Waar erger je je aan? #10

Ik heb dan ondertussen al twintig paniekaanvallen gehad👍🏻 (Met Duo)

1 like

Ah ja, herkenbaar, tegen de tijd dat je bij de juiste brief bent beland ben ik er al van overtuigd geraakt dat ik vast ergens een keer iets verkeerd heb doorgegeven en dat ik nu héél veel geld moet terugbetalen of voor eeuwig als crimineel sta aangemerkt.

Sowieso kan ik dit hele topic ongeveer volspammen met UWV-ergernissen. :grimacing:
Sinds ik een uitkering krijg staat er in ongeveer elke brief: als er iets veranderd in je situatie dan MOET je dat METEEN doorgeven, uiterlijk binnen 1 week, anders moet je terugbetalen of wordt je uitkering gekort of weet ik veel wat. Dus ik heel trouw elke keer als ik mijn uren op mijn werk uitbreid meteen aangeven op mijnuwv dat ik meer werk. In een paar maanden tijd nog nooit ook maar één reactie gehad, uberhaupt geen ontvangstbevestiging of wat.

En nu dus deze brief dat ik binnen 14 dagen m’n loonstrookjes moet opsturen, zodat ze kunnen controleren of mn uitkering moet worden aangepast. En owee als ik te laat ben, want dan kunnen ze de uitkering stoppen!!1! En dan wéér het riedeltje dat als ik niet eerlijk op tijd heb doorgegeven dat er dingen zijn veranderd, mn uitkering gestopt of verlaagd kan worden.

En ben inmiddels als de dood dat ik door hun trage administratie inderdaad teveel heb gehad afgelopen maanden, en ik ondanks dat ik zelf alles op tijd doorgeef, alsnog moet terugbetalen. :grimacing:

Tot zover m’n rant haha

5 likes

Ergernis: alle verschillende kledingmaten die winkels hanteren. Eindelijk een fijne pantalon in maat 44 gevonden, valt zo ruim dat ik ook in maat 40 gepast had (die ofc niet meer beschikbaar was :expressionless:).

3 likes

spontane diarree als je je nagels net hebt gelakt of wanneer je op een pakketbezorger zit te wachten.

4 likes

Aan mezelf, moet dit weekend allemaal pakketjes wegbrengen omdat ik dat de afgelopen tijd heb lopen uitstellen :rage:

2 likes

Ik heb natuurlijk weer mijn twee maandelijkse schimmelinfectie en ja de medicatie zou toch echt vandaag nog in de automaat gelegd worden (aldus de apotheek)

Denk dat ik dat kan gaan vergeten. Echt kut nu moet ik nog 2 dagen hiermee rondlopen. VRESELIJKKKKKKKKK

De laatste aflevering van the bold type!

En even zon ei halen bij de drogist morgenochtend?

Nee dat kan niet want ik moet er 3 gebruiken dus dat is dan 45,- aan eieren :exploding_head:

1 like

Toen mijn vader overleed kregen we een maand later een brief van het UWV dat hij zijn sollicitatieactiviteiten nog niet had doorgegeven :clown_face:

2 likes

:poop:
Mijn moeder werd door het UWV gebeld over wanneer ze weer aan het werk dacht te kunnen. Ze was terminaal ziek :clown_face:

2 likes

Ughhh ik dacht al waarom heb ik zo’n jeuk aan m’n benen maar ben een paar keer gestoken door een mug, eentje is echt een dik plakkaat. Dat wordt met de ventilator aan slapen want die ga ik nooit vinden.

late reactie maar ik pak pakketjes altijd meteen uit bij het pakketpunt en dan doe ik de doos in een papiercontainer onderweg :grimacing: domme grote dozen passen vaak niet eens in mn fietstas

1 like

Mijn moeder ook! Eerst door haar werk, toen de arbo-arts. Zo ongemakkelijk. Ik moest die gesprekken ook voeren…

1 like

Haar naam :kissing_heart:

2 likes

Heeft hij inmiddels al de moeite genomen haar te leren kennen?

Ik wil hem wel voor je slaan!!!

12 likes

Klinkt als het begin van een soap als je dan op zn begrafenis komt met zijn kind :+1: en natuurlijk net na de speeches waarin hij de hemel wordt geprezen :sweat_smile:

8 likes

Oh gets ben je mooi klaar mee, zo’n ‘vader’.

2 likes

Haha natuurlijk, al ging ik er vanuit dat de erfenis wel weinig voor zal stellen :+1:

2 likes