Waar erger je je aan? #10

De halve spanwijdte van Jezus aan het kruis om precies te zijn.

21 likes

“Wow wat kijk jij boos!!!”
Ja zo kijk ik nou eenmaal als ik geconcentreerd ben
“Hoezo kijk je dan zo boos?”

Ja weet ik veel, ik ben geconcentreerd op iets anders dan m’n eigen hoofd :roll_eyes:

8 likes

Vind dit ook wel een interessante redenatie, want dat iets een stoornis is maakt het nog niet per se geoorloofd gedrag toch? Bij een verslaving horen middelen/alcohol, maakt het nog niet ok als iemand zit te snuiven met zn baby op de arm.
Je kan er wel compassie voor hebben in sommige situaties, maar ik vind ook weer niet dat de omgeving ongepast gedrag dan maar moet accepteren omdat het onder een stoornis valt.

17 likes

Nee tuurlijk maakt het het geen geoorloofd gedrag, en het is ook geen excuus, maar wel een reden. En snuiven met een baby op de arm vind ik wel iets van een heel ander niveau dan geen rekening houden met hoeveel krab je eet, je berokkent namelijk niet daadwerkelijk iemand schade toe door teveel krab te eten. Ik zie het alleen niet direct als asociaal of als een klootzak, omdat ik het zie als ziektegedrag. Dan vind ik het moeilijk om daar ‘aso’ op te plakken, omdat ik snap waar het vandaan komt. Maar begrijp ook wel dat anderen dat anders kunnen zien hoor, ook als zij ook snappen waar het vandaan komt.

2 likes

Ik heb net twee broeken gepast bij de bershka en zelfs twee maten groter dan ik normaal heb pas ik daar gewoon niet. Daar klopt gewoon helemaal niks van

3 likes

Ik heb mensen duidelijk laten weten wat mijn agenda is en wanneer ze me wel/niet moeten bellen. Wil men mij buiten de momenten dat ik opgeef toch bellen. Heb naar de telefoon gekeken terwijl die overging hoor :nail_care:

Als ik je zeg “mij niet bellen”, bedoel ik echt: mij niet bellen!

10 likes

Haha mijn vader zegt dan altijd (hij heeft een beetje een resting bitchface) heel vinnig ‘ja zo zit mijn gezicht het lekkerst’, vind ik echt een goeie comeback :muscle:

8 likes

Een vriend van mij kwam vandaag ruim een halfuur te vroeg. Echt mijn grootste haat, en ik vind het gewoon asociaal. Bah.

7 likes

Dat snap ik helemaal, ik heb ook het liefst dat mensen op zijn vroegst op de afgesproken tijd komen of nog beter een kwartier later. Ik ben namelijk zo iemand die op het laatste moment het huis nog gaat schoonmaken als iemand bij mij op bezoek komt of ik vertrek op het laatste moment gehaast naar mijn afspraak :joy:.

4 likes

Ik weet niet
 Toen ik op mijn dieptepunt zat, had ik ook nooit door wat goede porties waren. Het enige waar je lichaam op dat moment mee bezig is, is een voorraad creëren en overleven. Misschien heb je wel een stemmetje in je achterhoofd dat zachtjes zegt dat je niet zoveel moet eten, maar je kan niet stoppen.
Dat schuldgevoel komt pas later.

Dat ik nu een week bij m’n ouders zit met m’n man ivm m’n verbouwing thuis. 3 nachten gehad, nog 4 te gaan en ik trek m’n haren ongeveer uit m’n hoofd. Zo’n behoefte aan m’n eigen huis en even ALLEEN zijn.

2 likes

‘Samen op de bank achter oranje’:notes:, jezus wat slecht gezongen en totaal tenenkrommend

Edit: het is blijkbaar ‘samen op de banken voor oranje’, wat het niet beter maakt. En om dit te checken heb ik het nogmaals geluisterd en nu word ik echt gek

5 likes

36 likes

Ik geef geen ene moer om voetbal maar ik krijg wel FOMO van het collectieve geschreeuw iedere keer de bal ergens te dichtbij komt. Vind’t zo gezellig altijd haha, lijkt een beetje op nieuwjaar vieren.

Ik erger me dus vooral aan mezelf, dat ik dan ook nieuwsgierig wordt al kan zo’n match me geen reet boeien

2 likes

Als ik nog een vuvuzela hoor dan steek ik dat ding zo diep in diegenes kont. Zodat diegene de rest van zn leven niet meer voorzichtig een scheetje kan laten.

11 likes

Ik als voetbal supporter help je graag met deze missie, ik begin bij degene die dat kut ding heeft bedacht.

4 likes

UGH i am SO annoyed.

Ik was bij een vriendin en ging naar huis toe. Zij staat in de deurpost terwijl ik mijn fiets van het slot haal. Zij zegt: ‘App effe als je thuis bent.’ Op het zelfde moment loopt er een dude met hond langs. Hij moest lachen toen mijn vriendin zei dat ik haar moest appen als ik weer thuis was. Dus onze reactie was ‘Que’. Roept hij: ‘Ja, ik vind dat zo’n ONZIN.’
???\
Godverdecholera ten eerste jij maakt geen deel uit van dit gesprek gore witte meneer en ten tweede HOU JE BEK. Mijn vriendin riep nog na: ’ Je weet niet hoe het is om vrouw te zijn!’ Maar dat mocht niet baten.
Vieze klootzak.

Kan ik echt gallisch van worden.

47 likes

Alleen die :3 ‘emoji’ achter die tekst maakt me al cringend.

Ik heb zoooooo’n cringehekel aan mensen die schattig willen zijn en hoe dat ook heet op z’n Japans. Ik wálg ook echt van Kpop en Jpop omdat het allemaal zo godvergeten zoetzappig en gestyled is dat ik er echt niet goed van wordt. Dus alles aan deze post maakt me cringend.

Zou ook echt liefde verliezen voor m’n vrienden als ze ineens kpop zouden luisteren, ik zou dat echt niet aankunnen om daar op feestjes dan naar te moeten kijken/luisteren. Vind het Kinder muziek voor sad adults.

13 likes

Oh jongens dit is een goudmijn voor zowel ergernis als cringe!

Thanks @Pantalones

8 likes

Sinds vanochtend geeft mijn telefoon om de paar seconden de melding ‘Google stopt steeds’, meer mensen schijnen er last van te hebben dus hopelijk is het een gekke update of zo. Ik word echt gestoord hiervan :scream:

1 like