Waar erger je je aan? #10

Wat doet die vrouw dan zelf in de MC Donalds? Is niet echt een plek waar je voor je lol in je eentje een salade bestelt vind ik.

31 likes

wat een onzin. Misschien ben jij wel om 4 uur je bed uit gekomen vanmorgen en is dit dus een extreem late lunch. Misschien ben je wel om 10 uur je bed uitgekomen en was dit lekker je ONTBIJT. Mensen moeten leven en laten leven. Helemaal als het aankomt op eten, je weet nooit wat iemand meegemaakt heeft.
You do you! je hebt mij in ieder geval geinspireerd voor de Veggie burger vanavond :joy:

6 likes

Dat ik al 17 minuten in de wacht sta bij mijn oude energieleverancier. Het is misgegaan met mijn welkomsbonus en het zou worden neergelegd bij de debiteurenafdeling.
Nu een maand later heb ik mijn money$$ nog steeds niet. Ik wil mijn geld!

1 like

Ik heb iets vergelijkbaars. Ik ben al ruim een maand weg bij mijn energieleverancier, eindafrekening is ook allang gemaakt maar alsnog moet ik een maand wachten tot ik het te veel betaalde voorschot terugkrijg. Het is mijn geld, waarom houd je dat een maand vast? Het kost ze waarschijnlijk ook alleen maar geld met negatieve rente voor bedrijven.

Ja echt irritant! Ik zei net al tegen de medewerker aan de telefoon dat het misschien heel onaardig van mij was maar dat ik het raar vind dat van mij altijd wordt verwacht dat ik op tijd betaal maar als ik andersom geld krijg ik er achteraan moet blijven bellen en onredelijk lang moet wachten.

3 likes

Ik had zo’n bed en ik had last van een muis. Die zat dus ook vrolijk in die laden te poepen en plassen in mn schone beddengoed :thumbsup: En het voelde sowieso niet zo fris om daar kleding e.d. in te leggen door het vocht/zweet in je matras (mn kamer was sowieso erg vochtig dus dat zal niet hebben geholpen).

2 likes

Ik zou nog als ontbijt patat kunnen eten. Dat die vrouw hier een opmerking over maakt zegt heel veel over haar en dat ze blijkbaar zo onzeker is dat ze andere mensen zo moet benaderen om zich beter te voelen.

5 likes

Dat er soms (nu) nul ruimte is om afstand te houden in het OV en de penetrante Axe-lucht van de jongen naast mij zich daardoor perfect onder mijn mondkapje kan nestelen waardoor ik het nu zelfs proef. Ben gewoon misselijk. Misschien toch maar een gasmasker overwegen.

2 likes

Ik was even vergeten wat een gezeik Vinted ook al weer was. Je verdient er echt geen drol mee, maar je krijgt wel continu vragen over of je even een aan-foto kan maken, of je even kan kijken welke stof het is en je moet ineens dingen via Homerr versturen.

Ohja en is het heel asociaal om gewoon ‘no’ te reageren als iemand in het Frans vraagt of ze een jurkje van €3 een week vantevoren kan reserveren ofso?

5 likes

Ik begreep dat de insteek dit jaar anders zou zijn, maar ik twijfel of dat beter gaat zijn. Ik heb dat boek van Tatjani Almuli geluisterd en dat programma klinkt echt verschrikkelijk.

4 likes

Aan die vieze egoïstische asociale vent die net achter een auto tegen een stoeprand stond te pissen en dan heel verrast OH :confused: zegt als ik daar nietsvermoedend over de stoep loop. Midden in het centrum, doorgaande weg, kwam ook een gezin met kinderen aan op de stoep. Wtf. Ik vind dat zo asociaal. Ik vind het al debiel dat er overal van die plaskruizen staan voor mannen hier maar om dan ook nog midden op de dag op zo’n plek te gaan pissen en verbaasd zijn dat er mensen langskomen :triumph::face_vomiting::put_litter_in_its_place:

3 likes

Bahh hier laatst ook iemand in woonwijk achter zijn auto tegen zo’n scheidingsheg. Heb vanuit woonkamer kunnen meegenieten.
Ik wilde eigenlijk erheen gaan maar hij zag er niet zo sjofel uit en zou dan weten waar ik woon.
Paar min verderop is een tankstation, kfc, burgerking etc.genoeg wc’s daar.

1 like

Ugh ik snap echt waarom ze denken dat dit acceptabel is.
Een paar jaar geleden kwam er elke dag een man speciaal met de fiets rond dezelfde tijd ook gewoon tegen een huis plassen hier in een straatje waar ik dan ook toevallig liep van werk naar huis. Kwamen ook altijd genoeg andere mensen langsgelopen. Heb toen een opmerking gemaakt en toen was ik een kuthoer :slight_smile: Toen heb ik een melding gemaakt bij de wijkagent. Die vroeg om beeldmateriaal haha. Heb ik een paar dagen later ook voor gezorgd en daarna heb ik 'm niet meer gezien. Is ook wel makkelijk voor de politie als je het elke dag op hetzelfde tijdstip doet lollll

10 likes

Ik wilde ook eerst gaan filmen maar wist niet wat ik er mee moest. Volgende keer wel.
Wel raar elke dag zelfde tijd. Zou je denken dat er meer achter zit dan hoge nood.

1 like

Mensen die zeggen: “nou dit was dan onze zomer/nou zomer is voorbij” ?!

7 likes

pfizervermoeidheid + menstruatiecyclus = de hele dag een jankbal zijn. En ik probeer steeds erbij stil te staan dat ik gewoon niet moe toegeven aan hoe ik mij nu kunstmatig voel, maar dat is soms vet lastig als je zowat in de huilmodus schiet als de melk thuis op is. :cry:

3 likes

Geen idee! Het is wel midden in het centrum in een soort voetgangersstraatje maar het was wel gewoon iemands huis haha. Aangezien hij elke dag speciaal daarvoor met de fiets kwam, neem ik aan dat hij misschien wel meer bijzondere eigenschappen had.

1 like

Het betekent volgens mij vooral: praat maar tegen de muur, ik ben hier voor mijn eigen verhaal.

4 likes

Horizontale regen :angry:

1 like

no

9 likes