Waar erger je je aan? #10

Aan mezelf.

Ik heb m’n vriend geappt dat het ook oké is als ie vanavond gewoon met z’n vrienden mee gaat. Ben toch al de hele dag chagrijnig en heb niet zo’n zin in een avond waarop hij 600x gebeld wordt door z’n vrienden of ie niet toch even langskomt. En nu heeft ie dus geappt dat ie het zo lief vind dat ik daar aan heb gedacht en is ie dus naar vrienden. Maar we hebben net ook te horen gekregen dat we definitief niet samen op vakantie kunnen want hij krijgt geen vrij.

En nu voel ik me zo intens kut en lig ik in bed te huilen. Echt waarom the fuck heb ik dit nu weer geappt. Puur omdat ik bang ben dat ie anders het single leven mist ofso en het dan uitmaakt. Echt achterlijk dit. Want nu zie ik hem dit weekend niet denk en volgend weekend is ie een weekend weg. Dus dan is het echt maximaal een doordeweeks avondje nog.

3 likes

Als er iets is waar ik me aan erger, dan is het wel een bed verschonen :face_with_symbols_over_mouth: Net weer lang geworsteld met het dekbed en die overtrek en die hoeken van de matrasbeschermer+hoeslaken die aan de muur grenzen. Ik krijg het gewoon echt niet op een normale manier voor elkaar, zweet me dood.

8 likes

Op een wc gaan zitten terwijl de wc bril omhoog staat :tired_face: Ik klapte dubbel, had een natte kont en voelde me meteen vies.

7 likes

ik ben van de trap gevallen met mijn laptop, dat gaat me weer veel geld kosten om dat te laten repareren.

1 like

Ja dat is ook echt wel iets wat ik me de laatste tijd steeds meer afvraag!

Ik vind hem echt nog steeds heel leuk en als we samen zijn, is het gewoon heel fijn en altijd goed. Maar het is soms zo lastig om tijd met elkaar door te brengen omdat er altijd wel iets of iemand in de weg staat. Vorige weekend bijvoorbeeld; kom ik daar aan, is ie voetbal aan het kijken met zn huisgenoot. Allemaal hartstikke prima en vind het echt niet erg om mee te kijken, maar dat duurt dan tot best laat en vervolgens moet hij ook nog eens zijn wekker zetten voor de volgende dag omdat hij heeft beloofd dat hij bij een vriend z’n voetbal komt kijken. Dus hebben we heel weinig tijd samen gehad. Ik word een soort van altijd maar even ergens tussen gepropt.

Maar wat ik nu vandaag gedaan heb, werkt daar natuurlijk ook niet lekker aan mee. Denk dat ik er echt even goed over moet gaan hebben met hem want ik heb echt te vaak het gevoel dat ik daar in huis altijd ‘teveel’ ben en er voor zorg dat hij geen leuke dingen kan doen met z’n vrienden. Maar dat slaat gewoon nergens op natuurlijk.

1 like

Dat je blond moet zijn om te experimenteren met leuke kleuren in je haar. Ik wil mijn haar niet bleken :roll_eyes:

7 likes

I feel you!

Ik wil zo graag een keer roze haar maar heb geen zin om mijn hele haar te bleken :sob:

1 like

Dit had ik kunnen typen. Naast dat het onhandig is, vind ik het ook gewoon lelijk staan die bril omhoog.

1 like

fucking schijt kind in de straat dat al een half uur de hele straat bij elkaar schreeuwt. Doe even normaal het is verdomme net 09 uur geweest.

4 likes

Dat er gewoon nergens meer boterhamzakjes te krijgen zijn. Echt overal zijn de schappen leeg. Een broodtrommel neemt veel te veel ruimte in in mijn tas. Heb nu papieren boterhamzakjes bij de Hema gevonden die ik maar ga gebruiken.

Ja dit is echt wel een ding inderdaad! Ik ga proberen om hem dit weekend toch nog even te zien en het hierover hebben want ik zit al een paar dagen echt met een rotgevoel thuis terwijl hij van niks weet.

Ik heb al sinds we daten altijd het gevoel gehad dat z’n vrienden eerst komen en daarna pas ik en dat ik meer een soort ‘last’ ben. En dat doet hij niet bewust denk ik, maar dit is natuurlijk gewoon echt een rotgevoel in een relatie.

Thanks voor je reacties trouwens! Zat er al een tijdje mee, maar je hebt me wel echt aan het nadenken gezet over dat ik het er echt met hem over moet hebben.

10 likes

Ja zou ik ook wel willen, of super fel rood!
Of blauw, of groen, of paars :joy:

ze gaan eruit. per 1 juli mogen supermarkten geen single use plastics meer inkopen, alleen de huidige voorraad nog verkopen. je zult dus op zoek moeten naar een alternatief.

2 likes

Ja dacht al dat t hierdoor kwam… Stomme is wel dat in de supermarkt al echt maanden het schap leeg is en het kaartje er nog wel bij staat? Bij de ah staat er zelfs een kaartje bij dat het binnenkort weer terug is( ook al al die maanden)

ik denk dat ze maar 1 soort kaartje/mededeling hebben die ze neer kunnen zetten.
misschien komt er een bioalternatief?

1 like

Ik ben meteen gaan kijken haha, Thanks hier hadden ze ze wel

2 likes

Eerlijk gezegd vind ik dat best duur. Ik heb dat bedrag van 1 zakje er dan pas na een paar jaar uit. En ik zie mezelf al vergeten om dat ding uit m’n tas te halen en schoon te maken.

Tja weet je ik doe al echt veel voor t milieu. Ik heb geen auto, ga nooit met het vliegtuig, koop biologisch etc. Alleen dat ene plastic boterhamzakje vind ik fijner om te gebruiken.

4 likes

Diepvrieszakjes zag ik nog wel in de supermarkt van de week.

1 like

Alleen om die reden was ik vroeger jaloers op blonde vriendinnen. De hoeveelheid moeite die het mij kost om mijn haar dermate licht te krijgen dat ik het in een onnatuurlijke van verven is gigantisch. En ik had vorige zomer wel de helft laten blonderen maar ik vind het toch te veel werk om vol te houden dan ik maar weer naar zomers zwart bent gegaan. Misschien als grijze bejaarde vrouw maar aan de felle kleuren. :stuck_out_tongue:

1 like