asociaal.
Ik ga binnenkort uit eten met mijn ouders voor mijn zus haar verjaardag. Mijn vader was van plan te trakteren en mijn zus heeft gezegd dat ze dat niet wilde, niet alleen voor haarzelf maar voor iedereen?
Laat mijn vader lekker trakteren als hij dat wil. Mag ik zelf bepalen of ik het wil aannemen of weigeren? The fuck.
Echt zo raar dit. Alsof jij niet belangrijk bent en jouw vrije tijd niet belangrijk isā¦
Aan de regen ik wil naar de markt maar wil niet nat regenen en met de auto is eigenlijk helemaal niet handig (betaald parkeren en nog best stukje lopen). En heb ook geen regenjas.
Nu maar hopen dat het straks droog wordt en ze nog hebben wat ik wil.
Jaa zo stom! Inderdaad ook die reden⦠geeft inderdaad ook het gevoel dat je geen prioriteit bent. En snap ik heel goed! Jammer dat het niets veranderd heeft, maar inderdaad, dan helpt zoān mindset best goed kan ik me voorstellen! Thanks (:
Voor dit soort vriendinnen heb ik de tip: of accepteren dat het zo gaat, of de vriendschap laten gaan en alleen spontaan afspreken zoals hierboven werd gesuggereerd. Heb vaker ervaren dat je het gedrag van de ander waarschijnlijk niet kan veranderen. Je kan alleen je eigen grenzen aangeven. Dus dan is de vraag of je de vriendschap belangrijk genoeg vindt om dit gedrag te accepteren.
Edit: oh eigenlijk @Lumos
Ik moest net op de foto ergens. Natuurlijk weer zoān oudere fotograaf met allemaal praatjes⦠āNiet zo onzeker zijnā, āje moet lachen met je tanden blootā. Hou op
Is niet alleen een gevoel, je bent letterlijk geen prioriteit (bedoel een ander gaat altijd voor). Zou het inderdaad aangeven en dan je afstand nemen.
Dat sommige studiegenoten hun scriptiecijfer al hebben en ik nog niet. Ik wil dat deze stress weg is, maar dat is pas zodra ik ook weet waar ik aan toe ben
Dat het me zoveel geld kost om op mijn werk te komen. Krijg wel iets van vergoeding maar die is echt minimaal.
Zijn nu aan het kijken naar een zuinigere, maar degelijke auto. Krijg gewoon hoofdpijn als ik de prijzen zie. Maar krijg ook hoofdpijn als ik de (brandstof)kosten van onze huidige auto zie.
Vind het nog steeds stom dat Ascendant nooit is uitgebracht. Die stomme cliffhanger van Allegiant blijft namelijk irritant. Maak gewoon de Divergent serie af.
Er vloog net tijdens het fietsen een vliegje mān neus in echt direct ook vol de diepte in naar mān hersenen. Die coronatest van laatst heeft vast de weg vrij gemaakt
Maar als jij 10 minuten te vroeg bent heeft ze toch 10 minuten om koffie te drinken?
Ik vind het zo irritant dat als mannen precies hetzelfde doen als vrouwen het helemaal bejubeld moet worden terwijl als een vrouw het doet het vanzelfsprekend is.
Gisteren zei ik tegen mijn moeder dat mijn vriend even boodschappen aan het doen was en daarna baby + mij kwam ophalen, toen zei mān oudtante: wat bof jij dat hij zelfs boodschappen doet!! En toen zei ik: ja moet wel anders kan hij niet gaan koken dadelijk hĆØ
Laatst zei mijn nicht ook dat ik zoān geluksvogel was dat mijn vriend veel in het huishouden doet Ć©n ook voor de baby zorgt. Terwijl ik precies hetzelfde doe maar dat is normaal I guess
Ja zeker tot 8:30 mag je koffie drinken maar niet tot 8:45 want dan had ik een keer extra kunnen snoozen
Ik erger me echt aan de bedenkers van die emmertjes van snoeptomaatjes die je in de supermarkt koopt. Die kun je niet volledig hergebruiken want er zitten gaatjes in om het water weg te laten lopen ik wil dat bijvoorbeeld gebruiken om er kleine sopjes in te maken of iets kleins in te bewaren Maarja dat glijdt eruit
Sowieso die hengsels aan de emmers, wie pakt zoān emmer aan het hengsel op? Ik heb een stage gedaan afgelopen jaar bij een supermarktketen met als focus verpakkingsreductie en ik heb een aanbeveling geschreven op welke gebieden ze hun verpakkingsgebruik kunnen reduceren. Het probleem is bekend dus, ook omdat het vanwege de gaatjes niet te gebruiken is voor andere doeleinden. Still a loooooong way to go
Ik heb iets gekocht op vinted, verkoper heeft gezien dat ik het item heb gekocht maar stuurt het niet op. Heeft geen haast maar denk niet dat ze het na 5 dagen nog gaat doen
Ook een Vinted ergernis: mensen die bij staat āheel goedā of ānieuw zonder kaartjeā invullen en je duidelijk vlekken, haaltjes of andere beschadigingen ziet.
@Karl_Lagerfeld ik zit ook al sinds vrijdag te wachten tot iemand iets verstuurd. Ben hier eigenlijk veel te ongeduldig voor.
Interessant! En grappig om te horen dat het een bekend probleem is