OMG mijn kat was laatst op drie eksters aan het jagen en die zaten haar gewoon uit te dagen, gaven geen fuck. Dat was dus achteraf een gunstig scenario 
Je kan toch altijd bellen voor geluidsoverlast? Pak ze Karl!
Ja heb net ook al gebeld en toen zei die vrouw aan de telefoon ook dat je de hele DAG mag bellen
Good to know
wow hoe krijg je het je strot uit 
Ik vind het zo kut dat ze hier zo mega handhaven op fietsen buiten de rekken, mag weer een ritje naar het depot maken om m’n fiets op te halen
bizar dat ze op 31 mei al 6000 fietsen hebben verwijderd
Mensen die niet kunnen Googlen.
Het is een machine, het heeft geen volwaardige zin nodig 

Hoeveel mensen moeten dit zo ingevuld hebben dat google dit voorspelt in plaats van de correcte versie 
Maar gevaccineerd wel goed schrijven, dat dan weer wel.
Ja, maar dat komt misschien door autocorrect, want ‘gevaccineert’ bestaat niet, maar ‘word’ en ‘wordt’ allebei wel, afhankelijk van het onderwerp.
Mensen die precies uitspreken als percies
Er stond net een fiets tegen mijn fiets aangeplakt. Dus ik wil die fiets verschuiven gaat er keihard een fucking alarm af 
Die gast had zijn fiets ook helemaal in mijn fiets ingebouwd dus ik ben 5 minuten bezig geweest om dat loeiende ding weg te halen met ondertussen een vol terras achter mij waarvan ik alle ogen in mijn rug voelde branden.
Als je zo een alarm op je fiets hebt staan dan prop je hem niet zo in een fietsenrek
Coolblue moet echt eens normaal gaan doen met dat popiejopiegedoe van ze. Ik heb een fucking wasmand gekocht jongens, als ik ergens niet wild van word is dat het wel. Nee ik heb geen voorpret en ik zit niet de seconden af te tellen bij de voordeur tot de saaiste aankoop van het jaar geleverd wordt. Doe nou niet alsof ik hiermee de loterij heb gewonnen. Het enige wat ik wil horen is bedankt voor je bestelling hier is je track & trace doei.
Mijn salaris komt sowieso elke maand te laat maar deze maand is het zo te laat dat mijn vriend al 2 keer heeft gekregen. En nu zijn voor mijn gevoel al de financien door de war. 
Huh heeft ze op papier toegezegd om haar review aan te passen als ze haar geld terug krijgt?
Volgens mij is de klant niet verplicht het aan te passen. Zit je bij webwinkelkeur?
Afpersing lijkt me extreem overdreven voor het geven van een slechte review. Vervelend voor jullie, maar lijkt me een afspraak tussen jullie die verder niet berust op wettelijke gronden.
Ik vind dit juist raar vanuit jullie, haar vragen om haar recensie aan te passen in ruil voor geld terug
Inderdaad. En als ik een slechte ervaring heb met een webshop maar daarna alsnog m’n geld om wat voor reden terugkrijg, blijft die negatieve ervaring wel bestaan. Dus dan ga ik ook niet m’n review aanpassen
Je kan helaas hooguit hopen dat ze haar review weghaalt, of eventueel aanpast naar de nieuwe situatie, maar ze is jullie daarin niets verplicht.
Als een webshop me vraagt mijn review aan te passen is het sowieso echt klaar voor mij