Waar erger je je aan? #10

no

9 likes

Ik heb alleen last van pfizervermoeidheid en ik heb al twee dagen alleen naar mn scherm zitten staren zonder ook maar iets aan werk te doen. :cry: Laat staan dat ik ook nog ongesteld zou zijn.

2 likes

Als deze vaccinatie vaste prik wordt mogen ze het woord pfizervermoeidheid wel toevoegen aan het woordenboek.

12 likes

Ha-ha vaste prik

19 likes

Werkt dit? @anon2129689 ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht a 900 euro, 2 uur geleden de screen protector die crappy was eraf gehaald en nu al 2 krassen erop!! Morgen komt mn glazen protector gelukkig

Is hij ouder of woonde hij eerder in het huis? Onze waterschapszaken gaan naar de eerste bewoner (ik) en de gemeentebelasting naar de oudste (mijn vriend).
Sommige gemeentes selecteren wel alleen op geslacht, maar niet allemaal dus.

Ja deze ergernis heb ik ook. Ik regel alle financiële dingen hier in huis, geef me toegang zonder DigiD van mn vriend.

5 likes

Ja suf is dat! Mijn vriend was zich vergeten in te schrijven, dus hij staat 2 dagen later ingeschreven dan ik en bij ons staat alles inderdaad automatisch op mijn naam.

1 like

Hier ook! Alleen het jaaroverzicht van de hypotheek komt bij mij, dat koester ik haha

1 like

Dat je om 19 uur afspreekt voor een bezichtiging en dat iemand dan om 20.15 laat weten dat hij er nu is. Ja lol ik niet meer hoor. Ga t ook verkopen aan de sympathieke jongen met hond die tenminste op tijd kwam en super enthousiast is.

31 likes

Ik kwam net tegelijk met een andere auto aan bij een kruispunt met stopborden. Ik wacht want de andere auto was rechts van mij dus hij had voorrang. Hij ging niet dus ik gebaar naar hem “ga maar” gaat hij terug gebaren dat ik moet gaan ??

Waarom doen mensen dit? Ik vind het niet aardig maar gewoon zwaar irritant. Regels zijn er zodat het niet chaotisch wordt en iedereen maar wat doet en bovendien sta ik nu langer te wachten dan als hij gewoon gegaan was.

Maarja volgens mij zijn zo’n beetje 95% van mijn dagelijkse ergernissen in het verkeer.

57 likes

Ik heb dit vaak op de racefiets, terwijl ik ook gewoon remmen heb en mijn snelheid aanpas. Rij gewoon door dan zijn we allemaal sneller.

5 likes

Ik liep met mn vriend terug naar huis door de stad en terrasjes zagen er echt gezellig uit en ik had zin in nacho’s maar we konden er alleen gaan zitten als ze voetbal op hadden staan op een scherm.

Wat dus niet zo was. Echt irritant. Dus nu zit ik met een onvervulde nacho cravings op de bank :confounded: Kut ek mag wel voorbij zijn

3 likes

Bij ons is het helemaal suf: het huis staat op mijn naam én ik was er eerder ingeschreven, maar toch gaat de gemeente post naar mijn vriend :o_o:

3 likes

Ik heb van het weekend mijn Fitbit oplader in een verhuisdoos gegooid waarbij ik dacht “Dit is geen handige doos om het in te stoppen, hier ga ik spijt van krijgen.”

Ik heb er spijt van :sob:. Mijn fitbit is bijna leeg, overmorgen ga ik verhuizen en natuurlijk wil ik de verhuizing tracken qua stappen.

3 likes

Alleen nog morgen en zondag dus je kan sowieso donderdag vrijdag en zaterdag nacho’s eten!

Ik ben als de dood voor brand in huis. Als ik ergens anders ben en ik hoor sirenes dan kan ik mijzelf al helemaal gek maken. Nu hebben wij zo’n mediabox van Ziggo wat ontzettend heet wordt. Laatst stond ie al een hele dag uit (ofnja stand by maar zou niet weten hoe hij uit moet??) en begon hij opeens mega veel lawaai te maken ivm hitte. Nu is hij weer mega warm en vanavond werd zelfs het tv kastje waar hij in staat ontzettend warm. Heb nu de stekker er uit gehaald en zit nu op de grond te wachten tot ie afkoelt en ik met een gerust hart kan slapen. Maar dit kan echt nog wel even duren en ik wil naar bed. Erger me ontzettend aan mezelf dat ik hier zo mega onrustig van wordt.

1 like

Echt een ergernis die nergens op slaat maar : Ik volg een meid op insta en ze heeft vandaag een neuspiercing laten zetten op vakantie. Toevallig zag ik dat het ringetje echt heel strak zit, dus ik stuurde haar vanmiddag een dm met wat informatie en dat ik het aanraad om het te laten verwisselen naar een staafje (ook met uitleg waarom etc) Echt ongevraagd advies en daar bood ik ook mijn excuus voor aan, maar ze bedankte me voor de info. Zie ik nu een tiktok van haar voorbij komen en in de reacties zet een meisje neer dat ze beter voor een staafje had kunnen kiezen, doet die meid reageren met “oh dank voor de info, waarom als ik vragen mag?”

🥲

@kleinmeisje

Ah heel rot, helaas ook erg herkenbaar. Sinds kort haal ik bijna overal de stekkers uit het contact en dat geeft mij s’nachts veel rust. Niet het antwoord waar je op wacht denk ik, maar het scheelt veel stress en het is maar een kleine handeling.

6 likes

Als deze echt zo warm wordt zou je een nieuwe moeten aanvragen. Klinkt alsof er dan iets niet helemaal goed zit.

4 likes

Uwlch ja zo irritant!! Mijn vriend doet dit ook bij fietsers en dat leidt elke keer tot verwarrende en gevaarlijke situaties. Als iedereen zich aan de regels houdt, weet iedereen wat je kunt verwachten en dat is gewoon het makkelijkst in het verkeer.
Ben het helemaal met je eens dus.

3 likes