Ik trap er wel altijd in want mijn hersenen gingen meteen over tot actie en ik scrollde pas naar je ergernis toen ik TOKYO had bedacht hahaha
Dat er buiten iemand loopt te roepen naar zijn hond “hier komen!! Nu hier komen!!! Kom hier!!” Echt al een paar minuten lang. En er ook nog bij fluiten. Doe je fucking hond gewoon aan de lijn in een woonwijk, dan hoef je alle mensen in de buurt niet wakker te roepen klootzak
Ja dat zou heel goed kunnen! In 2019 was er al een tekort aan personeel in de horeca en dat is nu nog erger. Ik merk ook dat er tijdens de twee lockdowns super veel horecapersoneel in een andere sector is gaan werken en lang niet iedereen is weer teruggegaan nu we weer open zijn. Dus daar zal ook een deel van het probleem liggen.
Haha leuk dat je dan ook meteen aan Tokyo denkt in plaats van Utrecht ofzo
Dat precies op de enige dag dat ik ook een keer andere afspraken te doen heb, m’n scriptiebegeleider ineens niet kan op het afgesproken tijdstip en een ander tijdstip wil vandaag.
Dit, maar ook dat een collega hierover tegen mij begint te zeiken net. Hallo, don’t shoot the messenger, wees blij dat ik je dan vertel dat je zo een afspraak kan maken ipv dat je dat dus inderdaad niet weet?
Ik ben bij de tandarts.
Moest naar de mondhygiënist en daarna een gaatje vullen door de tandarts.
Ben allang klaar bij de mondhygiënist en nu zit ik weer in de wachtkamer maar worden er steeds andere mensen voor mij opgeroepen.
Pfff plan dat lekker aan elkaar vast ofzo???
Ik zit hier nu al meer dan een uur in totaal
dat de koffiebonen die we nu in huis hebben extra dark roast zijn en dat vind ik niet te nassen.
Dit is een teken dat je nu in de zon moet gaan chillen
Mijn cracker die breekt terwijl ik een hap neem waardoor de hüttenkäse en aardbeien alle kanten opvlogen (behalve de goede → mijn mond)
Wat wat het nut van niet maaien in mei?
Voor de biodiversiteit.
Ben gewoon slank. Maar veel anderen vinden te dun en dat ik wel wat bij mag komen. Blijkbaar is het dan normaal om dat soort opmerkingen te maken. Het raakt me soms wel. Maar ja, vaak is het ook goedbedoeld misschien.
Ik ben zo verbrand op mijn buik. Echt zooo pijnlijk. Alle kleding/ondergoed doet pijn. Ga dadelijk lekker naakt in bed liggen
Niet normaal. Laat elkaars lijf met rust drankje kun je altijd hebben! 2-3 liter per dag. Althans, beter geen 3 liter alcohol
Ik had echt een goede titel voor mijn thesis maar mijn supervisor vond t niks dus nu moet ik een nieuwe bedenken. Dit hele kutding is af en alleen die titel moet nog, maar nu is mijn brein leeg natuurlijk
Misschien kunnen wij meedenken?
Hahaha ik heb hierdoor de twitter van Huug open staan op m’n laptop sinds gister. Maar nu voel ik me heel stom als het zichtbaar is, alsof ik wil weten wat ie op elk moment doet
Maar zie nu de link van @Mexi ook, dus ik ga maar liever die volgen nu
Al zie je bij hem ook vgm duidelijk vanaf welk moment (als in wanneer er een update is).
Wat is er eigenlijk met dat account gebeurd uiteindelijk?