Waar erger je je aan? #10

Dat de weersverwachting steeds voor de laatste paar dagen van de voorspelling steeds mooi zijn waardoor je hoop krijgt. Maar als t dan zover is is t gewoon irritant wisselvallig weer.

4 likes

Hier ook heel herkenbaar. Vorige week nog teruggegaan naar huis omdat ik dacht dat de oven nog aan stond. Onzin, maar als ik niet terugga, kan ik alleen maar ‘wat als’ denken. In mijn geval heeft het ook wel met dwanggedachten en een gebeurtenis in het verleden te maken die blijkbaar ingrijpend was.

@Negativ Ik trek ook de stekkers altijd uit alles in de nacht en als ik wegga (op een paar dingen na) en ik laad ook niets op dan.

3 likes

Haha veel wielrenners fietsen gewoon keihard door alsof ze de enige op de weg zijn dus ik denk dat al die mensen maar daar vanuit gaan. Remmen voor de zekerheid omdat je niet overreden wil worden 🥲

Mijn (nieuwe) buren (met nog een huis ertussen) zijn aan het verbouwen en de herrie dringt zelfs door mijn noisecancelling koptelefoon heen.

Als ik had geweten dat ze de hele week zouden verbouwen zou ik wel op mijn werk gaan zitten :neutral_face:

Dat als je met je auto naar de garage moet, je dan uit je auto moet als ze er naar gaan kijken. En dan sta je daar zo zonder het comfort van je auto. Hatelijk

4 likes

Alles rondom met je auto naar garage gaan is hatelijk. Zo ongemakkelijk altijd.

2 likes

Dat mijn werkgever vraagt of ik kan invallenbij een andere functie, precies vandaag. Het is mijn vrije dag dus heb geen opvang en mijn vriend is de badkamer er aan het uitslopen want die moet morgen klaar zijn. Maar ik heb zoveeeeeeel vrij gehad door corona dat ik het eigenlijk niet kan weigeren en er is door de lockdown ook veel personeel weg. Echt klote dit.

1 like

M’n kind heeft een meisje uit de klas hier te spelen en ze hebben steeds ‘ruzie’ en haar moeder is (tot nu toe) een kwartier te laat met ophalen :rage:

1 like

Aan een kennis van mij die iets besteld maar vervolgens verwacht dat ik het ff kom brengen naar het station waar zij langs komt. Ik zei nee je kan het daar en daar komen ophalen of ik verzend het dat kost zoveel.

Ja maar dan moet ik weer overstappen en op de tram wachten. Nee en ik kan teleporteren of zo? :roll_eyes::rofl:

3 likes

Dat ik weer stress heb als ik in het centrum rij. Was er eigenlijk zo goed als vanaf maar door Corona (afgelopen jaar vooral snelweg gereden naar mijn werk) is het weer helemaal terug.

Ohnee dit lijkt me echt ongemakkelijk om bij te zijn :sob::sob:

1 like

Niet doen alsof jij dat andere kind niet aan de haren naar huis sleurt.

5 likes

Ik heb eten besteld en het duurt al 2 uur. Mn vriend heeft gebeld maar natuuuuuuurlijk is het echt nèt onderweg.

Omg as we speak gaat de bel :drooling_face:

2 likes

Waar had je besteld?

1 like

Echt hele stomme ergenis maar mijn vriend weigert mij dik te noemen. Zodra ik zeg dat ik dik ben is het ‘nee je bent niet dik je bent lekker curvy(:face_vomiting:)’ blablabla. Heb nu maar gezegd dat als ik morgen verdwijn er en komt een opsporingsbericht dan zegt de politie echt wel postuur: dik. Hij lijkt het echt als een soort belediging te zien maar het is gewoon zo.

5 likes

Mijn vriend heeft toegezegd op een avond babysitten op zijn tweejarige peetzoontje. Vind ik prima hoor. Maar nu blijkt dat mijn vriend heeft afgesproken dat ik de volgende dag alleen voor de kleine zou zorgen? PARDON?

Ik heb NOG NOOIT alleen voor een kind gezorgd. En misschien heb ik daar helemaal geen tijd voor? Wtf ik sta er versteld van!

13 likes

Chinees in Oudorp. Is wel echt lekker maar duurt aldoor zo lang als we daar bestellen helaas.

2 likes

Hahahah ja oke true :joy:

3 likes

En wauw. Zonder te overleggen? Ik zou echt witheet zijn. Ben zo spaarzaam met m’n energie,

1 like

Haha ja is het ook! De hele tijd ‘hoe kunnen we dit oplossen zodat het voor jullie beiden leuk is’? Heb ik toch helemaal geen zin in. Meestal gaat ze met anderen lekker spelen en dan kan ik op de bank chillen en chips eten.

Had de moeder geappt of ze nog wist waar we woonden :sweat_smile: En toen kwam ze eraan, ze was aan het werk en de tijd vergeten :woman_shrugging:t2:

1 like