Waar erger je je aan? #10

Net als mensen die nooit eens chagrijnig (willen) worden van kleine tegenslagen.

‘De bus kwam niet, maar toen heb ik dus zo heerlijk een half uurtje in de zon gezeten.’
‘Ik ben mijn telefoon kwijt, maar ik leef gewoon he-le-maal op met minder schermtijd.’

Vind ik ook altijd overkomen als psychopaten die dan in het geheim mensen vermoorden om toch op de een of andere manier hun frustraties eruit te werken😄

35 likes

9 likes

Echt irritant zulke mensen. Ik had een huisgenootje die zo was, en dat frustreerde me zo. Maar zij was ook zo nietszeggend, ze waaide met alle winden mee, ze had gewoon zo’n blanco persoonlijkheid.

A friend to all is a friend to none!

14 likes

Dat ik na bijna 4 jaar gestopt te zijn met roken soms ontzettend veel zin krijg ik een sigaret. Echt bijna niet te doen, ik mis het comfort van die lekkere asfaltsmaak. :woozy_face:

4 likes

Zulke gedachtes heb ik bij mensen die uitermate braaf en lieflijk overkomen.

Wie kwellen zij in hun sm kelder? Of tenminste: welke heftige fantasieën zouden ze hebben? Worden ze in besloten kring wel eens witheet?

Ja echt interessant.

8 likes

mannen in paarse kleding, niet te vertrouwen

Echt als ik nog 1 keer dat domme la vie en rose lied hoor op insta :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik had nog aangeven dat het echt niet op korte termijn hoefde te gebeuren maar het mocht niet baten :woman_shrugging:t3:

@Bunnyslippers, in de mail zei het bedrijf nog dat de wc relatief het duurst is om te verbouwen in een huis maar als ik je prijs van de badkamer hoor is dat niet waar :joy:

Een vriend van m’n vriend heeft overigens aangegeven ons te willen helpen met de wc de renoveren want hij heeft het laatst zelf thuis ook gedaan. Moeten we wel z’n vliegticket betalen maar dat is zelfs nog goedkoper dan een aannemer inhuren…

1 like

Ik zie dit dus de hele tijd voorbij komen als reclame en ik vind het zo’n kansloos product.

Echt, wie heeft dit bedacht? En wat dacht diegene? Waarom niet gewoon gelijk een lekker vegetarisch product ipv een deel vlees vervangen door groente. Echt nutteloos.

8 likes

Ik zou dit wel kopen. Ik lust en eet heel weinig groenten en voor mij is dit een manier om meer groenten binnen te krijgen

2 likes

Ik vind dit druilerige weer in de herfst echt heerlijk maar in de zomer wil ik zon zon en zon!!! Grrrrr

2 likes

Kom net op Insta een “vrijheidscoach” tegen. Het houdt niet op…

5 likes

Ik vind dit ook verwarrend. Indien ik achteloos en snel boodschappen zou doen, zou ik hier zo mee thuis komen. Gisteren bijna gebeurd met burger van ‘green fields’ (was ook groen verpakt) maar dat was toch echt een geplette koe.

2 likes

Een vriendin van mij is dat! Onze vriendschap is - helaas - helemaal bekoeld nu, omdat ze in zo’n pyramideschema zit met coaches.

1 like

Wat doen die??

2 likes

Bestaan er ook pyramideschema’s met coaches? Als in echt zo’n MLM model? Of bedoel je meer dat al die coaches coaches coachen?

1 like

het is coachen of gecoacht worden tegenwoordig

30 likes

Deze reist rond in een camper. “EN DAT KAN JIJ OOK!!!” :nauseated_face:

2 likes

Als je het zo bekijkt wel. Maar ik mag hopen dat het niet zo is dat de oppercoach een percentage krijgt van de verdiensten van de coaches onder hem die andere coaches coachen.

1 like

Hoe kom je aan muntgeld? Ik moet iemand 16,90 betalen en diegene wil het contant. Briefjes van 5 en muntgeld kun je niet pinnen, Dichtsbijzijnde muntautomaat is is 30 km rijden.
Super irritant.

2 likes