Kan je ook gewoon weer uitzetten! Is de “keep chats archived” optie
Muggen hebben feestje gehouden op mijn arm. 11 muggenbulten in 2 cirkels dus de schoonfamilie van de mug was er ook
Die jeuk…
MediaMarkt beloofde mij voor 23u besteld is morgen in huis. Maar morgen is nu bijna afgelopen en ik heb niks. En de bestel status geeft ook weinig verandering aan.
Ik zit al bijna 2 weken in quarantaine en kan niet wassen omdat de wasmachine in een gezamenlijke wasruimte van het gebouw staat. Maar nu heb ik geen schoon ondergoed meer Wat een ellende
Voor nood zou je het toch wel even met wat wasmiddel kunnen uitspoelen onder de douche/bad/kraan of even een nachtje laten weken in een emmer met water en wasmiddel? Of denk ik nu heel gek?
Je hebt gelijk hoor! Ga morgen even wat wassen in de wasbak. Maar ben lui dus daar heb ik geen zin in
Ik ben bang dat het te veel geluid maakt op dit tijdstip als ik het dakterras ga vegen maar dat wil ik zooo graag doen. (ik ben een avondmens, ok?)
Kan niet slapen. Waarom pieker ik zo veel😭
Ik heb een uur geleden nog een tomaten plant op het dakterras verpot en opnieuw opgebonden dus ik zeg go
Aaah wow we zijn verpotvriendjes! Daar was ik ook mee bezig
alleen mijne zijn nog baby-plantjes, ik heb ze hun eerste eigen pot gegeven
Oké te vroeg gezeurd, ik heb de track en trace ontvangen vannacht, alles komt goed.
Mij beloofde ze levering vandaag in de ochtend (op zondag al besteld maar vandaag enige dag thuis). Vannacht ook alles geüpdate, komen ze vanavond
Onder ons raam begon iemand om stipt 8 uur met zo’n kantjes maaier kabaal te maken
Kan iemand anders het niet voor je daar wassen?
Dat je voor de deur zet en diegene even erin doer en eruit haalt en teruggeeft?
Achhhh zo fijn die beloftes.
Mijn moeder heeft corona en ik vier zaterdag de eerst verjaardag van mijn zoontje. Nu zegt ze dus dat ze vanaf vrijdag uit huis mag volgens de ggd. Want ze is zogenaamd niet ziek behalve dat ze 10 keer haar neus ophaalt en nog spierpijn heeft. Ondertussen zeggen mensen af omdat ze “bang” voor haar zijn. Dus ik heb al een paar keer gevraagd of ze zich wil laten testen en dan zegt ze steeds is niet nodig. Begint haar domme vriend zich er ook mee te bemoeien: hij wilt niet testen. Dat boeit me geen fuck want hij hoeft niet te komen. Maar mijn moeder voelt toch heel kut. Zegt ze dat ze anders wel na haar vakantie komt. Ik snap gewoon niet waarom ze zich niet even wilt testen. Voelt zo afwijzend naar mijn kind.
Ze is trouwens besmet omdat ze naar van die feestjes toe gaat. Zogenaamd testen voor toegang wat ik al heeeeel irritant vind. Mens je weet dat je kleinzoon jarig is en je de week er op als risico neemt door op vakantie te gaan. In plaats je rustig aan doet moet je weer van alle walletjes proberen te eten.
Ja, ik denk ook dat ik moet doen. Is alleen zo moeilijk om te zeggen want vind het dan zielig. En dit is toch een moment die je met je ouders wilt delen. Andere optie is het verplaatsen maar dat is ook last minute.
Ben te vroeg wakker geworden uit mijn droom. En kan nu niet stoppen met denken eraan. Het werd net een dirty droom en ga diegene waarschijnlijk nooit meer zien. Haha dus wou dat die droom mij even gegund was.
Ik word heeeeeelemaal gek van onze poetshulp. Ze smst heel erg vaak om super domme dingen. We hadden bijv. afgesproken dat ik de sleutel zou verstoppen, nou heb ik sinds gisterenochtend (ze komt vandaag) al 8 berichten met: stuur je me nog de locatie van de sleutel??? niet vergeten!!! spannend hoor… waar ligt hij??? en nu is ze bezig en stuurt ze: Waar is de badkamer??! Ik kan de badkamer niet vinden! Help!
Woon je in een kasteel ofzo