Waar erger je je aan? #10

Dank voor de tip. Helaas is de de Slegte niet meer zo veel aanwezig in het land.

1 like

Hahahaha ik heb daar zo’n hekel aan. Net als die mensen die dan goed kunnen lullen en verzinnen. Ik ben niet goed in mezelf ‘verkopen’ en ben daarnaast veel te eerlijk. En dan heb je mensen die alles bij elkaar liegen en dan ook nog overtuigend over komen haha. En in the end hebben zij een hoger cijfer voor iets wat ze helemaal niet hebben gedaan of kunnen, puur door goed kunnen praten. Daar ben ik stiekem wel een beetje jaloers op.

1 like

Ik heb zooo weinig geduld voor verder capabele mensen die na 4 jaar thuiswerken nog steeds niet snappen hoe zoom of teams of skype werkt, zoek het maar uit hoor

8 likes

Nou het was weer lekker vaag allemaal. Presentatie ging prima totdat ik tijdens de vragenronde in een bizarre discussie kwam met een van de beoordelaars over Linda de Mol. Beetje lang verhaal maar hij vond dat de media al genoeg deed met body positivity want Linda de Mol voldoet volgens hem absoluut niet aan het schoonheidsideaal dus mijn concept was overbodig. En toen ik probeerde uit te leggen waarom er kritiek kwam op de Linda editie over BP bleef hij doorgaan over dat Linda oud is en niet dun. Echt gatverdamme.

2 likes

Ik heb het idee dat er na een studie niet veel veranderd, dat het in het bedrijfsleven ook het grootste gedeelde fake it till you make it is, en de mensen die zichzelf het beste kunnen verkopen, de beste functies hebben of zich omhoog kunnen werken. De meer bescheiden hardwerkende mensen vallen dan niet zo op helaas.

2 likes

Pfff wat irritant! Zou ik ook echt gefrustreerd van worden. Wat zeiden de andere beoordelaars ervan?

Geloof je dan ook niet in hallucinaties bij drugsgebruik, of psychische aandoeningen zoals een delier of schizofrenie? Dat is in feite hetzelfde principe, mensen zien/horen/voelen dingen terwijl andere mensen dat niet hebben, het zijn ook dezelfde neurologische processen die daar voor zorgen geloof ik.

Ik heb tijdens een truffeltrip wel eens synesthesie gehad, toen kon ik kleuren “voelen.” Best leuk maar ik was wel blij toen het na een uur weer over was, lijkt me heel vermoeiend om dat altijd te hebben.

6 likes

Ja die andere zei niet echt iets hierover maar ging alleen inhoudelijk op mn presentatie in gelukkig.

Ging ook echt met een kutgevoel weer zitten. Maar wel gewoon een ‘go’ gekregen dus toch goed genoeg schijnbaar :woman_shrugging:t2:

2 likes

Ja snap heel goed dat je dan met een kutgevoel blijft zitten. Gelukkig heb je wel een ‘go’, dat is wel echt fijn!

1 like

Dat is niet per definitie waar hoor. Ik was ook accountmanager en sales was echt absoluut geen taak van mij.

2 likes

@Tubing en @Nox via vinted kan je ook je boeken verkopen, misschien is dta wat?

2 likes

Mijn bril brak zojuist doormidden, top dit! Hij is nog geen half jaar oud 🥲

Ik erger mij dood aan mijn ziekenhuisafspraken.
Sinds het belafspraken zijn, zit ik zo lang voor piet snot…
16.00 een belafspraak hebben, is rond 17.00 gebeld worden.

3 likes

Mensen die niet fatsoenlijk nederlands typen in whatsapp gesprekken. Echt woorden weglaten of andere woorden, weet niet wat ze doet. Maar leesbaar is t niet.

Ik vind van die bolle “meisjes” handschriften echt irritant. Kan me ook echt ergeren als een collega dan iets op het bord schrijft met zo’n handschrift. Slaat nergens op I know.

zoiets: (geen idee wat deze tekst nou weer moet betekenen, het is van google)

afbeelding

57 likes

Dit heb ik ook! Soort comic sans van de handschriften ofzo :see_no_evil:

8 likes

Jaa vreselijk!

1 like

Mijn oud stagiaire had dit mega erg, die schreef ook zo tergend langzaam en alles moest heel netjes, ook aantekeningen. Dat duuuurde maar… bloedirritant. Ik had t zelf al 20x neergekrabbelt in dezelfde tijd.

6 likes

School laat maanden niks van zich horen over hoe en wat met de diploma uitreiking, krijg ik nu een mail dat het binnenkort ineens al is en jahoor, precies om het moment dat ik mijn eerste vaccinatie heb :roll_eyes:

Ga het ook niet verzetten want daar heb ik geen zin in/gedoe met werk dus dan moet de diploma maar door de brievenbus komen

Oh wat een leuke fun fact haha! Ik dacht dit is zeker diepzinnige poezie ofzo

1 like