Waar erger je je aan? #10

Die man is toch wel het meest ultieme stuk verdriet.

We kunnen ook een oude Italiaanse oma met een deegroller op hem afsturen. Die nonna’s kennen geen genade.

24 likes

Mijn kat is sinds deze week weer begonnen met naast de bak poepen en ik heb er geen zin meer in :sob::sob:

1 like

Bij mij heeft een elektrische kattenbak geholpen. Zorgde dat kat het idee heeft dat hij altijd op een schone bak gaat.

1 like

Gelukkig wordt het verschonen van de kattenbak/opruimen kattenpoep afgeraden als je zwanger bent! Kun je dat klusje mooi op je vriend afschuiven.

4 likes

Ben super moe en had mij verheugd op een zaterdag in bed. Kondigen mijn schoonouders gister avond aan vandaag langs te willen komen om elf uur maar zijn er nog steeds niet. Had best langer in pyjama rond willen lopen en eigenlijk wil ik als ze weg zijn dus terug naar bed. Hup kom die kop koffie naar binnen gooien zodat ik door kan met slapen :disappointed:

1 like

Ze hebben nu juist toch een ‘party pack’ (180g) zak van bugles? Vind dat echt chill

2 likes

Mijn vriend is geirriteerd dat zijn sportbroeken niet zijn gewassen. Ik doe de was meestal in het weekend, omdat ik dan thuis ben. Ik werk op locatie en hij werkt zelf elke dag thuis. Doe het dan lekker zelf.

16 likes

Ik vind het echt stom dat we over dit soort plannen nooit durven zeggen dat iets dus niet goed uit komt. Ik ben precies hetzelfde hoor, maar eigenlijk zou je toch gewoon moeten zeggen: dat gaat helaas niet. Sterkte. :relaxed:

4 likes

Hahaha nee dat vind ik echt onzin want het zijn mijn katten. Ik eet die poep niet op dus kan het prima zelf zolang het ín de bak is dan :joy:

Ik heb een huisje op airbnb geboekt voor een weekendje weg met 4 vriendinnen, en nu is de boeking geannuleerd zonder enige reden. :rage: Het gaat om het weekend van 16 juli en we hebben een lullige 36 euro extra teruggestort gekregen, waar we op dit moment precies niks mee kunnen, aangezien de prijzen inmiddels een stuk hoger liggen en de leukste huisjes allang bezet zijn. Ik ben WOEST.

1 like

Ja helemaal met je eens. Is alleen ook dat ze maar zelden komen dus dan denk je al snel ach vooruit maar weer.

1 like

Meh ik had net een kleine paniekaanval, zweet brak me uit, shakey handen, hartkloppingen alles. En was best lang geleden. En zonder aanleiding. Maar vind het zo irritant dat ik dan erna de hele tijd bang ben dat t weer gebeurt. Ga straks naar een vriendin die 3 hoog woont zonder lift en zie mezelf na een hartaanval al t raam uitgetakeld worden. Want uiteraard was t een hartaanval en geen paniek.

Gewoon rustig die trappen op!

2 likes

Ik had een haakje met zuignap in de badkamer hangen en die is eraf gevallen en nu wil die niet meer blijven plakken :rage:

En wifi in de trein die NOOIT werkt

2 likes

Je moet m afspoelen met warm water, het water eraf schudden en dan terugplakken! Werkt bij mij altijd

1 like

ik snap echt niet dat dit soort mensen überhaupt nog bestaan. Dit is toch niveau kleuter?

2 likes

Aan dat ik soms zo ongezond eet. Mijn maag is nu helemaal van streek. Neem me dan altijd voor om de volgende dag gezonder te eten… lukt niet zo :no_mouth:

1 like

Dat de weg van thuis naar kantoor komende maand op 2 plekken dicht is. De omleidingen zijn vooral voor verkeer dat doorrijd en niet voor bestemmingsverkeer.

Gdvrdm er zit een velletje popcorn tussen mn kiezen en krijg hem er voor geen meter uit :grimacing:

5 likes

Daarom eet ik geen popcorn meer.
Gebeurde echt altijd en het is zo’n rotgevoel :sob:

11 likes