Alleen nog morgen en zondag dus je kan sowieso donderdag vrijdag en zaterdag nacho’s eten!
Ik ben als de dood voor brand in huis. Als ik ergens anders ben en ik hoor sirenes dan kan ik mijzelf al helemaal gek maken. Nu hebben wij zo’n mediabox van Ziggo wat ontzettend heet wordt. Laatst stond ie al een hele dag uit (ofnja stand by maar zou niet weten hoe hij uit moet??) en begon hij opeens mega veel lawaai te maken ivm hitte. Nu is hij weer mega warm en vanavond werd zelfs het tv kastje waar hij in staat ontzettend warm. Heb nu de stekker er uit gehaald en zit nu op de grond te wachten tot ie afkoelt en ik met een gerust hart kan slapen. Maar dit kan echt nog wel even duren en ik wil naar bed. Erger me ontzettend aan mezelf dat ik hier zo mega onrustig van wordt.
Echt een ergernis die nergens op slaat maar : Ik volg een meid op insta en ze heeft vandaag een neuspiercing laten zetten op vakantie. Toevallig zag ik dat het ringetje echt heel strak zit, dus ik stuurde haar vanmiddag een dm met wat informatie en dat ik het aanraad om het te laten verwisselen naar een staafje (ook met uitleg waarom etc) Echt ongevraagd advies en daar bood ik ook mijn excuus voor aan, maar ze bedankte me voor de info. Zie ik nu een tiktok van haar voorbij komen en in de reacties zet een meisje neer dat ze beter voor een staafje had kunnen kiezen, doet die meid reageren met “oh dank voor de info, waarom als ik vragen mag?”
🥲
Ah heel rot, helaas ook erg herkenbaar. Sinds kort haal ik bijna overal de stekkers uit het contact en dat geeft mij s’nachts veel rust. Niet het antwoord waar je op wacht denk ik, maar het scheelt veel stress en het is maar een kleine handeling.
Als deze echt zo warm wordt zou je een nieuwe moeten aanvragen. Klinkt alsof er dan iets niet helemaal goed zit.
Uwlch ja zo irritant!! Mijn vriend doet dit ook bij fietsers en dat leidt elke keer tot verwarrende en gevaarlijke situaties. Als iedereen zich aan de regels houdt, weet iedereen wat je kunt verwachten en dat is gewoon het makkelijkst in het verkeer.
Ben het helemaal met je eens dus.
Dat de weersverwachting steeds voor de laatste paar dagen van de voorspelling steeds mooi zijn waardoor je hoop krijgt. Maar als t dan zover is is t gewoon irritant wisselvallig weer.
Hier ook heel herkenbaar. Vorige week nog teruggegaan naar huis omdat ik dacht dat de oven nog aan stond. Onzin, maar als ik niet terugga, kan ik alleen maar ‘wat als’ denken. In mijn geval heeft het ook wel met dwanggedachten en een gebeurtenis in het verleden te maken die blijkbaar ingrijpend was.
@Negativ Ik trek ook de stekkers altijd uit alles in de nacht en als ik wegga (op een paar dingen na) en ik laad ook niets op dan.
Haha veel wielrenners fietsen gewoon keihard door alsof ze de enige op de weg zijn dus ik denk dat al die mensen maar daar vanuit gaan. Remmen voor de zekerheid omdat je niet overreden wil worden 🥲
Mijn (nieuwe) buren (met nog een huis ertussen) zijn aan het verbouwen en de herrie dringt zelfs door mijn noisecancelling koptelefoon heen.
Als ik had geweten dat ze de hele week zouden verbouwen zou ik wel op mijn werk gaan zitten
Dat als je met je auto naar de garage moet, je dan uit je auto moet als ze er naar gaan kijken. En dan sta je daar zo zonder het comfort van je auto. Hatelijk
Alles rondom met je auto naar garage gaan is hatelijk. Zo ongemakkelijk altijd.
Dat mijn werkgever vraagt of ik kan invallenbij een andere functie, precies vandaag. Het is mijn vrije dag dus heb geen opvang en mijn vriend is de badkamer er aan het uitslopen want die moet morgen klaar zijn. Maar ik heb zoveeeeeeel vrij gehad door corona dat ik het eigenlijk niet kan weigeren en er is door de lockdown ook veel personeel weg. Echt klote dit.
M’n kind heeft een meisje uit de klas hier te spelen en ze hebben steeds ‘ruzie’ en haar moeder is (tot nu toe) een kwartier te laat met ophalen
Aan een kennis van mij die iets besteld maar vervolgens verwacht dat ik het ff kom brengen naar het station waar zij langs komt. Ik zei nee je kan het daar en daar komen ophalen of ik verzend het dat kost zoveel.
Ja maar dan moet ik weer overstappen en op de tram wachten. Nee en ik kan teleporteren of zo?
Dat ik weer stress heb als ik in het centrum rij. Was er eigenlijk zo goed als vanaf maar door Corona (afgelopen jaar vooral snelweg gereden naar mijn werk) is het weer helemaal terug.
Ohnee dit lijkt me echt ongemakkelijk om bij te zijn
Niet doen alsof jij dat andere kind niet aan de haren naar huis sleurt.
Ik heb eten besteld en het duurt al 2 uur. Mn vriend heeft gebeld maar natuuuuuuurlijk is het echt nèt onderweg.
Omg as we speak gaat de bel
Waar had je besteld?
Echt hele stomme ergenis maar mijn vriend weigert mij dik te noemen. Zodra ik zeg dat ik dik ben is het ‘nee je bent niet dik je bent lekker curvy()’ blablabla. Heb nu maar gezegd dat als ik morgen verdwijn er en komt een opsporingsbericht dan zegt de politie echt wel postuur: dik. Hij lijkt het echt als een soort belediging te zien maar het is gewoon zo.