Ja zo heb je er meer! Een ander voorbeeld is “The quick brown fox jumped over the lazy dog”
Dat ik 27 euro huurtoeslag moet terugbetalen. Laat me met rust
al die achterlijke reclames tijdens de rust van de wedstrijden. Wat voor achterlijke types kijken voetbal.
Haha blij dat ik niet de enige ben
Mannen. /s
Maar doordat deze persoon zo “bol” schrijft, zie je de letter i niet
Het wordt als een y met puntjes geschreven toch (als het bedoeld is om het schrijven van alle letters te testen)
Ja daar weer zonder puntjes idd! Bedoelde meer van - ik zie geen i
Hoe vervoer je ook in hemels naam zoiets…
Als ik op NPO iets kijk en ik klik op de 10 seconde terugspoelen knop dan springt hij vaak heel ver terug, meestal naar het moment waar ik eerder op pauze heb gedrukt of heb teruggespoeld. Soms is dat echt veel verder terug en ik heb dan geen idee waar ik ben gebleven en dan moet ik dat weer gaan uitzoeken. Hallo ik betaal €2.99 per maand hier voor zorg dan op z’n minst dat het goed werkt
Ben m’n antidepressiva vergeten gister. Vandaag wel genomen en nu lig ik dus nog wakker. De wekker gaat gewoon om 7 uur.
Ik heb chelsea boots gekocht waarvan ik al had gelezen dat ze heel smal zijn en daardoor lastig aan en uit gaan. Maar daarom wilde ik ze juist want ik heb smalle enkels en bij andere modellen heb ik dan zo’n gapend gat. En ik dacht nog… hoe erg kan het zijn? Maar ze gaan echt zooo moeilijk, kreeg ze eerst niet eens aan. En uittrekken is nog erger. Echt een minutenlange struggle en ik moet dan serieus even adem pauze nemen voordat ik de 2e schoen uit kan doen
ik moest wat dingen kwijt dus toch maar marktplaats geprobeerd maar mijn god wat haalt verkopen op dat platform het ergste in me naar boven. wat zijn veel mensen toch asociaal
Dit doet me denken aan de ellendige tijd die ik heb gespendeerd met het aan en uittrekken van steunkousen bij bejaarde mensen.
Ik ben nu wel echt benieuwd naar deze laarzen.
Ik moet denk ik zo’n schoenlepel kopen
Het zijn deze schoenen: https://www.rei.com/product/120373/blundstone-high-top-boots-womens#product-reviews
Wow ziet er inderdaad wel echt smal uit haha.
Mensen die vandaag 1200 x de Janssen vaccin lijn bellen. Goh, waarom zou die lijn overbelast zijn?
Deze chick bijv. Wil geen mRNA want heeft natuurlijk a la minute een levensbedreigende behoefte aan vakantie. In andere landen staan ze te springen om vaccins!
Nee dat is helemaal prima, maar waarom denk je dat het een goed idee is om 100/200/1200 keer te bellen naar een lijn die overbelast is? Daar gaat de situatie niet beter op worden hoor
Ik ben in geen jaren meer zo heftig ongesteld geweest als nu. Net nu ik enkele dagen vrij ben.
Nectarine is zoet en sappig, maar zo vreselijk zuur!