Waar erger je je aan? #10

Je moet echt niet vlak voor het slapen denken aan huizenprijzen in vergelijking met huurprijzen en hoe fucked je bent nu zonder geld in je veel te dure huurprijs en hoe oneerlijk het verdeeld is dat mensen die 10 jaar geleden een huis kochten, nu enormmm kunnen cashen. Ik hoor net een waardestijging en ik ben helemaal flabbergasted. En gefrustreerd. En jaloers ook.

16 likes

Ik plaats wel eens een story op Facebook en elke keer staat er dan bij dat er iemand naar mijn story kijkt waar ik geen connectie mee hebt en ik kan daar dan niet tegen, ik wil weten wie dat is.

Wij zijn al vanaf oktober met Kwantum bezig en drie officieuze en ƩƩn officiƫle klacht verder, dus klim maar vast in de pen.

2 likes

Omg neee serieus :exploding_head: ook voor gordijnen?

Houten jaloezieƫn, inmiddels hangt en functioneert wel alles, maar er is echt heeel veel fout gegaan en we zijn nog steeds niet gecompenseerd.

1 like

Dat ik al sinds gistermiddag van alle liedjes op de wereld DIT LIED IN MIJN HOOFD HEB

9 likes

Dit is alleen te vertrouwen als we zeker weten dat je geen influencer bent. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja daar wilde ik wel komende maand rolgordijntjes laten maken voor de slaapkamers. Gaat dat ook een beetje schnell daar?

1 like

Ohh echt irritant zeg. Ik voel de bui al hangen

1 like

Karl, jij bent Koning Klacht, jij kunt dit! Je hebt ze binnen 3 dagen bibberend op de knieƫn. En anders stuur je Tony maar op ze af.

2 likes

Iemand op vinted die 2 weken geleden €8 bood op een jurkje dat voor €9 te koop staat. Ik zeg okĆ©, doet ze nu een bod van €5,50 :rage::rage: de eerste keer vroeg ze het (dus zonder bod en kon ik niet accepteren). Ben toch niet gek, je ziet het er zelfs nog boven staan

Ik heb laatste weekend van mei een plissƩgordijn besteld, dat zou 21 juni komen maar was er de 12e al. Echt binnen 2 weken dus.
Misschien dat het met meerdere artikelen in een bestelling wel wat langer duurt maar ik was echt verrast over hoe snel het er was!

1 like

Dat we gisteren veel te laat naar bed zijn gegaan. Val echt in slaap achter mijn computer.

Aan de vrouw naast me die heel zenuwachtig en gehaast in haar tas graait en daarbij heel hard ademt.

2 likes

Ik had online boodschappen besteld bij de Appie maar het adres niet gecontroleerd dus werd net gebeld dat ze bij mijn oude adres stonden :weary: totaal niet aan gedacht om te controleren, 2 weken geleden ging het wel goed nml.
Toen ging ik online snel m’n adres aanpassen maar dan krijg je ook een mail dat de bestelling geannuleerd wordt… hopelijk komt het zo nog wel, grr

Wybren van Haga die op de radio te horen is.

2 likes

Reageer met ā€œNee dit word de sm kelderā€

43 likes

Pas maar op dat je dan je pols niet breekt!

4 likes

Even een reminder om nooit meer een leaseauto te nemen bij werk. Wat een gedoe (en geld) als je weggaat :cry:

Ja stom zijn die boetes he? Bij ons was het altijd heel chill, als je wegging ging de auto in de poule en kon een andere collega je auto krijgen. Ik kreeg vaak nog een mailtje: is er iemand geĆÆnteresseerd in auto x? Nu is het heel streng met boetes geworden.

2 likes