Waar erger je je aan? #10

Geen idee, maar vind het gewoon een stom concept.

Ik snap opzich wel dat ze op vaderdag een actie hebben voor/met vaders. Als het nou een jaarlange actie zou zijn… maar dit is 1 dag in het jaar waarbij eigenlijk alles commercieels om vaders draait.

Snap dat het voor jou wel confronterend en verdrietig kan zijn.

4 likes

Dat m’n spaarrekening gewoon stopt omdat het niet meer voordelig is voor de bank door de negatieve rente. Lekker dan, alsof ik nu denk oke ja ga het uitgeven!! Dan stop ik het nog eerder in de bank ofzo.
Ja dit is te simpel maar ergernis.

2 likes

Thanks! Het werkte, scheelt mij zoveel ergernis.

1 like

Spontane bezoekjes van (verre) vrienden en familie. Nee, ik heb geen tijd. Nee, het komt niet goed uit. Ja, je had moeten bellen. Daaaag!!!

9 likes

Ik heb zin om eten te bestellen, maar ik heb geen zin in eten want ik heb te veel m&m’s zitten eten de hele dag. Maar ga waarschijnlijk dan alsnog bestellen omdat ik dat bedacht had en ook wel zin heb in het idee en dan heb ik allemaal eten wat ik dan wel op ga eten maar waar ik eigenlijk geen zin in heb. Echt weer een succesvolle zondag. Kost nog veel GeLd ook nog.

8 likes

Ik snap het niet zo goed? Je hebt zin in eten bestellen maar niet in het eten?
Dus zou het bestellen en direct annuleren een oplossing zijn? :stuck_out_tongue:

@lemongrab ik denk niet dat ze werken op zondag? Social media plannen bedrijven meestal in. Maar zou zeker bellen of blijven mailen(of review schrijven) bij geen reactie. Ze zullen toch moeten reageren uiteindelijk.

1 like

Haha ja meer van dat ik gevoelsmatig geen honger of zelfs trek heb maar wel zin in de ervaring van eten bestellen oid? Niet letterlijk het bestellen natuurlijk maar gewoon lekker eten uitkiezen en dat laten komen. Ook gewoon omdat ik had bedacht om dat te doen en het nu dan stom vind om niet te doen. Ah well, is ook niet logisch. Wel net McDonalds besteld though.

4 likes

Oh zo herkenbaar, en dat je dan het eten hebt en dan na een paar happen zo vol zit omdat je al veel gesnaaid hebt

3 likes

Was uiteindelijk toch nog heel lekker haha, love maccie.

2 likes

Dat alle sociale huurwoningen die aangeboden worden enorme bouwvallen zijn die toch niet meer te redden zijn. Serieus, bijna alles heeft een G als energielabel. Hallo, dan weet je als woningbouw toch ook dat je dat huis moet renoveren voordat je het aan iemand aan kan bieden? Zelf ga je toch ook niet in een G huis zitten?
Een gemiddeld bushokje biedt nog meer isolatie dan dat!
En dan hebben ze het lef om er minimaal 600 euro voor te vragen. Ga toch weg!
Denk echt dat de woningmarkt in Nederland niet meer te redden valt.

12 likes

Super random ergernis maar dat er zulke idiote AITA vragen gesteld worden op de AITA reddit. ā€˜mijn schoonzus heeft de kleding van mijn kind gestolen tijdens een logeerpartijtje, ben ik een asshole als ik dit terugvraag?’ of ā€˜mijn ouders maken continu racistische opmerkingen tegen mijn verloofde en staan niet achter ons huwelijk, ben ik de asshole als ik ze niet uitnodig voor onze bruiloft?’
Echt, wat denk je zelf :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

24 likes

ja maar dat vind ik hier soms ook… van die irritante dingen vooral met kinderen ā€œmijn dochter is allergisch voor bananen, mijn ouders geven haar elke dag een banaan. is het raar dat ik hier iets van wil zeggen?ā€
waarom heb je die bevestiging nodig van vreemden…

6 likes

Van die vage afspraken met familie dat ze ā€œwel een keer langs zullen komenā€ terwijl je beide weet dat dat toch niet gaat gebeuren. Lijkt bijna alsof ze het zeggen om stilte op te vullen.

2 likes

haha ik ben even gaan kijken wat er tegenwoordig voor vraagstukken op staan en omg
ā€˜AITA for asking my in laws to please not force my daughter into doing things she clearly is uncomfortable with?’ over dat ze haar schoonouders moet vragen om haar dochter niet te dwingen tot knuffels en kusjes, ja dan ben je echt een trut he

het is echt een soort hengelen naar bevestiging sub geworden

1 like

Ha, ja echt he? Ik zag laatst wel deze oude voorbij komen, en die is wel heel goed:

6 likes

En dan reageren ā€˜nee joh is lullig, ze bedoelen het toch goed?’

1 like

Jezus wat een ongevoelige reacties allemaal. :cry:

5 likes

Klinkt precies als Reddit.

2 likes

Nou, dat dacht ik ook, maar 3 feet is wel echt 90 cm. Ik zou het ook vrij aso vinden als iemand in z’n eentje 90 cm (de helft) van een party sub opeet terwijl het feest nog bezig is.

4 likes