Waar erger je je aan? #10

c0a

68 likes

En dan ook nog DHL die nooit aanbelt maar alles voor de hele flat bij 1 buur neerplempt :unamused:

Nou ik ga maar ff wandelen ofzo want ik ben chagrijnig geloof ik, post alleen maar ergernissen

7 likes

Ik krijg door je berichten echt zin om een wasmand ergens tegenaan te smijten, ff die woede en frustratie eruit gooien. Misschien maar het WK wasmand smijten organiseren. :muscle:t2:

3 likes

M’n vriend heeft de zonnebrand mee en ik heb net vorige week allemaal oude zonnebrand weggegooid. Nu kan ik dus niet in de zon :weary:

2 likes

Mensen die gewichten, matjes, steps, elastieken etc niet op hun oorspronkelijke plek terugleggen in de sportschool. Ik voel me daar vaak al een soort van verloren schaap niet wetende wat te doen en dan ook nog in elke hoek moeten zoeken naar spullen :weary:

1 like

Zo irritant dat ik vaak direct na ovulatie en vlak voor menstruatie migraine heb. Houd op, lichaam. Kokhalzend aan het werk :+1:t2:

Haha echt? Ik lees op Google idd van alles nu. Ik heb weleens een piercing in oor gehad (helix) maar die genas nooit lekker en heb ik er maar weer uit gehaald. Maar zou het nog eens kunnen proberen… Staat sowieso mooi. Met m’n werk zou het denk ik nog net kunnen

Ik ga verhuizen en dacht eerst dat ik een verhuizer zou willen inhuren. Ik op een website wat dingen ingevuld waarbij stond dat je per mail offertes zou ontvangen van verschillende bedrijven. Dom van mij want nu word ik non stop gebeld door verhuisbedrijven die meer informatie willen voor ze een offerte versturen en de offertes die ik wel binnen heb zijn best duur voor een kleine verhuizing dichtbij. Allemaal een minimale afname van uren en mensen dus toch besloten om het dan zelf te doen en een busje te huren. Alleen geen zin om al die bedrijvend af te bellen :sob:

2 likes

Ik woon boven een ijssalon met terrasjes. Al die schreeuwende mensen en gillende kinderen, HOU.OP! Koop je ijs en ga naar huis. En het ergste is dat het precies onder m’n slaapkamer ligt waarvan het raam sowieso altijd op ventileren/kiepen staat. Dus soms, zoals nu, als ik even een dutje wil doen word ik gek. Kan hele gesprekken zonder moeite meeluisteren. Helaas nog nooit maar enig spannend verhaal gehoord, dubbele ergernis

5 likes

Dat ik mn parasol niet zelf omhoog krijg. Er zit niet zo’n draaiding aan, je moet hem zelf omhoog schuiven en dan klikt ie vast. En ik blijf ermee kloten en heb echt geen kracht. Gvd ga omhoog!

De tienduizend verschillende JBL boxjes binnen tien meter van mijn eigen zitplek in de buitenlucht. Ga weg met je herrie. :angry: Nog erger als de Bluetoothverbinding helemaal klote is. :angry: :angry:

5 likes

Alle zonnebrand is wel 1+1 gratis bij Etos deze week. Heb je nu niks aan maar in de toekomst wel. :grin:

Oooh wat lief! Ga ik deze week nog even langs

Hebben we eindelijk een parasol gekocht; is ie veel te klein :confounded: moest ik dat kut ding weer in dat smalle doosje krijgen. En nu is er nog steeds geen schaduw

2 likes

Cornetto’s ook!

3 likes

Ik was net op blote voeten aan het sporten en toen viel er een schijf van mijn dumbell op mijn voet en teen. Nu is mijn grote teennagel aan gort en ik ben bang dat mijn voet en teen zijn gebroken want ik kan niets meer bewegen. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Het zijn dumbells van mijn vader uit het jaar kruik. Mag hopen dat die nu niet meer worden goedgekeurd door de VWA.

3 likes

@Evenveel ik heb ook het idee dat de McFlurry steeds kleiner wordt

6 likes

Al die ijsjes zijn kleiner. Fuck dat man. Ik bepaal zelf wel hoeveel calorieƫn ik in mijn lijf stop.

13 likes

Ik heb mijn raam op kiepstand en er vliegt een wesp naar binnen. Die fucker komt wel door zo een kleine kier naar binnen maar kan nu niet naar buiten en hij of zij laat zich niet vangen om buiten te worden gezet. Nou dan niet he!

1 like

Ja echt hoe die beesten binnenkomen is me altijd een raadsel maar vervolgens wel 1cm naast een open deur /groot raam aan blijven ketsen ipv de vrije wereld in

5 likes