Waar erger je je aan? #10

Heb ik gedaan. Braaf groente noodle gerecht maar nu heeft mn baby zin in ben & jerry’s :sob:

1 like

Ja, is per locatie verschillend

Ohh dat is zo kut :cry: en nu?

1 like

Moest je bijna aan de tiramisu?

1 like

Ik heb vorig jaar bij iemand een training gevolgd (over iets best persoonlijks) en had later nog een mailtje gestuurd om diegene te bedanken - zijn er blijkbaar een paar zinnen uit dat mailtje gehaald en op hun website geplaatst als referentie (met mijn volledige naam erbij!) :cry: Ik hoop echt dat ze het snel weghalen

9 likes

ben hier nog steeds gallisch van

1 like

Ik word mega boos van je bericht, maar deze vind ik mooi :joy:

3 likes

Dacht even dat ik de Privé van 2004 las, maar nope. Bodyshaming is nog steeds lollig.
Het gaat niet eens over haar outfit!

12 likes

Ligt het aan mij of zit de S hier niet in? Heb het al tig keren gecheckt :joy:

2 likes

Klopt, maar jumped hoort jumps te zijn. Dan zit de S er wel in!

6 likes

Dat ik ongesteld ben, echt iets wat afgeschaft mag worden.

3 likes

Weet ik eigenlijk niet… kon het zo snel niet vinden maar ga daar wel naar kijken als ze het niet weghalen/het te lang duurt idd, dank je!

Ook echt gewoon zo onbeleefd eigenlijk, nooit toestemming gevraagd ook - want dan had ik het (anoniem) sowieso goed gevonden

Dat ik het vanochtend nodig vond om oog make-up op te doen terwijl ik wakker werd met een gerstekorrel op mijn ooglid. Slecht idee.

Echt hè, iedereen wil alle Verjaardagen van het afgelopen 1,5 jaar opeens in de komende 3 maanden vieren.

foto is verwijderd :blush:

Laatst zei iemand in een vergadering:
Tsja, wie betaalt bepaalt…

Toen dacht ik: wat een stomme opmerking.

En nu gooi ik hem er zelf telkens in, OMDAT HET WAAR IS. Erger me aan mezelf dus.

12 likes

Dit zegt mijn schoonvader altijd. Om vervolgens compleet ondergesneeuwd te worden door mijn schoonzus en schoonmoeder. :clown_face: (die niet betalen)

3 likes

moeder bepaalt, vader betaalt.

4 likes

Een vriendin van mij post supervaak een album of nummer van een artiest in haar stories. Dan denk ik ‘oh leuk ze heeft een story’ en dan staat er weer een album cover met wat namen erbij, ook niet eens dat je de muziek hoort ofzo, vind het zo saai en nietszeggend. Ze doet dit ook echt bijna dagelijks, ik snap het echt niet.

8 likes

Doet me een beetje denken aan msn toen je ook achter je naam kon laten zien welk nummer je luisterde! Dan zorgde ik natuurlijk altijd dat ik alleen maar hele :sparkles: hippe, emo :sparkles: muziek luisterde.

11 likes