Wow, ik zou nog liever hebben dat mijn vriend vreemdgaat dan dat hij me dit zou aan doen. Als je het echt niet ziet zitten gewoon weigeren hoor.
Ben verkouden, neusspray gebruikt, daardoor komt mn neus vrij maar krijg ik een soort kriebel in mijn keel en moet hoesten. Maar doordat hoesten moet ik ademen door mijn neus echt neusspray nodig.
Zo gesprek voeren voor werk ben benieuwd hoe dat afloopt.
Hij zegt dat ik heb toegestemd, dat ik heb gezegd dat ik het niet erg vond om even alleen op 'm te passen.
Maar met âevenâ denk ik aan 15 minuutjes. Hij heeft er toen voor gezorgd dat ik er om 13u tussenuit kan, maar dan zit ik nog 2 Ă 3 uur alleen met de kleine. Dus ruzie gemaakt, en nu zou het maximaal een uur zijn.
Vind ik nog steeds te veel, maar ik denk dat mijn vriend zijn lesje wel heeft geleerd nu. Alleen ik bepaal mijn agenda (nou ja en mijn werk dan).
Ik erger me eraan als mensen een screenshot posten van hun Apple weer-app waarop alleen maar regen te zien is. Die app is zo onbetrouwbaar als wat en vooral zooo pessimistisch: als er potentieel 1 buitje kan vallen op een zonnige dag, staat er al een regenwolk. Gewoon niet die app gebruiken. Voer voor je ongelukkig voelen, totaal onterecht ook.
Ik zou eerst over 2 weken zonnepanelen krijgen. Toen is het op verzoeken het bedrijf 1 week naar voren gehaald. Dus geregeld met het werk. Nu een bericht dat het pas 25 augustus kan. Euh een maand naar achteren dus?!?
Edit, heeft niks met leveringsproblemen te maken.
Ik hou best van edelstenen en heb net weer een leuk kettinkje besteld met een hangertje van granaat. Maar waarom moet er altijd gesproken worden over de helende werking van edelstenen? Zal een kiezelsteentje mijn chakra ook helen, of moet het per se een edelsteen zijn? Ik vind het zo irritant, het zijn gewoon mooie stenen.
Wat is nou wel een goede gratis weer app? Mijne geeft ook elke dag wolken en regen terwijl ik bijv vandaag lekker in de zon zit.
Aan mezelf had mega zin in die lekkere raw lemonade van de ap, zag dat staan en er verder niet op gelet maar nu kom ik thuis en is dit een hele andere versie??? Had ik ook gewoon kunnen zien aan de kleur maar oke
Er zit munt in en ik vind het zooo goor
We gaan over twee weken op vakantie maar krijg echt stress van al die berichten wil echt persee gaan omdat het onze laatste vakantie zonder baby is.
Het feit dat ik zaterdag een dubbeldate heb met een bevriend stel van mijn vriend. Voor mij de eerste keer ontmoeting maar dat ik even op hun FB ging kijken en zag dat het totale Corona Wappies zijn.
De dame in kwestie en ik ons begeven in hetzelfde âhobby gebiedâ( ik wist even geen betere benaming excuse-moi!). Maar dat we op dit gebied lijnrecht tegenover elkaar staan en dat mijn vriend dan doodleuk zegt ja jullie delen dezelfde hobby dus hebben jullie de hele avond om te kletsen⊠Dude
Oh god mag ik van een afstandje met een verrekijker, afluisterapparatuur en popcorn toekijken? Dit heeft alle elementen voor drama.
Ga je wel heen?
Ik ben ook iemand die niet op 't mondje gevallen is en mijn mening zeker niet onder stoelen of banken steek en al helemaal niet bij corona wappies. Al mn vrienden verheugen zich ook al op een live verslag.
Ik zag op haar FB dat ze mijn kant van de hobby bestempeld als mishandeling. Daarnaast werk ik bij een organisatie waar de overheid enorm op geleund heeft tijdens de hele pandamie, en nog steeds. Ik zag dat ze op zoek is naar werk, misschien bied ik dr wel een baan aan
Overdag moet ik naar de andere kant van het land en ik heb toch zon zin om dan de brandstofslang van mn auto los te trekken ofzo. Kan spontaan niet meer langskomen.
Ik ga vanavond wel even met mn vriend babbelen. Ik denk dat hij lekker zelf naar ze toe moet gaan en ik die avond mijn eigen ding ga doen.
Paardrijden?
Haha! Nee ik ben niet het type voor een jachtgeweer. Alhoewel âŠ
Scherp! Klopt we zijn beiden meerdere paardenbezitters. Zij richt zich op een totaal andere tak van sport dan ik. De benadering die zij gebruikt is totaal niet mijn ding en zit enorm in mijn allergie. Maar normaal denk ik dan altijd; soit,so be it. Ieder zân ding en ieder in zân waarde laten. Maar als ik haar nu al allemaal dingen op facebook zie delen en oproepen zie doen over wat een enorme mishandeling het is⊠Denk ik niet dat het er gezelliger op gaat worden.
Ik wil nog wel een kleine disclaimer plaatsen haha; ik sla mân 600 kilo wegende kind NOOIT. Ik doe geen extreme dingen met haar en daarom is ze ook al ruim 27 jaar mijn allergrootse liefde .
Dat ik net macarons voor 25 euro heb gekocht. Wtf. Het zijn er ook maar 6.
Klinkt wel een beetje alsof ze een volwassen âPennymeisjeâ is haha. Alles is zielig en mishandeling en alleen zij weten hoe ze met paarden om moeten gaan.
Precies die richting ja! Geen opleiding maar zichzelf wel therapeut noemen. Zucht
Ja en wel vlees eten maar geen frikandel want daar zit paard in (alle Pennymeisjes op school vroeger)
Precies dit. Het Penny gehalte ligt enorm hoog. Ik hoorde dat ze maximaal 16 uur per week wil werken want anders is het zieluggggggg voor de paardjes. Ze is wel enorm aan t schooien om al t voer en andere kosten te betalen. Zucht, Ze zal mij wel de allergrooste dierenhater vinden met mijn 60 urige werkweken.
Deze irritatie zit nu al zo diep