Ik erger me nu dat ik hierboven iets zie waaraan ik me vast kan ergeren en nu is het al weggehaald voor ik me kan ergeren
Ik wil me meer ergeren oké
Ik erger me nu dat ik hierboven iets zie waaraan ik me vast kan ergeren en nu is het al weggehaald voor ik me kan ergeren
Ik wil me meer ergeren oké
Ik snap niet dat je die hele uitleg leest en dan dit zegt.
Zullen we daarnaast sowieso stoppen met even luchtig een paar tweetjes lezen of van een afstandje naar iemands leven kijken en concluderen dat iemand een slachtofferrol aanneemt?
Zullen we ophouden met “zullen we” zeggen, want het antwoord is altijd nee.
Ik kijk een programma terug via KIJK en drukte tijdens de reclame per ongeluk op de advertentie. Daardoor is hij doorgelinkt naar de website van die ad en is de ad op pauze gegaan, maar ik kan hem niet hervatten want als ik op play druk gaat hij alleen maar terug naar die website
nu moest ik de app opnieuw opstarten en alle reclameblokken opnieuw kijken grr
Oke; ik vind het onbeschoft om over iemand anders te zeggen dat ze een slachtofferrol aannemen, kap daarmee. 
Bedoel je niet Miss Marple 

Grrr ik speel vals op WordOn met één of andere opa omdat hij de hele tijd stomme grappen maakt en na elk potje zegt: ‘Ik heb nog nooit van een vrouw verloren
’ inclusief smileys ja
Maar hij wint nog steeds. Hoe dan? Ik maak de beste woorden die er überhaupt mogelijk zijn met m’n letters dus meer kan ik niet doen zucht
Ben echt chagrijnig. Heb eigenlijk nu vakantie maar moet op vrijdagmiddag altijd een stuk schrijven waarvoor ik input aangeleverd krijg, maar m’n collega blijft maar stukken mailen het is 18u……. Gun me vakantie ajb. Moet ook eigenlijk al richting een etentje dus heb dat ook gezegd 🥲🥲🥲
Ik heb blaasontsteking en dat doet pijn en is vervelend.
Smakelijk!!! Lekker weekend nu toch doehoei
@James, wij waren er hier in een dag vanaf doordat mijn man ze allemaal gezapt heeft met de elektrische vliegenmepper. Normaal met valletjes duurt het ook een week minimaal.
Hier kwamen ze ook in grote getalen uit de prullenbak zeilen. En dan heb ik dus ook nog rouwvarenvliegjes door de planten 
Ongevraagd advies: ik vind fruitfly ninja best wel goed helpen. Kun je kopen bij tuincentra en vorig jaar had de AH het ook.
Tientje per uur en ik ga als een ware Marie Kondo aan de slag
Bij mij lijken ze in eerste instantie wel goed af te komen op een bakje met appelazijn en afwasmiddel:
Het stinkt alleen wel een beetje naar azijn in de keuken haha
Jullie lokale fruitvliegjes zijn blijkbaar geen fan haha
Dat leuke bikinitops in mijn maat niet gevoerd zijn 
Ik heb ook heel veel last van fruitvliegjes en echt van alles geprobeerd maar dit is echt een wondermiddel, ze zijn gewoon helemaal verdwenen en zitten allemaal in dat flesje. Ik weet niet wat ze er in doen, maar het werkt.
@Bakkes ik weet niet welke maat je hebt maar ga naar superbrastore 
Echt zo raar, in ons vorige huis werkte dit ook echt heel goed, maar in ons nieuwe huis negeren die rotdingen dat schaaltje gewoon volledig!
Enige wat bij mij tot nu toe echt effectief geweest is tegen fruitvliegjes is kruidnagel. Ik heb altijd een zakje kruidnagel liggen bij de koelkast, de fruitschaal en de prullenbak en sinds ik dat doet heb ik dus amper nog last van die krengen.
En de kruidnagel ruik je bijna niet