Waar erger je je aan? #10

Houten jaloezieën, inmiddels hangt en functioneert wel alles, maar er is echt heeel veel fout gegaan en we zijn nog steeds niet gecompenseerd.

1 like

Dat ik al sinds gistermiddag van alle liedjes op de wereld DIT LIED IN MIJN HOOFD HEB

9 likes

Dit is alleen te vertrouwen als we zeker weten dat je geen influencer bent. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja daar wilde ik wel komende maand rolgordijntjes laten maken voor de slaapkamers. Gaat dat ook een beetje schnell daar?

1 like

Ohh echt irritant zeg. Ik voel de bui al hangen

1 like

Karl, jij bent Koning Klacht, jij kunt dit! Je hebt ze binnen 3 dagen bibberend op de knieën. En anders stuur je Tony maar op ze af.

2 likes

Iemand op vinted die 2 weken geleden €8 bood op een jurkje dat voor €9 te koop staat. Ik zeg oké, doet ze nu een bod van €5,50 :rage::rage: de eerste keer vroeg ze het (dus zonder bod en kon ik niet accepteren). Ben toch niet gek, je ziet het er zelfs nog boven staan

Ik heb laatste weekend van mei een plisségordijn besteld, dat zou 21 juni komen maar was er de 12e al. Echt binnen 2 weken dus.
Misschien dat het met meerdere artikelen in een bestelling wel wat langer duurt maar ik was echt verrast over hoe snel het er was!

1 like

Ik heb sinds vorige week slechte eetlust en moet mezelf echt dwingen om te eten :frowning: zo naar vind ik dat

3 likes

Dat we gisteren veel te laat naar bed zijn gegaan. Val echt in slaap achter mijn computer.

Aan de vrouw naast me die heel zenuwachtig en gehaast in haar tas graait en daarbij heel hard ademt.

2 likes

Ik had online boodschappen besteld bij de Appie maar het adres niet gecontroleerd dus werd net gebeld dat ze bij mijn oude adres stonden :weary: totaal niet aan gedacht om te controleren, 2 weken geleden ging het wel goed nml.
Toen ging ik online snel m’n adres aanpassen maar dan krijg je ook een mail dat de bestelling geannuleerd wordt… hopelijk komt het zo nog wel, grr

Wybren van Haga die op de radio te horen is.

2 likes

Reageer met “Nee dit word de sm kelder”

43 likes

Pas maar op dat je dan je pols niet breekt!

4 likes

Even een reminder om nooit meer een leaseauto te nemen bij werk. Wat een gedoe (en geld) als je weggaat :cry:

Ja stom zijn die boetes he? Bij ons was het altijd heel chill, als je wegging ging de auto in de poule en kon een andere collega je auto krijgen. Ik kreeg vaak nog een mailtje: is er iemand geïnteresseerd in auto x? Nu is het heel streng met boetes geworden.

2 likes

Zo bizar inderdaad. Ook lastig om je voor te stellen bij de start van een leasecontract vind ik, dat klinkt vooral heel goed altijd. Wil/kan je nieuwe werk het contract niet overnemen?

1 like

Nieuwe organisatie die hulp bij me komt verlenen, in de aanvraag staat expliciet ‘‘mevrouw niet bellen’’, nou financiering is rond, wachtlijst doorgelopen. Hup word 3x gebeld voor de intake :expressionless:
Het geluk was dat begeleiding er was, die heeft voor me teruggebeld met dat alles via mail geregeld moet worden of via haar want ik neem toch niet op bij onbekenden nummers/telefoontjes die ik niet verwacht/etc/etc.
Dag erna krijg ik een mailtje ‘‘de intake moet telefonisch ook als je niet van bellen houd’’ :confused:

Dit heeft niks met niet van bellen houden te maken hoor, ik krijg meltdown van bellen jongens, dit is niet om jullie te pesten.

Nu is begeleiding de intake van de extra begeleiding aan het oplossen.
bureaucratie hoera.

10 likes

En @Max ze zijn strenger geworden, mag alleen binnen je eigen team over genomen worden met dezelfde functie of hoger maar niet meer er buiten.

Heel misschien dat 1 collega interesse heeft. Maar pf wat een gedoe. Je kan het inderdaad niet voorstellen in het begin.
Nieuwe werk doet niet aan leaseauto’s en wilt ook geen boete betalen.