Mijn moeder heeft corona en ik vier zaterdag de eerst verjaardag van mijn zoontje. Nu zegt ze dus dat ze vanaf vrijdag uit huis mag volgens de ggd. Want ze is zogenaamd niet ziek behalve dat ze 10 keer haar neus ophaalt en nog spierpijn heeft. Ondertussen zeggen mensen af omdat ze “bang” voor haar zijn. Dus ik heb al een paar keer gevraagd of ze zich wil laten testen en dan zegt ze steeds is niet nodig. Begint haar domme vriend zich er ook mee te bemoeien: hij wilt niet testen. Dat boeit me geen fuck want hij hoeft niet te komen. Maar mijn moeder voelt toch heel kut. Zegt ze dat ze anders wel na haar vakantie komt. Ik snap gewoon niet waarom ze zich niet even wilt testen. Voelt zo afwijzend naar mijn kind.
Ze is trouwens besmet omdat ze naar van die feestjes toe gaat. Zogenaamd testen voor toegang wat ik al heeeeel irritant vind. Mens je weet dat je kleinzoon jarig is en je de week er op als risico neemt door op vakantie te gaan. In plaats je rustig aan doet moet je weer van alle walletjes proberen te eten.
Andere optie is het verplaatsen maar dat is ook last minute.
Echt totaal random. Heb haar toen gezegd dat ik dit soort informatie niet prettig vind om te krijgen, maar dat komt niet helemaal binnen. Vind het ergens ook wel sneu voor haar, maar vind het vrij ver gaan allemaal.
maar ze is ook de enige van het dorp, dus er is gewoon niemand anders te vinden.
ik kan niet meerrrrr