De eerste en tweede naam die we bedacht hadden voor de baby is precies hetzelfde als een instagram sloerie die ik net tegen kwam
Dat ik gvd al 27 afleveringen Love Island heb gekeken en dit nog steeds niet tussen āverder kijkenā staat bij Videoland.
Klein leed, onthoud gewoon waar ik ben gebleven aub.
Same, echt verschrikkelijk. Heb allemaal leuke kleren wel, maar als ik het aan heb āvoelā ik het gewoon niet ofzo?
Ik heb vooral ook veel basics, bijv. 10 effen zwarte shirts maar geen 1 dat ik denk jah dat is perfect. Maar allemaal. Moah. Maar weg doen kan ik niet want geen alternatief en altijd āhandigā.
Lala Lovie?
Ik vind dat nog steeds een opmerkelijke naam.
Sexy Sandra
Iemand die me last minute vraagt of ik vrijwillig met iets wil helpen. Ik zeg ja. Persoon vraagt of we vooraf even een test kunnen doen. Prima, afspraak om 11.15.
Vervolgens niksā¦geen reactie
Zit ik hier een beetje voor niks aangekleed.
Mijn oude werk is een wasstraat.
Nu hebben ze een Vaderdag actie dat je korting krijgt op het duurste programma als je met je vader komt.
Nu heb ik heel Petty eronder gereageerd dat het een lullige actie is voor mensen waarvan de vader niet meer leeft.
De grote baas weet dat die van mij niet meer leeft.
Ben benieuwd wat de reactie zal zijn
Dat is jouw dochter toch ook. Helemaal links onderinā¦
Had iets besteld meer dan 2 weken geleden en het is nog steeds niet verzonden en nouja kan dat er iets is natuurlijk maar dat bedrijf negeert werkelijk al mijn (tot nu toe vriendelijke) berichten en mails of ik een update kan krijgen terwijl ze wel open zijn en de hele tijd actief zijn op socials. Dit irriteert me echt maaateloos, zelfs al ben je vertraagd kan je toch gewoon even een bericht sturen om dat te laten weten. Ghosten inmiddels ook als klantenservicestrategie gebruiken
Maar zouden ze echt checken of bijvoorbeeld je oom of je buurman je vader is?
Ooh ik had dit onlangs ook !
Ik stak onlangs iemand voorbij op de fiets en die vrouw begon gewoon ook harder te fietsen ( ?! ) waardoor ze gewoon naast me reed, ik kon ook zelf niet harder. Uiteindelijk verminderde ze wel maar what te fuck ? Heb dit echt al een paar keer gehad.
Ja mensen doen dit echt. Mn vader vertelde zelf een keer een verhaal dat iemand hem inhaalde tijdens het fietsen, hij wielrende altijd heel fanatiek maar op dat moment was hij gewoon aan het fietsen. Blijkbaar kon zijn ego dat niet aan dus hij ging die man die hem inhaalde weer inhalen (wtf) toen hebben ze gewoon net zolang keihard gefietst, wat een sukkels. Uiteindelijk āwonā mn vader en hij vertelde dat trots. Ik vond het als kind al heel sneu klinken. Alsof iemand het niet kan hebben ingehaald te worden op de fiets? Doe ff normaal, boeiend.
Oh dit ging specifiek over iemand afsnijden op de fiets oops haha
Geen idee, maar vind het gewoon een stom concept.
Ik snap opzich wel dat ze op vaderdag een actie hebben voor/met vaders. Als het nou een jaarlange actie zou zijn⦠maar dit is 1 dag in het jaar waarbij eigenlijk alles commercieels om vaders draait.
Snap dat het voor jou wel confronterend en verdrietig kan zijn.
Dat mān spaarrekening gewoon stopt omdat het niet meer voordelig is voor de bank door de negatieve rente. Lekker dan, alsof ik nu denk oke ja ga het uitgeven!! Dan stop ik het nog eerder in de bank ofzo.
Ja dit is te simpel maar ergernis.
Thanks! Het werkte, scheelt mij zoveel ergernis.
Spontane bezoekjes van (verre) vrienden en familie. Nee, ik heb geen tijd. Nee, het komt niet goed uit. Ja, je had moeten bellen. Daaaag!!!
Ik heb zin om eten te bestellen, maar ik heb geen zin in eten want ik heb te veel m&mās zitten eten de hele dag. Maar ga waarschijnlijk dan alsnog bestellen omdat ik dat bedacht had en ook wel zin heb in het idee en dan heb ik allemaal eten wat ik dan wel op ga eten maar waar ik eigenlijk geen zin in heb. Echt weer een succesvolle zondag. Kost nog veel GeLd ook nog.
Ik snap het niet zo goed? Je hebt zin in eten bestellen maar niet in het eten?
Dus zou het bestellen en direct annuleren een oplossing zijn?
@lemongrab ik denk niet dat ze werken op zondag? Social media plannen bedrijven meestal in. Maar zou zeker bellen of blijven mailen(of review schrijven) bij geen reactie. Ze zullen toch moeten reageren uiteindelijk.