Waar erger je je aan? #10

Mensen die de hele dag de tv aan hebben, voornamelijk voor op de achtergrond. Mijn vader doet dit dus en dan gaat hij ook nog eens zeuren dat er overdag nooit iets op tv is, maar de tv mag dan niet uit :pensive:

6 likes

Albert Heijn!

@anon28710462 dit kan je aanpassen in de instellingen waardoor het weer verborgen is

2 likes

Omg er was net een schilder, hij eindelijk klaar maar de voordeur staat nog open om te drogen. Zie ik ineens twee lichte afdrukken van pootjes in het kozijn. Is er blijkbaar een kat binnen geweest :sob:

29 likes

Niet zeker of iemand me herkent x

1 like

was het al “openbaar” of heeft iemand zn mond voorbij gepraat?

2 likes

Niet zeker of iemand me herkent x

Aan mensen die pas als ze de bus in stappen hun hele hebben en houden bij elkaar gaan zoeken. Je hebt 10 minuten bij de halte gestaan. Zorg dat je je mondkapje + ov chipkaart klaar hebt

26 likes

Buren geven een feest en het is al sinds 16 uur zo’n mega herrie, de muziek staat zo enorm hard. Dacht om 21 uur gaat t wel zachter, toen om 22 uur… nu staat t om 23 uur nog zo hard :sob: voel me echt zo’n zuur mens maar vind het zo irritant

1 like

Is het intussen al beter? Anders de politie bellen hoor.

Aan buren die een briefje in de bus doen met wij geven een feestje tot half 2
Het is inmiddels kwart over 3 en ik hoor de domme muziek nog steeds.

Altijd lekker zo vroeg klaar wakker zijn met een kater.

1 like

Ja om 12 uur stopten ze gelukkig!

@Soy.peor ojee wat laat nog! Bah!

1 like

Mijn vader die voor z’n operatie komende week ineens opruimwoede heeft? Hij probeert helemaal in control te zijn nu maar het is echt heel erg irritant. Mijn moeder zet een stoel in de bijkeuken neer om haar benen te epileren, ze draait zich om om haar epilator te pakken in de badkamer en terwijl ze terug komt heeft mijn vader de stoel opgeruimd? :rofl: Help me

4 likes

Ahh is hij zenuwachtig dat hij wat om handen wil hebben? Of kan hij sttaks na de operatie niet meer opruimen? Misschien voorstellen wat leuks te gaan doen vandaag samen?

1 like

Ik denk het… hij krijgt een transplantatie nier. Hij is natuurlijk super gespannen want hij voelt zich nog goed, terwijl zijn bloedwaarden heel erg slecht zijn op het moment. Hij weet dus niet hoe hij zich gaat voelen met een nieuwe, goed werkende nier. Wat ik heel goed snap hoor, het is een super spannende tijd voor ons allemaal. Moest alleen erg lachen om zijn opruimwoede die stiekem begrijpelijk maar irritant is. Helaas zitten we in een bubbel op het moment om zo min mogelijk risico op besmetting te lopen omdat de transplantatie anders niet kan doorgaan. Hij moet het dus echt even met ons doen :crazy_face:

2 likes

Wat een kut buren heb je dan :confused:

9 likes

Waarom moet je de politie bellen voor een afzetter? Slotenmakers zijn altijd duur, en al helemaal in het weekend (niet zoals dit meestal but still). Dat is kut maar niet crimineel

15 likes

Sorry mijn vriend is echt een randdebiel. We hebben 3 weken geleden een nieuwe auto gekocht, bleek er vorige week iets kapot te zijn. Laten maken. Maar nu moest die auto pertinent meteen verkocht worden. Dus auto staat op marktplaats, is nu iemand een proefrit aan het maken.

Terwijl dit onze enigste auto is??? :exploding_head::exploding_head::flushed: dus als diegene de auto wilt hebben we dadelijk geen auto. Echt kan er met mn hoofd niet bij.

9 likes

Elke keer als ik denk dat het bij jullie thuis niet gekker of impulsiever kan… Toch wel :joy:

42 likes

Dat er nog geen zo’n op mijn balkon is. Ik lig in de hangmat en ik heb het koud :rage: