Waar erger je je aan? #10

Ik heb er ook last van. Dacht dat het gewoon mijn telefoon was.
Zal wel snel een update komen verwacht ik.

1 like

door jouw post heb ik veel te lang op r/cringetopia gezocht naar dit filmpje

(https://www.tiktok.com/foryou?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1&item_id=6912578824068680965#/@milkypossum/video/6912578824068680965)
uuuuuuuuuugh
of moet ik zeggen
uwu

1 like

Even naar de algemene instellingen op je telefoon gaan, dan naar apps, dan Google opzoeken, en dan Google uitschakelen. Dan ben je van de foutmeldingen af zolang er geen update is.
Bepaalde services van Google werken dan ook niet meer, maar daar kan ik wel even zonder.

1 like

Ik en mijn vriend ook bij hem blijft ie staan en bij mij springt ie meteen weer weg.

1 like

Dank je, dit had ik vanmorgen gedaan maar toen ging 'ie vanzelf weer updaten, heb het nu nog een keer gedaan met wifi uit en nu werkt het wel! :tada:

1 like

Aanvulling, gelezen op Tweakers (die bij mij werkt! :partying_face: ):

Mogelijke (tijdelijke) workaround:

Indien geupdated: Verwijder de google update uit de play store
Indien niet geupdated: Update google app uit de play store, verwijder daarna direct de update.

Dat ik ineens weer naar school moet om een stomme tussentijdse presentatie te geven over mn scriptie terwijl ik geen idee heb wat ik doe. En dan daarna nog 2 uur mag luisteren naar klasgenootjes die ook geen idee hebben wat ze doen. Om vervolgens allemaal een no go te krijgen van die begeleider met stomme feedback. Echt leuk, zin in hoor!

3 likes

Maar geloven jullie niet in synesthesie dan? Of is het meer dat jullie denken van loop er niet zo mee te koop en doe normaal.

4 likes

Mede studenten die vrijwel nooit bij de (online!) les waren, altijd smoesjes hebben en zich overal weten uit te lullen en jou, die er altijd is en altijd oplet dan vraagt of je iets voor dr kan maken. Oh, en of je ook even de antwoorden van het tentamen kan doorgeven. Ja, joh, zelf weken op gestudeerd om een voldoende te krijgen, maar ik geef je wel even mijn verslagen en de antwoorden.

Ik geloof best dat mensen kleuren zien maar niet dat mensen emotie en gevoel kunnen proeven

Dat lijkt me klinkklare onzin

3 likes

Ik stop net wat in mijn mandje bij Bol.com en het is meteen 100 euro duurder (op iets van 200):cry:

1 like

Kun je best onzin vinden maar het bestaat gewoon :woman_shrugging:

8 likes

Kan je zeggen maar geloof ik niet

2 likes

Geen mening? Het boeit me gewoon niet eigenlijk

Gisteren bedacht dat ik mijn boeken wel 2e hands wil verkopen via Bol, blijkt dat ze daar mee gestopt zijn.

Bol heeft mijn retour nog niet terugbetaald, ook al zijn de 10 dagen die daarvoor staan verstreken;
reactie via chat was: ‘Haastige spoed is zelden goed’.
:sob:

7 likes

Oooh ik kreeg mijn boek vorige week ook al niet geupload! Telkens een foutmelding zonder extra info.
Vond dat altijd wel fijn werken als ik een boek uit had zette ik hem altijd direct daarop. Stom!
heb je toevallig al een alternatief? Vind marktplaats dus niet fijn.

Ik heb nog niet aan een alternatief gedacht. Ik vind inderdaad Markplaats ook niks. Dus ben nog op zoek.

Noujaaaaa zo brutaal

2 likes

En @Tubing

In Nederland kopen filialen van De Slegte ook tweedehands boeken in! Op de website staan instructies over hoe dat werkt. Misschien is dat iets voor jullie?