Nu is zijn luidruchtige broer er. Ik wil gewoon gvd het huis voor mezelf in stilte, ja. Waarom ben ik zo moeilijk? :confounded:

1 like

De gordijnen van onze dakramen rolden uit zichzelf terug op, dus ik had een filmpje opgezocht om de veer opnieuw op spanning te brengen. Ging allemaal soepel dus ik was al helemaal trots
 Klik ik die dingen terug in het raam, rollen ze niet meer fatsoenlijk uit door die geleiders, één schroefje knapte los, er brak iets af Ă©n hij rolt niet meer terug. Dus nu zit ik met twee uitgerolde, tussen het kozijn gefrommelde rolgordijnen die ik niet meer fatsoenlijk krijg. Laat m’n vriend er vanavond nog naar kijken maar anders flikker ik ze in de prullenbak, lekker €120 betalen voor twee van die nieuwe rotdingen. Echt een goede besteding van mijn vakantiegeld :tada:.

1 like

Ik word zwaar agressief van die Aldi EK reclame :face_with_symbols_over_mouth:

19 likes

Hopen dat we er snel uit liggen en dat al die reclames verdwijnen

9 likes

Ik snap die nieuwe stijl Aldi reclames ook echt niet?? Verschrikkelijk

3 likes

Die stem bezorgt me echt kriebels

3 likes

Ja mij ook :weary:

De hoeveelheid kleding die ik heb en niks leuk vind, maar ook niks weg kan doen. :expressionless:

Weet je wat ik ook altijd heel kut vind? Dat al die bedrijven dan ook een reclame hebben gemaakt voor als Nederland verliest; dat je dan meteen na de verloren wedstrijd zo’n kuttige KPN-reclame krijgt met “jammer jongens” enzo, vreselijk, doe maar niet.

11 likes

Aan de draaiverpakking van tampons. Krijg zo vaak die verpakking niet open met mn slappe zweterige handen.

7 likes

Ja zo popi jopi iew

1 like

Sommige van die draaiverpakkingen kan je ook knikken. Als je dan doet alsof je hem doormidden breekt knapt ie ook open.

1 like