Mocht ze er ooit niet meer zijn denk ik eerlijk gezegd niet dat ik voor een nieuw paard zou gaan hoor, ik zou, als je de optie hebt, altijd kijken naar een verorgpaard oid. Wel de lusten niet de lasten. Mocht je er dingen over willen weten mag je mij altijd een PB sturen!
Skypevergaderingen voor de gezelligheid. Nee
Die zijn ook nooit gezellig. Nooit.
Nee en zeker niet in de ochtend.
Ik had vet veel zin om te lunchen in de zon en nu is het bewolkt?? Pardon??
Gestresst voor niets! Shirtje om kunnen ruilen voor een polo. De polo was eigenlijk ā¬15 duurder maar de verkoper zei het verschil krijg je van mij. Superlief van hem.
Aah fijn!
Al mijn baksels zijn mislukt, 25⬠aan ingrediënten in de prullenbak. Feest hier in huis nu.
Dat ik nu ergens misselijk langs de snelweg sta. Moet nog 2.5 uur rijden tot mijn eindbestemming
Pff
Emotofobie, fijn hoor
Bij mij mislukkingen gezonde baksels ook altijd. Doe het niet meer.
Ik (gisteren): āik bel je morgen om even iets nieuws af te spreken zodat je kunt overleggen wanneer het uitkomt dat ik langskomā
Persoon: āprimaā
Vandaag: 2x gebeld, niet opgenomen en niet teruggebeld š„²
Ik vraag me af of het komt doordat ik nu ouder ben en daardoor wellicht kritischer, maar kleding lijkt gemiddeld genomen nu zoveel lelijker dan vroeger? Als ik nu bijvoorbeeld door ASOS scroll, vind ik bijna alles er super goedkoop en slecht gemaakt uitzien. H&M wil ik het niet eens over hebben.
Ik moet me gewoon houden aan de bonen brownies, die lukken altijd
Nou na 2 tussenstops om rustig te worden, wat files en natural chips ben ik thuis.
Natural chips helpt altijd.
Ik heb dit jaar enkele kledingstukken van ASOS gekocht en die waren 100% katoen en daar ben ik behoorlijk tevreden mee, maar het gros belandt niet in mijn mandje.
Same, hoewel ik wel kritischer ben geworden op stoffen. Mijn jongere zusje lacht me altijd uit als ik tijdens het shoppen aan alle stoffen voel en dan een afkeurend gezicht opzet als ze weer een 100% polyester jurkje gaat passen
Fuck man. Mn lichaam is naar de gallemiezen door de baby; kan niet sporten zoals ik zou willen. Dus ik dacht zoek even wat oefeningen op voor mn bekken. Misschien toch nog iets leuks
Klik ik ergens op. Staat er boven:
Ik haat google maps hartstochtelijk.
Want ik haat de uitdrukking āmet een passieā ook.
Speciaal voor een specifieke winkel naar een andere stad gegaan, half uur met het ov. Op Google en de website zelf stond dat ze tot 21:00 open waren.
Kom ik daar aan: gesloten sinds 18:00
Vliegen in huis