Waar erger je je aan? #10

Haha echt? Ik lees op Google idd van alles nu. Ik heb weleens een piercing in oor gehad (helix) maar die genas nooit lekker en heb ik er maar weer uit gehaald. Maar zou het nog eens kunnen proberen… Staat sowieso mooi. Met m’n werk zou het denk ik nog net kunnen

Ik ga verhuizen en dacht eerst dat ik een verhuizer zou willen inhuren. Ik op een website wat dingen ingevuld waarbij stond dat je per mail offertes zou ontvangen van verschillende bedrijven. Dom van mij want nu word ik non stop gebeld door verhuisbedrijven die meer informatie willen voor ze een offerte versturen en de offertes die ik wel binnen heb zijn best duur voor een kleine verhuizing dichtbij. Allemaal een minimale afname van uren en mensen dus toch besloten om het dan zelf te doen en een busje te huren. Alleen geen zin om al die bedrijvend af te bellen :sob:

2 likes

Ik woon boven een ijssalon met terrasjes. Al die schreeuwende mensen en gillende kinderen, HOU.OP! Koop je ijs en ga naar huis. En het ergste is dat het precies onder m’n slaapkamer ligt waarvan het raam sowieso altijd op ventileren/kiepen staat. Dus soms, zoals nu, als ik even een dutje wil doen word ik gek. Kan hele gesprekken zonder moeite meeluisteren. Helaas nog nooit maar enig spannend verhaal gehoord, dubbele ergernis

5 likes

Dat ik mn parasol niet zelf omhoog krijg. Er zit niet zo’n draaiding aan, je moet hem zelf omhoog schuiven en dan klikt ie vast. En ik blijf ermee kloten en heb echt geen kracht. Gvd ga omhoog!

De tienduizend verschillende JBL boxjes binnen tien meter van mijn eigen zitplek in de buitenlucht. Ga weg met je herrie. :angry: Nog erger als de Bluetoothverbinding helemaal klote is. :angry: :angry:

5 likes

Alle zonnebrand is wel 1+1 gratis bij Etos deze week. Heb je nu niks aan maar in de toekomst wel. :grin:

Oooh wat lief! Ga ik deze week nog even langs

Hebben we eindelijk een parasol gekocht; is ie veel te klein :confounded: moest ik dat kut ding weer in dat smalle doosje krijgen. En nu is er nog steeds geen schaduw

2 likes

Cornetto’s ook!

3 likes

Ik was net op blote voeten aan het sporten en toen viel er een schijf van mijn dumbell op mijn voet en teen. Nu is mijn grote teennagel aan gort en ik ben bang dat mijn voet en teen zijn gebroken want ik kan niets meer bewegen. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Het zijn dumbells van mijn vader uit het jaar kruik. Mag hopen dat die nu niet meer worden goedgekeurd door de VWA.

3 likes

@Evenveel ik heb ook het idee dat de McFlurry steeds kleiner wordt

6 likes

Ik heb mijn raam op kiepstand en er vliegt een wesp naar binnen. Die fucker komt wel door zo een kleine kier naar binnen maar kan nu niet naar buiten en hij of zij laat zich niet vangen om buiten te worden gezet. Nou dan niet he!

1 like

Ja echt hoe die beesten binnenkomen is me altijd een raadsel maar vervolgens wel 1cm naast een open deur /groot raam aan blijven ketsen ipv de vrije wereld in

5 likes

Ik weet niet of je al (verschillende) medicatie geprobeerd hebt, en geloof me, ik wil absoluut niet zo’n “heb je dit al geprobeerd”-type zijn, maar mocht je dit nog niet gedaan hebben en ervoor openstaan, je mag me een dm sturen. Ik ben helaas erg op de hoogte van alles rondom migraine doordat ik chronisch migrainepatiënt ben.
Als je hier helemaal geen advies bij nodig hebt, negeer dan vooral gerust mijn berichtje! :heart:

2 likes

Ja domme beesten :joy: hij bleef ook tegen een hoekje aanvliegen ipv vol tegen het raam. Ja zo kan ik je niet vangen :woman_shrugging:t5:

1 like

Herinnert me eraan dat ik ook een keer zo’n verzoek heb gekregen, was van een duurzaam kledingmerk. Nou ja, het was op zich wel een nette vraag, in de trant van ‘mocht je inmiddels een positiever gevoel over ons hebben dan zouden we het waarderen als je je review aan zou willen passen’. Er stond niks tegenover of zo. Enkel het argument dat ze als klein team zo hard werken om de wereld een beetje beter te maken. :face_vomiting:

4 likes

Ik heb een daith gehad en ik had nog steeds heel erg veel migraine

Ik heb zelf een webshop en ben aangesloten bij een keurmerk. Die kunnen voor je bemiddelen. Weet niet op welke site de review geplaatst is? Anders ben ik bang dat je er weinig mee kan.

Ben wel benieuwd naar je ervaringen daarmee, ik heb van een andere ondernemer vernomen (in ons pand)dat webwinkelkeur meestal aan de kant van consument staat.
Zij heeft ook aangegeven helemaal niets meer te doen met reviews, omdat sommige klanten echt de raarste (onware)dingen posten omdat ze door hebben dan bijna alles voor elkaar kunnen krijgen qua gratis items/vergoedingen, ook vriendinnen inschakelen etc tot ze hun zin krijgen.

@Baron ajj ja dat is niet netjes van ze, in jouw geval snap ik het helemaal en had ik dat ook zo aangepakt. Volgens mij gebeurd dat op die manier(andersom) dus ook vaak.

1 like

Ik heb er zelf wel goede ervaringen mee. Uiteindelijk is het bijna altijd gelukt om tot een goede oplossing te komen. Ze luisteren naar beide kanten. Het voorkomt een welles-nietes discussie als je er echt niet uit komt. Maar gelukkig nog weinig gebruik van gemaakt. Wel vervelend trouwens die negatieve review, maar als je totale score goed is zou ik me er overigens niet te druk over maken :slight_smile:

2 likes