Waar erger je je aan? #10

Ik denk dat dat van mij niet meer verzonden zal worden ook :sob: reageert jouw verkoper wel nog?

Dit zit alledrie echt heel vaak in mijn bio groentepakket (van regionale teler), misschien een idee?

Op welke manier wil je dat wij contact met je opnemen?
Ik : Email.
Zij : Alsnog bellen.

Kreeg ik ook nog eens mn koptelefoon niet van de bluetooth af.

5 likes

Dit is al de tweede keer dat ik iets limited koop op Vinted en het geannuleerd wordt zonder enige communicatie. Echt rot op man. Vorige keer met een band shirt, deze keer met sneakers die ik nergens meer kan vinden in mijn maat. Had al helemaal outfits gepland.

Zet dan niks te koop als je toch geen moeite wil doen :angry:

2 likes

deze vrouwen mogen hun standaarden wel eens omhoog gooien

5 likes

Ja 100% mee eens. Heel triest dat mannen voor hetzelfde werk nog steeds meer gewaardeerd worden dan vrouwen en ook triest dat de maatschappij dat nog steeds toelaat.

3 likes

Al die amateuristische belegging en bitcoin reclames op youtube :unamused:

6 likes

Misschien een tip voor de volgende keer, de seamless/laser cut/raw edge forumtrendonderbroeken van Tezenis zie je bij mij never nooit zitten. Ze zijn nu 9,99 voor 3 of 15,99 voor 5. Deze zijn voornamelijk polyamide (met elastane en katoen) en enooorm dun, deze zijn van katoen en evengoed onzichtbaar. Je hebt ook andere modellen, maar de brazilian vind ik zelf het mooist!

2 likes

Via Chrinopost vanuit Frankrijk, dat wordt uiteindelijk in Nederland wel DPD, maar ik had het gisteren pas gekocht dus te laat verzonden kan nog niet. Vorige keer werd het ook al na twee dagen geannuleerd door de verkoper zelf. En nu dus al na minder dan 24 uur. En dan ook zonder iets te zeggen of wat dan ook. Stomme Fransen.

Zoals het bij jou is gegaan is ook wel echt zuur joh. Hebben de kopers nog hun geld overgemaakt?

Nee klopt. Klantenservice is niet bepaald behulpzaam. United Wardrobe was hiermee veel beter. Bij Vinted duurt alles ook echt lang. Ook als je pakketje kwijt is duurt het meer dan een maand voor je je geld terug hebt.

Oh dat is wel sportief van de kopers. Denk dat er ook zat zijn die dan zoiets hebben van joe bekijk het je, lekker gratis spullen. Zeker als je dan een paar pakketjes zo hebt loopt dat wel op. Echt slecht

1 like

Dat je eigenlijk verschillende bhs nodig hebt tijdens het ovuleren en menstrueren :expressionless: Toen ik deze een week geleden kocht zat ie fantastisch en nu voel ik me een rollade.

1 like

Godsamme elke keer als ik een midi jurk bestel valt dat ding als een gewoon lange jurk. Nee ik ben niet lang maar ook weer niet zo klein. En een korte jurk valt bij mij wel gewoon als een korte jurk maar zo’n midi ding is bij mij gewoon een lang gewaad. Word er helemaal gefrusteerd van :joy: heb ook niet zoveel zin om zon jurk weer dan korter te laten maken en dat hele gezeik.

1 like

Die mensen moeten ze bannen. Net als mensen die iets onder ā€˜nieuw zonder prijskaartje’ zetten en dan alsnog in de beschrijving hebben staan dat hij meerdere keren gedragen is.

2 likes

maar misschien is uiteindelijk hem laten inkorten minder gezeik dan steeds opnieuw teleurgesteld worden in een jurk die te lang is!

Dat het onkruid in mijn tuin zó hard groeit dat ik bijna denk dat de plantjes dit doen om me te pesten :wink: Twee weken geleden alles weggehaald en kan nu opnieuw beginnen. Gouden tips zijn welkom

Ja lekker nu heeft ie blijkbaar ook nog ongevraagd mijn (opvallende) moedervlek weg gefotoshopt! Afblijven meneer! :angry:

1 like

Dat die namen dan niet kloppen met de foto’s :angry:

38 likes

Wtfff wat stom waarom zouden ze dat zo doen

3 likes

Ik had ook een keer niet door dat er gaatjes inzaten. Dat er wel gaatjes inzitten ontdekte ik nadat ik zo’n emmertje op een nacht in een vrij kleine tent als plasemmertje had gebruikt, omdat het WC-gebouw nogal ver weg was en het erg stormde.
Het was geen chille ervaring🄲

4 likes

Dat gearchiveerde chats nu bovenaan staat op whatsapp en dat gearchiveerde chats automatisch gedempt worden :rage:

1 like