Mensen die “ik wordt” zeggen
Sorry
Ik zet meestal 4 pannen tegelijk op het vuur. Meer afwas maar veel sneller klaar. Anders word ik ook strontchagerijnig.
Ik ben net over op inductie en heb maar 1 geschikte pan op dit moment Op gas had ik er ook altijd 3 tegelijk.
Erger me aan LinkedIn en dat het steeds meer een soort Instagram wordt met al die knappe meiden die op de foto met een flesje champagne in hun hand moeten laten weten dat ze afgestudeerd zijn en op zoek zijn naar een volgende uitdaging.
Ik kan nergens leuke kleren voor de onderkant vinden voor deze zomer. Heb 2 rokken en 1 broek😅
Of ‘hij wilt’.
@Janniebeton mijn vriend zegt dan: als je toch niet van plan bent iets te veranderen, wil ik je er ook niet meer over horen klagen. Dat werkt voor mij altijd wel
Ah ja, zo irritant. En die zielige verhalen de hele tijd over een moeilijke jeugd en een ouder/leerkracht/wie dan ook die zei dat ze [insert lager niveau] niet zouden kunnen halen, maar kijk nu heb ik gewoon mijn [insert hoger niveau] diploma gehaald! Het bewijs dat álles haalbaar is als je er zelf maar in gelooft!!
Ik vind dit eigenlijk ook echt een kwalijke zaak. Er wordt door dit soort berichten telkens de nadruk gelegd op ‘vmbo/mbo = slecht/laag/niet goed genoeg/faal’ tegenover hbo/wo = het echte succes in het leven/geslaagd’. Het is een ander soort opleiding: praktisch tegenover theoretisch. Hierdoor worden kids alleen maar meer gepusht/meer onnodige druk van de maatschappij
Of die verhalen op LinkedIn van werkgevers die zoooooo goed zijn, omdat ze mensen met mentale problemen, een achterstand of afstand tot de arbeidsmarkt aannemen en over opscheppen.
“Kijk, Joep kon niet normaal meekomen, maar sinds ik hem heb aangenomen is hij zo gegroeiiid.”
ja maar echt stop met die verkapte humble brags op linkedin en gebruik linkedin waar het voor is. Maar NeE LeKkEr VirAaL GaAn
Het is inderdaad vervelend dat je merkt dat ze het voor de clicks, likes, whatevers doen. Ik ben echt voor passende werkplekken voor iedereen, maar dat gehumblebrag vind ik dan niks. Heb soms ook het idee dat bepaalde posts zonder toestemming geschreven zijn.
Precies dit. Als je dan wat goeds doet met je bedrijf hoeft niet perse iedereen het te weten.
Het begint daar op en verkapte Facebook te lijken.
Omg ik zag een tijdje geleden zo’n verhaal van je moet nooit afgaan op je vooroordelen en oh wat ben ik goed. Maar die man wilde iemand eerst niet aannemen omdat hij nu met thuiswerken via Skype ook met zijn kinderen zat dus was echt mega onprofessioneel natuurlijk. Later bleek hij een goede reden te hebben (volgens die man dus) en had hij hem gelukkig aangenomen. Echt goed dat hij door dit onprofessionele gedrag had gekeken???
Ja ik deel deze ergernis! Zo irritant echt.
Hij moest geloof ik nog extra in lockdown dus daarom was de reden voldoende, een pandemie op zichzelf is natuurlijk belachelijk als reden inderdaad
Mensen die aan kabels refereren als een ‘androidoplader’. Die dingen hebben een naam.
Vlnr: micro-USB (oudere niet apple producten), lightning (iphones en veel apple producten) en USB-C (de meeste nieuwe producten)
Zo guilty !
Maar wordt een lighting ook voor iets anders gebruikt dan Apple ? Of is de naam “Apple oplader” dan toch wel redelijk alles dekkend
Gesnurk van mijn partner. Sta op het punt een voicememo van zijn gesnurk naar hem te sturen.
De voucher die ik nu krijg omdat ik ben afgestudeerd en over tig jaar kan inzetten als ik ooit nog een (veel te dure) opleiding wil doen. Thanks Mark, maar ik moet werken gezien ik een studieschuld heb die afbetaald moet worden. Die voucher van €2000 helpt niet echt mega als ik nog een bachelor wil doen van €10.000 per jaar. Geef ons een fatsoenlijke compensatie want dit slaat nergens op.