Waar erger je je aan? #10

Ja lekker nu heeft ie blijkbaar ook nog ongevraagd mijn (opvallende) moedervlek weg gefotoshopt! Afblijven meneer! :angry:

1 like

Dat die namen dan niet kloppen met de foto’s :angry:

38 likes

Wtfff wat stom waarom zouden ze dat zo doen

3 likes

Ik had ook een keer niet door dat er gaatjes inzaten. Dat er wel gaatjes inzitten ontdekte ik nadat ik zo’n emmertje op een nacht in een vrij kleine tent als plasemmertje had gebruikt, omdat het WC-gebouw nogal ver weg was en het erg stormde.
Het was geen chille ervaring🄲

4 likes

Dat gearchiveerde chats nu bovenaan staat op whatsapp en dat gearchiveerde chats automatisch gedempt worden :rage:

1 like

Kan je ook gewoon weer uitzetten! Is de ā€œkeep chats archivedā€ optie

1 like

Muggen hebben feestje gehouden op mijn arm. 11 muggenbulten in 2 cirkels dus de schoonfamilie van de mug was er ook :joy:

Die jeuk…

MediaMarkt beloofde mij voor 23u besteld is morgen in huis. Maar morgen is nu bijna afgelopen en ik heb niks. :cry: En de bestel status geeft ook weinig verandering aan.

Ik zit al bijna 2 weken in quarantaine en kan niet wassen omdat de wasmachine in een gezamenlijke wasruimte van het gebouw staat. Maar nu heb ik geen schoon ondergoed meer :sob: Wat een ellende

Voor nood zou je het toch wel even met wat wasmiddel kunnen uitspoelen onder de douche/bad/kraan of even een nachtje laten weken in een emmer met water en wasmiddel? Of denk ik nu heel gek?

2 likes

Je hebt gelijk hoor! Ga morgen even wat wassen in de wasbak. Maar ben lui dus daar heb ik geen zin in :sweat_smile:

1 like

Ik ben bang dat het te veel geluid maakt op dit tijdstip als ik het dakterras ga vegen maar dat wil ik zooo graag doen. (ik ben een avondmens, ok?)

4 likes

Kan niet slapen. Waarom pieker ik zo veel😭

1 like

Ik heb een uur geleden nog een tomaten plant op het dakterras verpot en opnieuw opgebonden dus ik zeg go

5 likes

Aaah wow we zijn verpotvriendjes! Daar was ik ook mee bezig :laughing:
alleen mijne zijn nog baby-plantjes, ik heb ze hun eerste eigen pot gegeven :heart:

2 likes

OkƩ te vroeg gezeurd, ik heb de track en trace ontvangen vannacht, alles komt goed. :joy:

Mij beloofde ze levering vandaag in de ochtend (op zondag al besteld maar vandaag enige dag thuis). Vannacht ook alles geüpdate, komen ze vanavond :roll_eyes:

Onder ons raam begon iemand om stipt 8 uur met zo’n kantjes maaier kabaal te maken :weary:

Kan iemand anders het niet voor je daar wassen?
Dat je voor de deur zet en diegene even erin doer en eruit haalt en teruggeeft?

1 like

Achhhh zo fijn die beloftes. :joy: