Waar erger je je aan? #10

Bedoel je niet Miss Marple :thinking::wink:

2 likes

Grrr ik speel vals op WordOn met één of andere opa omdat hij de hele tijd stomme grappen maakt en na elk potje zegt: ‘Ik heb nog nooit van een vrouw verloren :sweat_smile: :smiley: :stuck_out_tongue_closed_eyes: :wink:’ inclusief smileys ja

Maar hij wint nog steeds. Hoe dan? Ik maak de beste woorden die er überhaupt mogelijk zijn met m’n letters dus meer kan ik niet doen zucht

2 likes

Ben echt chagrijnig. Heb eigenlijk nu vakantie maar moet op vrijdagmiddag altijd een stuk schrijven waarvoor ik input aangeleverd krijg, maar m’n collega blijft maar stukken mailen het is 18u……. Gun me vakantie ajb. Moet ook eigenlijk al richting een etentje dus heb dat ook gezegd 🥲🥲🥲

1 like

Ik heb blaasontsteking en dat doet pijn en is vervelend.

Smakelijk!!! Lekker weekend nu toch doehoei

1 like

@James, wij waren er hier in een dag vanaf doordat mijn man ze allemaal gezapt heeft met de elektrische vliegenmepper. Normaal met valletjes duurt het ook een week minimaal.

3 likes

Hier kwamen ze ook in grote getalen uit de prullenbak zeilen. En dan heb ik dus ook nog rouwvarenvliegjes door de planten :frowning_face:

1 like

Ongevraagd advies: ik vind fruitfly ninja best wel goed helpen. Kun je kopen bij tuincentra en vorig jaar had de AH het ook.

1 like

Tientje per uur en ik ga als een ware Marie Kondo aan de slag

3 likes

Bij mij lijken ze in eerste instantie wel goed af te komen op een bakje met appelazijn en afwasmiddel:

Foto vliegjes

Het stinkt alleen wel een beetje naar azijn in de keuken haha

1 like

Jullie lokale fruitvliegjes zijn blijkbaar geen fan haha

2 likes

Dat leuke bikinitops in mijn maat niet gevoerd zijn :mad:

Ik heb ook heel veel last van fruitvliegjes en echt van alles geprobeerd maar dit is echt een wondermiddel, ze zijn gewoon helemaal verdwenen en zitten allemaal in dat flesje. Ik weet niet wat ze er in doen, maar het werkt.

@Bakkes ik weet niet welke maat je hebt maar ga naar superbrastore :raised_hands:t2:

4 likes

Echt zo raar, in ons vorige huis werkte dit ook echt heel goed, maar in ons nieuwe huis negeren die rotdingen dat schaaltje gewoon volledig!

1 like

Enige wat bij mij tot nu toe echt effectief geweest is tegen fruitvliegjes is kruidnagel. Ik heb altijd een zakje kruidnagel liggen bij de koelkast, de fruitschaal en de prullenbak en sinds ik dat doet heb ik dus amper nog last van die krengen.
En de kruidnagel ruik je bijna niet

5 likes

Ik wacht al een week op een vriendin om te beslissen of we nu maandag op reis vertrekken of niet. Ben de onzekerheid helemaal beu :angry:

1 like

Wanneer de hele tram vol staat met mensen omdat er geen zitplek is, en mensen zich alsnog daar doorheen gaan worstelen op zoek naar een stoel. We staan hier niet voor onze lol hoor, er is echt geen plek vrij 🥲

3 likes

Aan mensen die instagram “the/de Gram” noemen

2 likes

Dat de openingstijden van een vage winkel op internet niet kloppen. Voor niets met mijn pakketjes naar een industrieterrein gefietst. Nu kan ik als nog een half uur extra fietsen in de hoop dat die winkel wel open is. Is dat ik een elektrische fiets heb, haat fietsen.

Waar heb je dit gekocht? Ik ben vliegjes doodmaken wel zat inmiddels.

2 likes