Waar erger je je aan? #10

20€ pinnen en dan vragen of ze je de rest terug kunnen geven?

1 like

Of gewoon even iets kopen met briefgeld zodat je wisselgeld terugkrijgt @tubing? Haha zo lang geleden is het toch nog niet dat we met contant geld leefden

13 likes

Dit doen de meeste winkels niet meer helaas. Heb het al bij 3 gevraagd.

Ja @Tubing koop zelf iets van 3,10, dan krijg je 16,90 terug haha

2 likes

Ik wil wel citoscorecoach worden. Dan betalen mensen mij 250 voor een tweedaagse clinic in een klein achterzaaltje van een buurthuis en dan vertel ik ze hoe geweldig ze zijn op basis van hun score en hoe ze hun resultaat het beste kunnen uitmelken, ook 20 jaar naar dato. Met gratis planner waarmee ze precies kunnen bijhouden wanneer ze ook al weer gepeakt hadden in hun leven.

8 likes

Pin 20 en haal een ijsje…

3 likes

:laughing: jaa haha, hele zoektocht.
Ik vind gewoon dat dit makkelijker zou moeten kunnen, vroeger had je geld wissel automaten of kon je muntrollen bestellen ofzo. Lastig dat je zo snel gewend raakt aan alles digitaal, vind het helemaal een gedoe in mijn vakantie(speelt ook mee met de ergernis) al een uur mee bezig.

Haha je spreekt over vroeger maar je kunt toch nog steeds geld wisselen in een winkel of een pakje kauwgum ofzo kopen voor wat wisselgeld?

Ik ben echt nog nooit bij een muntautomaat geweest denk ik

6 likes

Heel veel winkels nemen geen contant geld meer aan tegenwoordig, het werd al minder maar nu met Corona al helemaal.

2 likes

Maar heel veel winkels ook nog wel, vast wel eentje waar je kunt wisselen

3 likes

Mag dat wel? Ik dacht dat je mensen niet mocht verplichten om met pin te betalen

3 likes

Ja, mag wel. Winkelier bepaalt zelf welke betaalmiddelen hij accepteert, vaak gewoon middels bordje of sticker aangeven.

2 likes

Wat een irritant bedrag ook haha

Bijvoorbeeld: de supermarkt :joy: In de Appie staat zelfs een pinautomaat @Tubing, gewoon briefje van 20 pinnen en dan een kinderbueno kopen. Jij je wisselgeld + een bueno, win win!!

13 likes

Ik ben nerveus/misselijk/hyper/hoge hartslag, wat is dit toch een naar gevoel. Gelukkig heb ik dit bijna nooit maar man.

3 likes

Iemand die ik ken is de programmering gaan doen in het enige ‘echte’ poppodium in de stad en hij is altijd alleen maar bezig met rock en indie geweest en het is te zien in het programma. Enige ‘hiphop’ is fucking Snelle :nauseated_face: Echt kut want er waren al amper leuke concerten in mijn stad en deze guy heeft echt geen kaas gegeten van hiphop/soul/r&b/reggae achtige dingen en is volgens mij ook nooit geinteresseerd geweest in wat er speelt daarin. Echt de basic bitch onder de poppodia. Ze doen 3 dagen 2 concerten in het park en de headliners zijn Davina Michelle, Di-rect en Waylon HOU OP SCHEI UIT :sob: :sob:

8 likes

Heb je het over dat dier?? Ik zag het ook. Tragisch. Maar Altin Gün is wel nice

1 like

Ja :cry: Nou is 't nooit heel veel soeps geweest wb die genres en ik weet ook niet wie de programmeur hiervoor was maar het wordt er (voor mij) wat dit betreft in ieder geval niet beter op.

Love me stad en het strand maar qua uitgaans en muziek aanbod is het echt mijn droom om in R/A’dam te wonen

Zo lame dat je honden moet uitlaten enz

11 likes

Heb je ‘m al naar het asiel gebracht?

2 likes