Mijn schoonouders hebben hier vandaag opgepast ipv bij hun thuis.
Ze hebben niks in de vaatwasser gezet? 
Ik kan niet van huis ivm slapend kind. Ook geen trek nu.
De toenemende hoeveelheid ijsjesverpakkingen met maar drie ijsjes. Dat is toch een stom aantal?
Ik was er natuurlijk niet bij, maar in mijn ervaring beginnen mensen hier vooral over als ze zich inhoudelijk in de hoek gedreven voelen en door hun argumenten heen zijn.
In plaats van dan te zeggen: āIk merk dat wat je zegt me wel aan het denken zet over dit onderwerp.ā gaan veel mensen dan ineens op de ājouw manier van communiceren is vervelendā-tour.
Ja, vervelend omdat je je nu realiseert dat je misschien geen gelijk hebt en je ego dat niet trektš
Wow en wat zonde van de verpakking 
Alle steunbetuigingen op social media zijn vast lief bedoelt maar ik word er een beetje moe van dat die uitspraak rondom Peter R de Vries zo verkeerd wordt gebruikt. Ik zag net zelfs āBeter staande leven dan op de knieĆ«n stervenā 
Die tekst staat op het graf van zijn vader! Hij gebruikte die zin zelf wel eens bij toespraken.
Maar wat is dan precies de juiste uitspraak? Blijkbaar gebruikte hij zelf ook meerdere varianten? @Chesirecat
Dat is toch liever rechtop sterven dan op je knien leven?
En niet zoals het daar staat recht leven/knieƫn sterven
En @Cheesy zegt nu dat veel mensen die quote verkeerd gebruiken, wat dan ook klopt
Sorry je hebt gelijk! Ik las verkeerd
Dit associeer ik ook met die grote wanstaltige riemen die puur en alleen ter decoratie werden gedragen. Om de taille heen of juist heel laag op de heupen.
Aan al dat klotevolk dat kiloās cocaĆÆne de neus door gewerkt heeft (of verhandeld heeft) , dan nu jankerige aandacht vraagt ivm Peter R. De Vries. Zo aangeslagen deze mensen, ze kunnen vandaag echt niet ontspannen afspreken, zo heftig 
Al weer wat jaren geleden moest je dit ding combineren met een Dille & Kamille-tasje, oversized spijkerjack van de Episode en dan flared legging. Bonuspunten voor blonde lange lokken met de out-of-bed-look maar eigenlijk ben je gewoon driekwartier in de weer geweest met een apparaat.
Ik wilde in de ochtend sporten maar was toch te moe en moet nu maar hopen dat ik einde vd middag kan ivm werk. Grr. Ben door thuiswerken echt geen ochtendmens meer
De appbibliotheek op mn telefoon is ineens veranderd ofzo? Bijna alle apps staan ineens onder āAndersā, dat is toch niet handig 
Ja eens, er zullen er vast meer zijn die er over getweet hebben dus wilde er niet vanuit gaan, maar als het gaat over wie ik denk is het iemand met autisme die hier heftig van in paniek was en is.
Nog steeds aan mijn werk. Leidinggevende gaat de minuten die ze me gisteren niet wilden geven wel corrigeren. Maar nu heb ik dus 48 minuten meer dan ik gewerkt heb, omdat zij niet op hebben zitten letten. Ik ook niet, maar ik heb echt 5 minuten erna gecorrigeerd. Nog niet eens. Moet daar nu dus ook weer achteraan
Ja het getuigt van weinig inlevingsvermogen, maar datzelfde vindt @kleinmeisje waarschijnlijk van de twitteraar in kwestie. N=1, maar het laat maar eens zien dat gebrek aan empathie weinig te maken heeft met autisme.
Ik draag deze nog wel graag op mijn badhairday 

Ik erger me aan de albert heijn app die het NOOIT doet