Waar erger je je aan? #10

Dat de app van Treatwell kuren heeft. Wil gewoon wat boeken grr

2 likes

Wij hebben op het werk precies dit apparaat en klanten leggen altijd uit automatisme hun pinpas bovenop op contactloos te betalen. En dan zeg ik: ā€œhij kan aan de zijkant om contactloos te betalenā€ en dan kijken ze mij of aan of ik hun moeder beledigd heb, of ze doen hem aan de andere zijkant. Altijd leuk op mijn werk :joy:

7 likes

Oh ja is echt drama, al de hele week. Ik kon wel via de website boeken trouwens, die deed het wel gewoon!

1 like

Wow dank je haha. Ga ik daar eens kijken

1 like

Wij moesten er 3 maanden op wachten.
En zou binnen 2 maanden zijn ook alleen van de ceremonie en buiten een paar.
Maar ze had opeens heel veel werk zei ze.

Ja en dan zeg je hij moet aan de linkerkant. Doen ze m rechts. ā€œNee andere linksā€ :joy:

2 likes

yomani
of hoe ik het zeg; yoooooooooooooooooooomani

2 likes

Oh pfoe dit zou ik ook echt moeilijk vinden. Klinkt ook een beetje onprofessioneel. Matige review achterlaten misschien? (Nadat je je foto’s gekregen hebt natuurlijk :face_with_hand_over_mouth:)

Dat ik na echt een intens drukke werkweek die ook nog niet klaar is morgen de hele dag moet verhuizen waarbij we uiteindelijk ook nog een stuk vroeger daar moeten zijn dan verwacht en dat ik zondag de hele dag een ā€˜moetje’ heb qua familiebezoek waarbij ik ook nu al weet dat degene die ik bezoek als ik daar na een hele dag wegga iets gaat zeggen als ā€˜jammer dat je weer zo vroeg naar huis moet’ 🄲🄲🄲

Volgend weekend ga ik echt het hele weekend in bed liggen met eten en drinken onder handbereik ben echt zooo klaar met alles.

Mailtje van MijnOverheid: er staat een bericht voor je klaar van UWV, log in op MijnOverheid om dit te lezen.

Inloggen via digID op MijnOverheid: brief waarin staat: er staat een brief voor uw klaar in MijnUWV, log daar in om het bericht te lezen.

Opnieuw inloggen via digID, nu voor MijnUWV: brief met verzoek iets op te sturen.

Heel efficiƫnt :clown_face:

27 likes

Dat mensen grappen van me niet snappen en ik ze uit moet gaan leggen. O, en slecht lezende mensen.

Vind de bel van de overburen (snackbar) trouwens ook mateloos irritant.

1 like

Buren ergens achter; eerst hele ochtend bezig met schuurmachine en nu een heg maaien?
Echt, ga iets doen op je vrije dag wat niet zoveel herrie maakt joh. Ga een marathon lopen of-zo. :exploding_head:

1 like

Niet iedereen is zo gek he :stuck_out_tongue:

13 likes

Zou echt minder overlast geven tho, iedereen in training voor een marathon. Geen tijd voor gekke dingen, lange avond met alcohol etc etc. Duursporten is keuzes maken. :dizzy:

Maar dan worden mijn paadjes wel erg druk, dus misschien niet beste idee iedereen zo gek te laten zijn :rofl:

6 likes

Ik vind dit bord echt stom. Waarom alleen vaders en geen moeders?

36 likes

Wel een vader met een jurk aan, dus op zich…

69 likes

Haha gelukkig dat het bij iemand wel iets goeds doet. Ik krijg zelf meer de neiging om het bord omver te rijden :sweat_smile:

3 likes

Maar al die vaders achter het bord dan he :joy:

2 likes

Haha ja ik doe het wel ā€˜s nachts ofso. Neem ik alleen wel het hele hek erachter mee denk.

2 likes

En ook leuk dat mannen die geen vader zijn blijkbaar wel mogen worden aangereden :sweat_smile:

14 likes