Hahaha, echt super raar toch? Er zijn 2 deuren in de gang, probeer ze es zou ik zeggen.
Klinkt alsof ze graag contact onderhoudt met je, komt ze verder wat eenzaam over ook?
Nou niet echt, volgens mij. Ze komt uit het dorp hier, dus haar familie en kennissen wonen ook hier. Ze heeft wel verteld dat ze probeert om te stoppen met alcohol drinken, ik heb het idee dat een deel van de problematiek daar vandaan komt. Maar verder appt ze soms 's avonds ook (dronken heb ik het idee) dingen over dat dār man geen seks meer met dār wil enzo Echt totaal random. Heb haar toen gezegd dat ik dit soort informatie niet prettig vind om te krijgen, maar dat komt niet helemaal binnen. Vind het ergens ook wel sneu voor haar, maar vind het vrij ver gaan allemaal.
Edit: Nu ook weer een smsje of ik een huis voor haar weet, want haar man maakt haar het leven zuur en ze wil verhuizen. Manman. Echt sneu hoor, maar pfoe.
Dat als ik een account aan wil maken bij een groothandel dat je meteen een belgesprek moet hebben. Ik nam niet op want joe waarom en even geen zin in. Krijg ik een mailtje dat het gebruikelijk is om telefonisch contact op te nemen. Nou zal kijken of ik maandag zin heb
Ik had net al zin, nou ja ik dacht dan heb ik t maar gehad. En t was zoān onzin. Maar nu wel een account, jeej.
Nee niet echt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf zoān slechte poetser ben dat ik dit minder erg vind dan zelf moeten poetsen maar ze is ook de enige van het dorp, dus er is gewoon niemand anders te vinden.
Waneer iemand vraagt waar je aan denkt. Of je hebt geen zin om het te vertellen, of wel maar het is te ingewikkeld.
Ik weet het vaak ook helemaal niet eigenlijk, soms gewoon niks en het gaat sowieso altijd enorm van de hak op de tak
Ja āniksā is zoān rotantwoord. Net als āik realiseer me net dat je me irriteertā.
Haha maar echt.
Het lastigste is overigens over je faalangst komen en dingen afmaken zodat je daadwerkelijk wat kan verkopen
Sinds vandaag weer verplicht continue mondkapjes dragen op mijn werk ik kan niet meerrrrr
Dat ik al 3 dagen uitkijk naar mijn nieuwe waterkoker(het zijn de kleine dingen) maar dat ik hem steeds vergeet op te halen bij het ophaalpunt en omdat het docht bij werk is, is het zonde om dan weer terug te rijden
Nou morgen weer een kans!
Ik had net een discussie met drie mensen over of anticonceptie gratis moest zijn. Een half uur daarna zegt ƩƩn persoon dat hij door te toon van het gesprek niet nogmaals in discussie zou gaan omdat hij de toon veroordelend vond. En dat het hem weerhoudt van nogmaals het hier over hebben. Het ging over mijn toon trouwens.
- Zeg gewoon dat je het over mij hebt in plaats van āde toon van het gesprekā.
- Doe dit dan privƩ zodat je vriendin niet instemmend mee zit te knikken, en ga geen ongemakkelijke discussie van een kwartier aan over mijn toon terwijl er anderen bij zijn
Dat ik maar geen geschikt moment vind om de mcveggie kroket te halen. Straks is ie alweer weg voordat ik heb kunnen proeven. Dit weekend hopelijk.
thereās no time like the present
Nu? Hij is superlekker
Mijn schoonouders hebben hier vandaag opgepast ipv bij hun thuis.
Ze hebben niks in de vaatwasser gezet?
Ik kan niet van huis ivm slapend kind. Ook geen trek nu.
De toenemende hoeveelheid ijsjesverpakkingen met maar drie ijsjes. Dat is toch een stom aantal?
Ik was er natuurlijk niet bij, maar in mijn ervaring beginnen mensen hier vooral over als ze zich inhoudelijk in de hoek gedreven voelen en door hun argumenten heen zijn.
In plaats van dan te zeggen: āIk merk dat wat je zegt me wel aan het denken zet over dit onderwerp.ā gaan veel mensen dan ineens op de ājouw manier van communiceren is vervelendā-tour.
Ja, vervelend omdat je je nu realiseert dat je misschien geen gelijk hebt en je ego dat niet trektš
Wow en wat zonde van de verpakking