Waar erger je je aan? #10

Het is weer zomer, ik erger me weer aan deze
kut eksters

Omg ik zie ze nu met z’n tweeën een kat pestten en hij loopt nog weg ook?? Nee kat laat je niet gek maken jaag ze weg dannnn

en omg ik google nu ‘eksters kat’
en kom ik op dit

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=472807&sid=be7e7941825face4fb64b46487f4787e

øke kut de preview doet het niet maar een heel topic over een kat vermoord door eksters en ook dat ze kinderen aanvallen :cry:

3 likes

Ik zit de minuten af te tellen totdat ik de politie weer kan bellen voor geluidsoverlast van die kut studenten. Veel te veel mensen aanwezig daar ook

7 likes

OMG mijn kat was laatst op drie eksters aan het jagen en die zaten haar gewoon uit te dagen, gaven geen fuck. Dat was dus achteraf een gunstig scenario :laughing:

2 likes

Je kan toch altijd bellen voor geluidsoverlast? Pak ze Karl!

7 likes

Ja heb net ook al gebeld en toen zei die vrouw aan de telefoon ook dat je de hele DAG mag bellen :pray:t3: Good to know

9 likes

wow hoe krijg je het je strot uit :triumph:

1 like

Ik vind het zo kut dat ze hier zo mega handhaven op fietsen buiten de rekken, mag weer een ritje naar het depot maken om m’n fiets op te halen :expressionless: bizar dat ze op 31 mei al 6000 fietsen hebben verwijderd

Wij deden dus ook mee en geen enkel bloemetje te zien.

Ik heb wel een meter of 5 gezaaid aan de kant, van mijn gazon, dus morgen rij ik mijn gras af.

Mensen die niet kunnen Googlen.
Het is een machine, het heeft geen volwaardige zin nodig :robot::face_with_symbols_over_mouth: :robot:

6 likes

Hoeveel mensen moeten dit zo ingevuld hebben dat google dit voorspelt in plaats van de correcte versie :cry:

40 likes

Maar gevaccineerd wel goed schrijven, dat dan weer wel.

4 likes

Ja, maar dat komt misschien door autocorrect, want ‘gevaccineert’ bestaat niet, maar ‘word’ en ‘wordt’ allebei wel, afhankelijk van het onderwerp.

2 likes

Mensen die precies uitspreken als percies

22 likes

Er stond net een fiets tegen mijn fiets aangeplakt. Dus ik wil die fiets verschuiven gaat er keihard een fucking alarm af :face_with_symbols_over_mouth:

Die gast had zijn fiets ook helemaal in mijn fiets ingebouwd dus ik ben 5 minuten bezig geweest om dat loeiende ding weg te halen met ondertussen een vol terras achter mij waarvan ik alle ogen in mijn rug voelde branden.

Als je zo een alarm op je fiets hebt staan dan prop je hem niet zo in een fietsenrek

32 likes

Coolblue moet echt eens normaal gaan doen met dat popiejopiegedoe van ze. Ik heb een fucking wasmand gekocht jongens, als ik ergens niet wild van word is dat het wel. Nee ik heb geen voorpret en ik zit niet de seconden af te tellen bij de voordeur tot de saaiste aankoop van het jaar geleverd wordt. Doe nou niet alsof ik hiermee de loterij heb gewonnen. Het enige wat ik wil horen is bedankt voor je bestelling hier is je track & trace doei.

48 likes

Mijn salaris komt sowieso elke maand te laat maar deze maand is het zo te laat dat mijn vriend al 2 keer heeft gekregen. En nu zijn voor mijn gevoel al de financien door de war. :triumph:

1 like

Huh heeft ze op papier toegezegd om haar review aan te passen als ze haar geld terug krijgt?

Volgens mij is de klant niet verplicht het aan te passen. Zit je bij webwinkelkeur?

1 like

Afpersing lijkt me extreem overdreven voor het geven van een slechte review. Vervelend voor jullie, maar lijkt me een afspraak tussen jullie die verder niet berust op wettelijke gronden.

41 likes

Ik vind dit juist raar vanuit jullie, haar vragen om haar recensie aan te passen in ruil voor geld terug

57 likes