Dat ik het vanochtend nodig vond om oog make-up op te doen terwijl ik wakker werd met een gerstekorrel op mijn ooglid. Slecht idee.
Echt hĂš, iedereen wil alle Verjaardagen van het afgelopen 1,5 jaar opeens in de komende 3 maanden vieren.
foto is verwijderd
Laatst zei iemand in een vergadering:
Tsja, wie betaalt bepaaltâŠ
Toen dacht ik: wat een stomme opmerking.
En nu gooi ik hem er zelf telkens in, OMDAT HET WAAR IS. Erger me aan mezelf dus.
Dit zegt mijn schoonvader altijd. Om vervolgens compleet ondergesneeuwd te worden door mijn schoonzus en schoonmoeder. (die niet betalen)
moeder bepaalt, vader betaalt.
Een vriendin van mij post supervaak een album of nummer van een artiest in haar stories. Dan denk ik âoh leuk ze heeft een storyâ en dan staat er weer een album cover met wat namen erbij, ook niet eens dat je de muziek hoort ofzo, vind het zo saai en nietszeggend. Ze doet dit ook echt bijna dagelijks, ik snap het echt niet.
Doet me een beetje denken aan msn toen je ook achter je naam kon laten zien welk nummer je luisterde! Dan zorgde ik natuurlijk altijd dat ik alleen maar hele hippe, emo
muziek luisterde.
Dat een nieuw apparaat instaleren 3 jaar van je leven kost.
Was ook te ongeduldig met datums invullen met als gevolg dat met alles wat ik nu download op mn nieuwe laptop ik eerst toestemming moet vragen aan mn voogd⊠aka mn andere email adress. Echt kill me now
Ik heb een boek gekocht op mp, betaal voor een brievenbus pakketje en ze heeft het niet verzonden als brievenbus pakketje. Zo ergerlijk. Ik wil een t&t
Die Lidl reclame waarbij ze een blikje bekende Nederlanders hebben opengetrokken om sentimenteel te zingen over Hazes.
Gezeik van mensen want hun kinderen zijn nog geen achttien maar liegen over leeftijd dus krijgen drank.
Zelfde mensen die jarenlang logen over leeftijd van kinderen want goedkoper bij bv bios en uit eten.
Misschien zelf es het goede voorbeeld moeten geven met je zuinige rotkop. (ja jongeren liegen sowieso over dingen om te krijgen wat ze willen, maar fuck al die ouders die jarenlang tegen/in het bij zijn van hun kinderen liegen uit eigenbelang en dan verbaasd zijn dat kinderen datzelfde gaan doen)
Hahaha, ik vind dit ook altijd zulke gĂȘnante taferelen opleveren in de rij bij de kassa van pretparken of dierentuinen. Dat je een vader (in mijn beleving zijn het meestal de vaders die dit taakje op zich nemen) over zijn zweterige en bepuiste 14-jarige puberzoon hoort zeggen: âNee, hij is 11, ja, lange slungel, hahaha.â
Get over it, betaal gewoon die 3,50 extrađ
Wauw is dit ook de privĂ©?Wat een treurnisâŠ
Yesss mijn weekelijkse wcblad
Vet gehaast om op tijd te zijn bij de huisarts, wordt er iemand anders eerst geroepen om mijn tijd (dus uitloop). Kom na een jaar weer terug met een klacht, maar grote kans dat ik na 3 min (om uitloop in te halen) straks buiten sta met niks of een kijk maar even aan
Volgens mij mag je zoiets niet zomaar claimen dat iets âgezond isâ of wat dan ook want dat moet in NL allemaal aan bepaalde richtlijnen voldoen.
Dat Wakuli geld had afgeschreven voor koffie die ik nooit ontvangen heb en nu heb ik het gestorneerd en sta ik daar bekend als wanbetaler. Eerst reageerden ze ook meteen en nu ineens niet meer.
Jammer, want wel lekkere koffie.
Dat we al bijna een jaar in dit huis wonen, nog steeds post van de vorige bewoners ontvangen (ook iedere keer van dezelfde afzenders) en dat ze al 2 keer verspreid over het afgelopen jaar post hebben opgehaald en het gewoon nog steeds niet geregeld is. Ze wonen hier 5 min fietsen vandaan, heb begin deze week weer geappt (met een foto van de post erbij) en krijg gewoon geen reactie. Regel je shit gewoon, ik zou me echt bezwaard voelen als ik hun was.
Ik heb dit ook gehad! Heb contact met ze opgenomen en gevraagd het terug te storten. Hoewel ik meteen een super vriendelijke en snelle reactie kreeg met de belofte dat ze dat uiteraard doen, heb ik het geld nooit teruggekregen. Na 2 keer een dubbele afschrijving en nog 4 keer geen koffie te hebben gekregen heb ik dus maar opgezegd. Wij hebben nu Moyee coffee als abonnement en super tevreden over.