Waar erger je je aan? #10

Zo’n sub is bedoeld voor 20-25 mensen? Eerst gaan janken dat je geen portie hebt gegeten van de hapjes die je hebt meegenomen (voor het feestje, dus niet voor jezelf!), en dan de helft van zo’n gigantisch ding opeten, vind ik vrij asociaal eigenlijk.

6 likes

Da’s dan wel een beetje generaliseren vind ik. Reddit heeft zoveel subreddits en er zijn er ook genoeg waar de sfeer meelevend en vriendelijk is (of soms misschien wat meer recht voor z’n raap maar niet bot ofzo).

1 like

korreltje zout…

1 like

Ik vind het hele concept van een broodje van 1 meter 80 nog het meest verbazingwekkende aan dit hele verhaal. Echt waaaaarom :woman_shrugging: Ik vind het een beetje een smerig concept ook, gaat lekker 20 man met hun klauwen aan zo’n brood zitten? Waarom niet gewoon allemaal kleine broodjes.

21 likes

@Insouciance @Max Het is niet fraai wat hij heeft gedaan, maar het is ook duidelijk dat hij een probleem heeft. Echt pijnlijk om te zien hoe mensen daar op reageren.

Deze reactie ook. Echt wtf.

3 likes

Dat eetstoornissen en psychiatrische aandoeningen ook ziektes zijn vergeten mensen graag als het ze uitkomt :upside_down_face:

7 likes

Ja blijkbaar. :cry:

Hoe groot is een broodje van 90 cm ook?? I mean, ik kan dat niet eens bedenken? Hoe groot is een normaal stokbrood?
Edit: 30 cm :thinking:

Webshops waarbij je spullen niet in het “winkelwagentje” blijven staan. Laat mij lekker dagenlang twijfelen over mijn aankopen.

23 likes

Mensen die een openbaar toilet instormen en zonder te kijken aan de deur gaan rukken terwijl het betreffende hokje bezet is (en de hokjes ernaast gewoon wel open zijn). Echt, kijk gewoon eens een keer voordat je agressief aan m’n deur gaat lopen rammelen.

7 likes

Ja idd, maar een e-mail met dat er nog iets in mijn mandje zit vind ik tegelijkertijd ook zo irritant :sob:

7 likes

Ik vind het eigenlijk wel een normale reactie

Het is toch ook bizar om 12 krabben te eten op een feestje, als dat voor 4 man bedoelt is, ongeacht of je ze daarna uitkotst of niet. Dat is gewoon fucking aso, denk ff aan anderen.

7 likes

Bij boulimia horen eetbuien. Denk niet dat er dan altijd genoeg ratio is om te denken ‘hmm, die zijn ook bedoeld voor anderen, laat ik dat maar niet doen, ik pak wel wat brood’.

2 likes

Ja zo apart! Mijn oom al 5 jaar lang op de app ‘binnenkort maken we even een afspraak, dan kom ik langs om de oude foto’s van je vader te brengen’

Gaat nooit gebeuren :woman_shrugging:t2:

Ah oké. Jaa misschien dat ze dat achteraf wel wist hoor, en als ze er dan nog schijt aan had is dat wel onaardig… maar kan me ook voorstellen dat je op dat moment zelf daar helemaal niet mee bezig bent, of wellicht dat het als gedachte wel voorbij schiet maar niet genoeg is om te stoppen. Ik zou het niet per se direct als asociaal of asshole-gedrag zien.

1 like

90 cm

61 likes

16 likes

Ik zie daar helemaal niks bij in mn hoofd :joy:

1 like

3x je onderarm

4 likes

Jezus

6 likes