Waar erger je je aan? #10

Ik hou van barbecue saus maar ik eet het nooit en ik weet gelijk weer waarom toen ik wat bbq saus op mn vega burger had vandaag: ik ruik nog steeds naar bbq saus. Alles ruikt naar bbq saus. Ik ben bbq saus.

Maar was wel lekker

14 likes

Hahaha ik wacht altijd met horrorfilms kijken totdat mijn vriend een keer ‘s nachts weg is, in de hoop dat ik een keer iets eng vind :rofl: Veel succes, kijk vooral even onder je bed voordat je erin stapt.

1 like

Hahahaha ik woon nog niet eens samen met m’n vriend en ik weet nu al dat die van mij dat ook stuk voor stuk gaat doen. Leef met je mee đŸ„Č

2 likes

Jaaa zo herkenbaar! Of dat je helemaal blij wordt omdat iets tot een grote cupmaat gaat, maar dat het dan gelijk ook grote omvang is
 echt zo mehhhh. Ik wil ook gewoon een bikinitopje van 25 euro kunnen kopen en dat ik er dan in pas. Deze frustratie geldt overigens ook voor sportbeha’s en sporttops

1 like

LOL. Deze man is toch ook echt het schuim der aarde, wat walgelijk dit. Succes met spinnen maar Jack

8 likes

Tip: koop zo’n bed, dan weet je in ieder geval zeker dat daar niks of niemand onder ligt. scheelt weer!!

14 likes

Maar mocht je deze kopen, zet hem dan ajb wel zelf in elkaar. Heb deze voor een vriendin verhuisd en in opnieuw elkaar gezet. Wat een tyfusding

4 likes

@Baron daarom moet je zorgen dat je lichtelijke hoarder trekjes hebt en de lades zo vol doen dat er niks meer bij past

image

16 likes

Hieraan!! Werd gedeeld door Marketingvrouw.

28 likes

Zo ja, dat snap ik! Heb je ook last van stemmingswisselingen naast het bloedverlies? Hoop dat het snel minder wordt :crossed_fingers:t3:

Oh jeetje zeg
 dat is wel even schrikken denk ik. Kan me voorstellen dat je daar overstuur van bent. Wees een beetje lief voor jezelf vandaag en morgen weer verder kijken bij de huisarts.

1 like

Niet te lang mee rondlopen, anders krijg je misschien bloedarmoede. Ik was als puber meer dan een maand hevig ongesteld. Ik dacht dat het normaal was tot mijn moeder vroeg alweer ongesteld en ik zei nee nog steeds. Lekte ook steeds door.
En toen kreeg ik ernstige bloedarmoede. Moest aan de pil en stopte het bloeden.
Is het misschien een vleesboom oid? Ik zou wel even bellen met de huisarts.

1 like

Je hormonen kunnen ook van slag zijn toch? Door daling/stijging van een of ander hormoon kun je ook gaan(en blijven) bloeden. Dat het niet meteen een vleesboom is. Ik was ook eens een maand aan het bloeden, heb toen primolut gekregen om de boel te resetten en dat hielp voor toen. Hopelijk kan de dokter je morgen helpen @Ovenschaal!

1 like

Bij mij was idd ivm hormonen dat niet stopte.

Maar ken ook een paar die een vleesboom hadden en daardoor bloedde. Verder waren die bomen niet ernstig. Maar oorzaak van het bloed.

Ja snap dat je het wilt weten hoor! Irritant dat je dan mogelijk weer aan de pil moet, maar constant bloeden is ook geen doen.

1 like

Goed dat je gaat! Heftig je geschiedenis.

Anders naast appelstroop, nog de tip van @Mhysa floradix vloeibaar ijzer nemen.

1 like

Nou echt
 ik weet niet wat ik moet, maar ik ben echt verbaasd/boos/flabbergasted.
Ik zit dus mn McKroketje, medium frietjes en Sprite te eten en drinken. Gaat de vrouw, die naast me zit, tegen me praten. Ik doe m’n koptelefoon af en kijk haar vragend aan. Gaat ze vragen of ik zo vroeg al friet kan eten.
Euh ja, je ziet mij toch eten?
Heb maar gereageerd met: “waarom niet?”
Waarop zij “ach ja verschil moet er zijn” reageerde.

Waar bemoei je je mee? Ik ken je niet! Ik heb gewoon zin in friet. Het is 11 uur geweest en dan vind ik dat ik al mag lunchen. Ik bepaal zelf wel waarmee ik lunch. Heb 3 jaar lang een eetstoornis gehad doordat ik naar dat soort mensen luisterde en voel me meteen een soort raar? Al had ik gewoon voor dr neus nog een portie moeten bestellen

55 likes

wtf is er toch mis met mensen

3 likes

Wat een stomme vrouw! Als jij zin hebt in McDonald’s dan moet je dat gewoon lekker eten. Al is het 7 uur ‘s ochtends. Waar bemoeit ze zich mee! Hopelijk was je McKroket lekker en heb je wel nog lekker kunnen genieten van je eten!

En het is echt doodnormaal om gewoon dingen bij McDonald’s te eten voordat het lunchtijd is. Ik werkte er vroeger en wij verkochten echt altijd meer burgers en friet ‘s ochtends dan dat we dingen van het ontbijtmenu verkochten.

8 likes

Lekker toch warm lunchen, mensen moeten zich niet zo druk maken om iets wat ‘‘ze zelf niet zouden doen’’

4 likes