Sorry je weet toch dat ik van 2005 ben?
Dat is 5 uur geleden.
Huh, ik sta nu in een Ikea restaurant? Of is het per locatie verschillend?
Iedereen en zijn moeders ervaring over het krijgen van de vaccinatie
Heb dit ook een keer gehad met deliveroo, volgens mij had die bezorger me genaaid, want hij stond een hele tijd in de buurt en was toen opeens weg. Ik heb ze toen gebeld en ze zeiden dat hij had aangegeven dat het wel bezorgd was. Mega irritant, was op een vrijdagavond dat ik snel wilde eten na werk. Uiteindelijk twee uur later m’n eten gekregen omdat ze het opnieuw besteld hadden voor me. Heb jij het wel gehad nu?
Het is 2,95 en ik denk dat die functie nou net in die 4 extra centen zit
die bezorger heeft gewoon lekker gegeten . ik heb uiteindelijk de bezorger gevraagd het ophalen te annuleren en toen was gelukkig meteen de hele bestelling geannuleerd, maar geen bagels
Hahahaha hoe is dit afgelopen?
Oh lol ik zie het al, heel kut
Heb ik gedaan. Braaf groente noodle gerecht maar nu heeft mn baby zin in ben & jerry’s
Ja, is per locatie verschillend
Ohh dat is zo kut en nu?
Moest je bijna aan de tiramisu?
Ik heb vorig jaar bij iemand een training gevolgd (over iets best persoonlijks) en had later nog een mailtje gestuurd om diegene te bedanken - zijn er blijkbaar een paar zinnen uit dat mailtje gehaald en op hun website geplaatst als referentie (met mijn volledige naam erbij!) Ik hoop echt dat ze het snel weghalen
ben hier nog steeds gallisch van
Ik word mega boos van je bericht, maar deze vind ik mooi
Dacht even dat ik de Privé van 2004 las, maar nope. Bodyshaming is nog steeds lollig.
Het gaat niet eens over haar outfit!
Ligt het aan mij of zit de S hier niet in? Heb het al tig keren gecheckt
Klopt, maar jumped hoort jumps te zijn. Dan zit de S er wel in!
Dat ik ongesteld ben, echt iets wat afgeschaft mag worden.
Weet ik eigenlijk niet… kon het zo snel niet vinden maar ga daar wel naar kijken als ze het niet weghalen/het te lang duurt idd, dank je!
Ook echt gewoon zo onbeleefd eigenlijk, nooit toestemming gevraagd ook - want dan had ik het (anoniem) sowieso goed gevonden