Waar erger je je aan? #10

Maar wel Kalfleren laarzen kopen, want die worden natuurlijk niet van dode dieren gemaakt :sweat_smile:

2 likes

Ik ben ooit gaan huilen omdat m’n moeder perongeluk paardenrookvlees had gekocht :tipping_hand_woman:t2: Met de gewone versie had ik toen schijnbaar geen moeite, maar ohwee als er een paard in zat.

8 likes

Ik ben voor het eerst sinds ruim een jaar weer met de trein. Dingen die ik niet gemist heb:

• zelf niet goed kijken hoe laat de trein gaat en dus 25 min moeten wachten omdat ik m net gemist heb
  • de trein rijdt niet verder dan X station ivm * vage reden *
  • mensen die ruiken alsof ze een week niet gedoucht hebben. Die kan je natuurlijk overal tegenkomen, maar in de trein zitten ze soms zo dichtbij :sob:
2 likes

en het dichtvallen van de prullenbakken.

17 likes

Ik weet 100 procent zeker dat ik beter met die vriend ga klikken dan met die chick :joy:. Maar inderdaad de woorden waren; dan kunnen wij aan t bier. Dude🄲. Terwijl wij helemaal geen traditionele verdeling hebben dus was ook verbaasd. Heb hem net gezegd dat ik er geen zin in heb; vond ie prima

5 likes

Dit. Even serieus waarom klappen die zo hard?! Zou voor mij echt een goede martel manier zijn, iedere twee minuten zo’n prullenbakje klepperen.

5 likes

Er bestaat ook natural horsemanship! En mensen die bijvoorbeeld rijden zonder bit of zadel of helemaal niet inderdaad :slight_smile:

5 likes

Als jij ineens andersmans kinderen moet gaan corrigeren.

Laatst zaten we op een terras en we waren samen et een man alleen de enige die buiten zaten. Er waren toen kinderen(6/7) van mens binnen die de hele tijd aan het rennen waren en schreeuwde, terwijl wij gewoon in rust wilde eten. Op een gegeven moment springt 1 kind gewoon op de tafel, die natuurlijk omviel. Nou het kind had niks en zette de tafel wel weer recht, maar ik vond het zo kut dat wij in een positie geplaatst werden dat wij ineens op die kinderen moesten letten. Ik vond het ook echt sneu voor die man alleen want die zat er toevoegen wilde vast ook gewoon even rust.

1 like

Het kost altijd veel meer tijd dan ik denkšŸ˜‚. Alhoewel doordeweeks heb ik t enorm strak gepland. Lees: s ochtends stal kleding mee zodat ik uit werk direct door kan naar haar. Ik begin altijd rond 7 uur met werken en ben dan rond 4 uur half 5 klaar. Lukt lang niet altijd. De dagen dat ik op stal ben stap ik s avonds vaak pas rond 11/12 weer binnen en dan heb ik vaak nog niet gegeten of snel een broodje. Je moet er echt wat voor over hebben. Kanttekening hierbij is wel dat ik met haar in de duinen ga en na werk soms lekker naar t strand vertek of t bos voor een paar uur, even bijkomen voor allebei. Ik rij echter niet elke dag dat is in combinatie mer een fulltime baan niet haalbaar. Ik heb hele lieve verzorgsters🄰. Oeps dit verhaal is langer geworden dan ik wilde🄲

8 likes

Dat ik per ongeluk op mijn bril ging zitten en nu ƩƩn pootje is afgebroken :unamused: .

Ik zat gisteren in de trein bij iemand die moedwillig met het deksel van dat prullenbakje ging zitten klepperen. Iedere minuut een paar keer, een kwartier lang, ik dacht dat ik gek werd. :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Legitieme reden om of dat noodnummer te bellen of om aan de noodrem te trekken wat mij betreft :joy:

2 likes

Mensen die hun hond niet in bedwang houden. Werd net tijdens het hardlopen aangevallen door een loslopende hond (gekrabt, besprongen en gebeten) en die hond luisterde voor geen meter naar de eigenaar. Toen hij hem eindelijk vast had ben ik heel snel weggerend echt gadverdamme houd je fucking hond onder controle en laat hem niet loslopen als dat beest niet te vertrouwen is.

Jeetje wat naar! Als je gebeten bent, let je op en haal je eventueel tetanus prik.

1 like

Aan mezelf. Mijn vriend is vandaag jarig en ik heb hem een (heel) duur shirt gegeven. Nu heeft mijn vriend eerlijk gezegd dat hij het shirt niet leuk vind.
Dus ik dacht net nou prima dan breng ik het terug. Lees ik op de bon dat ze geen geld teruggeven alleen tegoed voor de winkel en dat ze geen afgeprijste dingen retour nemen.
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik het eerst niet even goed heb nagevraagd en dat ik mijn vriend dus zo slecht ken. Zit ik dan met een shirt van €300 waar ik niks mee kan…

Joh, dat kan iedereen overkomen. Maakt niet uit hoe goed je iemand kent. Het gaat ook om het gebaar he. Gewoon die tegoedbon aannemen en hem zelf laten shoppen.

2 likes

Ja alleen was het shirt dus afgeprijsd en ze nemen geen afgeprijsde items retour :sweat_smile:

Je kunt het altijd proberen toch?

2 likes

Misschien willen ze het nog voor je omruilen of bijv voor twee shirtjes van 150 ofzo? En anders maar proberen te verkopen

3 likes

En @Dommel ja klopt er zijn inderdaad nog meer opties. Ik maak het ook erger dan dat het is. Denk dat het ook meer de teleurstelling is.