Waar erger je je aan? #10

ik moest wat dingen kwijt dus toch maar marktplaats geprobeerd maar mijn god wat haalt verkopen op dat platform het ergste in me naar boven. wat zijn veel mensen toch asociaal

Dit doet me denken aan de ellendige tijd die ik heb gespendeerd met het aan en uittrekken van steunkousen bij bejaarde mensen.

Ik ben nu wel echt benieuwd naar deze laarzen.

5 likes

Ik moet denk ik zo’n schoenlepel kopen :flushed:

Het zijn deze schoenen: https://www.rei.com/product/120373/blundstone-high-top-boots-womens#product-reviews

1 like

Wow ziet er inderdaad wel echt smal uit haha.

1 like

Mensen die vandaag 1200 x de Janssen vaccin lijn bellen. Goh, waarom zou die lijn overbelast zijn?

Deze chick bijv. Wil geen mRNA want heeft natuurlijk a la minute een levensbedreigende behoefte aan vakantie. In andere landen staan ze te springen om vaccins!

9 likes

Nee dat is helemaal prima, maar waarom denk je dat het een goed idee is om 100/200/1200 keer te bellen naar een lijn die overbelast is? Daar gaat de situatie niet beter op worden hoor

27 likes

Ik ben in geen jaren meer zo heftig ongesteld geweest als nu. Net nu ik enkele dagen vrij ben. :persevere:

Nectarine is zoet en sappig, maar zo vreselijk zuur!

Ik zou vanavond met een vriendin naar de ikea en dan gelijk een hapje eten daar. Lees ik net dat het restaurant nog gesloten is… zucht

2 likes

Dat er zoveel mensen zijn die niet weten wat copyright is óf zich dommer voordoen en dan met een smoesje er mee weg proberen komen.

Gewoon complete afbeeldingen van mijn werk gebruiken voor een insta shop als logo en dan gepikeerd zijn als we er wat van zeggen. “Oh dat wist ik niet maar heb nu alles al in deze stijl dat kan ik niet zomaar aanpassen” Zou het maar snel doen, anders kost het je nog veel meer geld :face_with_symbols_over_mouth:

7 likes

dat blauwe pijltje is waar ik woon, het blokje waar het opgehaald moet worden en links fucking boven waar de bezorger is (en al sowieso 20 minuten stil staat - volgens mij is 't gewoon z’n huis ofzo) . echt hoe dan :sob: ik heb al bijna 2 uur geleden besteld, het restaurant gaat zo dicht en ik kan niet cancellen. IK HEB HONGER.

En nu ook even parttime voetbalcoach.

Ben je ook per ongeluk in een lab beland waar altijd radio 10 aanstaat? Cause I feel you

2 likes

Ah klinkt ook fantastisch!!

2 likes

Mensen die op de radio opscheppen dat hun kinderen naar oude muziek luisteren
“Roderick is pas 3 en nu al helemaal fan van The Beatles”
Ja boeiend of hij naar dat of Baby Shark luistert. Het blijft een stom kind
Maar het is OpVOeDiNG

13 likes

Als ik nieuwe laarsjes heb zonder rits dan trek ik ze de eerste paar keren aan met een boterhamzakje haha. Dan ga je er makkelijker in en uit. (Ja thats what she said but he does like thats not the waarheid)

5 likes

Ben 3 x de deur uitgeweest vandaag en net nu ik weer thuis ben laat mn vriend weten toch niet thuis te eten. Nou moet ik dus alsnog de deur uit om eten te halen want het eten dat ik gepland had is voor 2 personen

2 likes

:exploding_head: ik ga dit sowieso proberen want ik heb nu steeds geen zin om ze aan te doen door die struggles. Moet alleen ergens boterhamzakjes vinden dan.

2 likes

Dat ik om 16.30 eten bestel voor 18.00 uur en het er nu nog niet is.

Oude muziek?

Dit is oude muziek. De Beatles zijn van vorige week.

15 likes