Voor de Rijn
Ik had altijd de afbakpistoletjes van de appie, maar die hebben ze veranderd naar âschnitt broodjesâ en die zijn minder lekker mehh
Ik kon ze laatst al niet vinden terwijl ik ze wel in de persoonlijke bonus had, maar toen waren ze er dus al uit?
Ja echt sneaky, in mijn persoonlijke bonus noemen ze het nog steeds âpistoletsâ maar op het plaatje staat gewoon schnitt broodjes
Dat ik bij mijn schoonouders moet eten en ze Chinees gaan bestellen. Zo geen zin in
Shit-broodjes zijn het!
Als er in een whatsappgroep iets wordt gezegd of gevraagd en er dan iemand reageert met âvan mij weet je het alâ of âoh kunnen we het nu eindelijk zeggenâ of ânogmaals gefeliciteerdâ.
Heel fijn voor je dat je al op de hoogte was of het met jou al was besproken. Maar ik vind dat echt zo ontzettend irritant en aandachttrekkerig.
Dit valt voor mij in hetzelfde rijtje als waar het laatst in een van de youtubers topics over ging. Dat mensen dan zeggen: JA IK DACHT HET AL!! ok stoer van je.
Hoezo âmoetâ het? Lekker naar huis gaan toch als je geen zin hebt in zowel het eten als daar nog lang moeten blijven.
We hadden gordijnen op maar laten maken bij Kwantum. Mn vriend ging ze net ophangen. Hebben ze ons maar 1 gordijn gegeven?? Echt kut. Ik hoop maar dat de andere nog bij hun hangt en niet dat ik nu 6 weken met 1 gordijn in mn woonkamer moet doen.
En ĂŒberhaupt dat het hun schuld is en niet die van ons
En is het al aangekomen?
Aan mezelf dat ik dan weer Hinge download, flink ga swipen en dan weer vastzit aan allerlei oppervlakkige gesprekken. Ik weet ook nooit meer welk gesprek bij wie hoort en zucht. Dit kost echt veel tijd
Ja dit is wel af en toe een âmoetjeâ, zijn echt schatten maar etentjes samen is niet zo mijn ding.
Ja! Rond 5 uur
Opeens verkouden en keel kriebelt. Maar jeukend tandvlees is het vervelendste van alles.
Ik kom maar niet op gang vandaag en vandaag is bijna voorbij. En ik heb verdraaid weinig gedaan vandaag.
Je moet echt niet vlak voor het slapen denken aan huizenprijzen in vergelijking met huurprijzen en hoe fucked je bent nu zonder geld in je veel te dure huurprijs en hoe oneerlijk het verdeeld is dat mensen die 10 jaar geleden een huis kochten, nu enormmm kunnen cashen. Ik hoor net een waardestijging en ik ben helemaal flabbergasted. En gefrustreerd. En jaloers ook.
Ik plaats wel eens een story op Facebook en elke keer staat er dan bij dat er iemand naar mijn story kijkt waar ik geen connectie mee hebt en ik kan daar dan niet tegen, ik wil weten wie dat is.
Wij zijn al vanaf oktober met Kwantum bezig en drie officieuze en één officiële klacht verder, dus klim maar vast in de pen.
Omg neee serieus ook voor gordijnen?