Ik zou vanavond met een vriendin naar de ikea en dan gelijk een hapje eten daar. Lees ik net dat het restaurant nog gesloten is… zucht
Dat er zoveel mensen zijn die niet weten wat copyright is óf zich dommer voordoen en dan met een smoesje er mee weg proberen komen.
Gewoon complete afbeeldingen van mijn werk gebruiken voor een insta shop als logo en dan gepikeerd zijn als we er wat van zeggen. “Oh dat wist ik niet maar heb nu alles al in deze stijl dat kan ik niet zomaar aanpassen” Zou het maar snel doen, anders kost het je nog veel meer geld
dat blauwe pijltje is waar ik woon, het blokje waar het opgehaald moet worden en links fucking boven waar de bezorger is (en al sowieso 20 minuten stil staat - volgens mij is 't gewoon z’n huis ofzo) . echt hoe dan ik heb al bijna 2 uur geleden besteld, het restaurant gaat zo dicht en ik kan niet cancellen. IK HEB HONGER.
En nu ook even parttime voetbalcoach.
Ben je ook per ongeluk in een lab beland waar altijd radio 10 aanstaat? Cause I feel you
Ah klinkt ook fantastisch!!
Mensen die op de radio opscheppen dat hun kinderen naar oude muziek luisteren
“Roderick is pas 3 en nu al helemaal fan van The Beatles”
Ja boeiend of hij naar dat of Baby Shark luistert. Het blijft een stom kind
Maar het is OpVOeDiNG
Als ik nieuwe laarsjes heb zonder rits dan trek ik ze de eerste paar keren aan met een boterhamzakje haha. Dan ga je er makkelijker in en uit. (Ja thats what she said but he does like thats not the waarheid)
Ben 3 x de deur uitgeweest vandaag en net nu ik weer thuis ben laat mn vriend weten toch niet thuis te eten. Nou moet ik dus alsnog de deur uit om eten te halen want het eten dat ik gepland had is voor 2 personen
ik ga dit sowieso proberen want ik heb nu steeds geen zin om ze aan te doen door die struggles. Moet alleen ergens boterhamzakjes vinden dan.
Dat ik om 16.30 eten bestel voor 18.00 uur en het er nu nog niet is.
Sorry je weet toch dat ik van 2005 ben?
Dat is 5 uur geleden.
Huh, ik sta nu in een Ikea restaurant? Of is het per locatie verschillend?
Iedereen en zijn moeders ervaring over het krijgen van de vaccinatie
Heb dit ook een keer gehad met deliveroo, volgens mij had die bezorger me genaaid, want hij stond een hele tijd in de buurt en was toen opeens weg. Ik heb ze toen gebeld en ze zeiden dat hij had aangegeven dat het wel bezorgd was. Mega irritant, was op een vrijdagavond dat ik snel wilde eten na werk. Uiteindelijk twee uur later m’n eten gekregen omdat ze het opnieuw besteld hadden voor me. Heb jij het wel gehad nu?
Het is 2,95 en ik denk dat die functie nou net in die 4 extra centen zit
die bezorger heeft gewoon lekker gegeten . ik heb uiteindelijk de bezorger gevraagd het ophalen te annuleren en toen was gelukkig meteen de hele bestelling geannuleerd, maar geen bagels
Hahahaha hoe is dit afgelopen?
Oh lol ik zie het al, heel kut