Waar erger je je aan? #10

Dat een nieuw apparaat instaleren 3 jaar van je leven kost.

Was ook te ongeduldig met datums invullen met als gevolg dat met alles wat ik nu download op mn nieuwe laptop ik eerst toestemming moet vragen aan mn voogd… aka mn andere email adress. Echt kill me now

7 likes

Ik heb een boek gekocht op mp, betaal voor een brievenbus pakketje en ze heeft het niet verzonden als brievenbus pakketje. Zo ergerlijk. Ik wil een t&t

Die Lidl reclame waarbij ze een blikje bekende Nederlanders hebben opengetrokken om sentimenteel te zingen over Hazes.

10 likes

Gezeik van mensen want hun kinderen zijn nog geen achttien maar liegen over leeftijd dus krijgen drank.
Zelfde mensen die jarenlang logen over leeftijd van kinderen want goedkoper bij bv bios en uit eten.
Misschien zelf es het goede voorbeeld moeten geven met je zuinige rotkop. (ja jongeren liegen sowieso over dingen om te krijgen wat ze willen, maar fuck al die ouders die jarenlang tegen/in het bij zijn van hun kinderen liegen uit eigenbelang en dan verbaasd zijn dat kinderen datzelfde gaan doen)

8 likes

Hahaha, ik vind dit ook altijd zulke gênante taferelen opleveren in de rij bij de kassa van pretparken of dierentuinen. Dat je een vader (in mijn beleving zijn het meestal de vaders die dit taakje op zich nemen) over zijn zweterige en bepuiste 14-jarige puberzoon hoort zeggen: ‘Nee, hij is 11, ja, lange slungel, hahaha.’
Get over it, betaal gewoon die 3,50 extra🙄

16 likes

Wauw is dit ook de privé?Wat een treurnis…

1 like

Yesss mijn weekelijkse wcblad :joy:

1 like

Vet gehaast om op tijd te zijn bij de huisarts, wordt er iemand anders eerst geroepen om mijn tijd (dus uitloop). Kom na een jaar weer terug met een klacht, maar grote kans dat ik na 3 min (om uitloop in te halen) straks buiten sta met niks of een kijk maar even aan :slightly_frowning_face:

Volgens mij mag je zoiets niet zomaar claimen dat iets ‘gezond is’ of wat dan ook want dat moet in NL allemaal aan bepaalde richtlijnen voldoen.

1 like

Dat Wakuli geld had afgeschreven voor koffie die ik nooit ontvangen heb en nu heb ik het gestorneerd en sta ik daar bekend als wanbetaler. Eerst reageerden ze ook meteen en nu ineens niet meer.
Jammer, want wel lekkere koffie.

2 likes

Dat we al bijna een jaar in dit huis wonen, nog steeds post van de vorige bewoners ontvangen (ook iedere keer van dezelfde afzenders) en dat ze al 2 keer verspreid over het afgelopen jaar post hebben opgehaald en het gewoon nog steeds niet geregeld is. Ze wonen hier 5 min fietsen vandaan, heb begin deze week weer geappt (met een foto van de post erbij) en krijg gewoon geen reactie. Regel je shit gewoon, ik zou me echt bezwaard voelen als ik hun was.

Ik heb dit ook gehad! Heb contact met ze opgenomen en gevraagd het terug te storten. Hoewel ik meteen een super vriendelijke en snelle reactie kreeg met de belofte dat ze dat uiteraard doen, heb ik het geld nooit teruggekregen. Na 2 keer een dubbele afschrijving en nog 4 keer geen koffie te hebben gekregen heb ik dus maar opgezegd. Wij hebben nu Moyee coffee als abonnement en super tevreden over.

2 likes

Ze zijn vast te druk bezig met al hun influencers om ook nog op jou te reageren

10 likes

Is dit echt lekkere koffie? Ik wil het wel proberen maar ook weer niet uit principe omdat iedere influencer dit nu ook al promoot

2 likes

Ja ik haal normaal versgebrande van een koffiezaakje wat nog duurder is, en ik vind dit de prijs wel waard! Veel beter dan de bonen uit de supermarkt.
Maar de klantenservice is niet optimaal haha.

@Xiomara sowieso haha.

@Feather wat irritant zeg!

3 likes

Krijg echt 5 min geleden een appje dat ze het morgen op komt halen, ben meteen bang dat het door mijn post komt haha :frowning_face_with_open_mouth:

3 likes

Die meid op Instagram die vol overtuiging is van LOA. Ze had opgeschreven dat ze graag zou willen dat haar huis werd verkocht en twee dagen later gebeurde dat opeens!!! Nou meid, er is een huizencrisis en je hebt een mooi huis, de kans dat er een goed bod komt is best wel heel erg groot :upside_down_face:. Vraag me af waar mijn miljoenen en goede gezondheid blijven. Visualiseer me gek maar ben nog steeds niet rijk en gezond hoor.

18 likes

Zou het gewoon retour afzender sturen hoor.

2 likes

Hahahaha, nou dan ga ik dat ook even manifisteren want heb eigenlijk ook wel een auto nodig. Over 2 weken heb ik vast een ferrari voor de deur staan :clap:t2:

Haar salaris wordt zeker over twee weken weer gestort.

6 likes