Alle steunbetuigingen op social media zijn vast lief bedoelt maar ik word er een beetje moe van dat die uitspraak rondom Peter R de Vries zo verkeerd wordt gebruikt. Ik zag net zelfs “Beter staande leven dan op de knieën sterven”
Die tekst staat op het graf van zijn vader! Hij gebruikte die zin zelf wel eens bij toespraken.
Maar wat is dan precies de juiste uitspraak? Blijkbaar gebruikte hij zelf ook meerdere varianten? @Chesirecat
Dat is toch liever rechtop sterven dan op je knien leven?
En niet zoals het daar staat recht leven/knieën sterven
En @Cheesy zegt nu dat veel mensen die quote verkeerd gebruiken, wat dan ook klopt
Sorry je hebt gelijk! Ik las verkeerd
Dit associeer ik ook met die grote wanstaltige riemen die puur en alleen ter decoratie werden gedragen. Om de taille heen of juist heel laag op de heupen.
Aan al dat klotevolk dat kilo’s cocaïne de neus door gewerkt heeft (of verhandeld heeft) , dan nu jankerige aandacht vraagt ivm Peter R. De Vries. Zo aangeslagen deze mensen, ze kunnen vandaag echt niet ontspannen afspreken, zo heftig
Al weer wat jaren geleden moest je dit ding combineren met een Dille & Kamille-tasje, oversized spijkerjack van de Episode en dan flared legging. Bonuspunten voor blonde lange lokken met de out-of-bed-look maar eigenlijk ben je gewoon driekwartier in de weer geweest met een apparaat.
Ik wilde in de ochtend sporten maar was toch te moe en moet nu maar hopen dat ik einde vd middag kan ivm werk. Grr. Ben door thuiswerken echt geen ochtendmens meer
De appbibliotheek op mn telefoon is ineens veranderd ofzo? Bijna alle apps staan ineens onder ‘Anders’, dat is toch niet handig
Ja eens, er zullen er vast meer zijn die er over getweet hebben dus wilde er niet vanuit gaan, maar als het gaat over wie ik denk is het iemand met autisme die hier heftig van in paniek was en is.
Nog steeds aan mijn werk. Leidinggevende gaat de minuten die ze me gisteren niet wilden geven wel corrigeren. Maar nu heb ik dus 48 minuten meer dan ik gewerkt heb, omdat zij niet op hebben zitten letten. Ik ook niet, maar ik heb echt 5 minuten erna gecorrigeerd. Nog niet eens. Moet daar nu dus ook weer achteraan
Ja het getuigt van weinig inlevingsvermogen, maar datzelfde vindt @kleinmeisje waarschijnlijk van de twitteraar in kwestie. N=1, maar het laat maar eens zien dat gebrek aan empathie weinig te maken heeft met autisme.
Ik draag deze nog wel graag op mijn badhairday
Ik erger me aan de albert heijn app die het NOOIT doet
Ik erger me nu dat ik hierboven iets zie waaraan ik me vast kan ergeren en nu is het al weggehaald voor ik me kan ergeren
Ik wil me meer ergeren oké
Ik snap niet dat je die hele uitleg leest en dan dit zegt.
Zullen we daarnaast sowieso stoppen met even luchtig een paar tweetjes lezen of van een afstandje naar iemands leven kijken en concluderen dat iemand een slachtofferrol aanneemt?
Zullen we ophouden met “zullen we” zeggen, want het antwoord is altijd nee.
Ik kijk een programma terug via KIJK en drukte tijdens de reclame per ongeluk op de advertentie. Daardoor is hij doorgelinkt naar de website van die ad en is de ad op pauze gegaan, maar ik kan hem niet hervatten want als ik op play druk gaat hij alleen maar terug naar die website nu moest ik de app opnieuw opstarten en alle reclameblokken opnieuw kijken grr
Oke; ik vind het onbeschoft om over iemand anders te zeggen dat ze een slachtofferrol aannemen, kap daarmee.