Waar erger je je aan? #10

Nee Lightning is exclusief voor apple! Alle merken werken toe naar een universele oplader, dat zal geen lightning zijn.

1 like

Aan de kat die in onze tuin heeft genekt vannacht. :pouting_cat:

De geleende tent blijkt hartstikke lek en voor de komende dagen is er alleen maar regen voorspeld. Fun times!

2 likes

https://mobile.twitter.com/stateoflinkedin

Dit account verzameld al die belachelijke verhalen op LinkedIn, zitten echt pareltjes tussen soms :ok_hand:t3:

https://mobile.twitter.com/_stateoffb

Deze is ook leuk

4 likes

Dat ik best veel bloed verlies met ongesteldheid en ben er nu helemaal draaierig van aan het worden. Naast kapot gaan van de pijn, gaat dit weer goed he. Echt rot lichaam.

Ja gatver goor he. Mijn vriend wilde 2 weken geleden lekker op de hoekbank zitten en die lag echt compleet onder de kattenkots.

1 like

Wat is het ook dat zoveel opeens cum laude afgestudeerd zijn? Echt bij 80% van de berichtjes die ik de afgelopen dagen daar zag stond dat erbij

2 likes

Omg dat is echt erg. Het lag bij mij gelukkig op de tegels, dus ff alles een plastic zak ingewapperd en de tuinslang erop. Maar doe ff niet in mijn tuin poes

Een van de voorbereidingen op mijn nieuwe baan is dat ik een soort ā€˜grappige’ survey moet invullen. Dan krijg je steeds een vraag te zien (bijv. ā€˜Wat wilde je als kind worden?’) en moet je op een van de afbeeldingen klikken die als antwoord dienen. Maar echt geen van deze antwoorden sluit steeds aan op wie ik ben. Ik wilde vroeger geen leraar, dierenarts, moeder etc. worden. :upside_down_face:

@sazie Studenten hebben veelal hogere cijfers gehaald sinds de coronacrisis misschien heeft dat wel invloed daarop. Of cum laude is de nieuwe citoscore.

Ben blij dat ik zelden met de bus ga. Waarom moeten die buschauffeurs altijd ā€˜grappig’ doen. Ik vraag gewoon gaat deze bus hier en hier naartoe? Nou als jij dat wil dan rij ik daar wel naartoe haha!! En die andere collega, ja dan rij ik wel om! Haha!! Eh? En altijd van die suffe dingen. Plus standaard een sigarettenwalm.

1 like

Ja of als je vraagt stopt u bij die en die halte/ locatie (omdat het gewoon nergens duidelijk staat aangegeven) Als je op het knopje drukt wel hihaho

Dat snap ik ook wel ik heb gewoon een dood normale vraag omdat jullie informatie onduidelijk is.

2 likes

Een kut buurman die een crossmotor heeft en dan op random momenten rondjes gaat rijden en elke keer als ik denk NU IS HET GENOEG En naar buiten wil stampen dan stopt hij

Een vriendin is een weekendje weg met d’r vriend en ze post letterlijk alles wat ze doet/eet op facebook :face_with_symbols_over_mouth: Vandaag heeft ze al 5 nieuwe posts geplaatst.

2 likes

Lekkere lunch besteld maar om aan 't bestelbedrag te komen moest ik er iets kleins bestellen. Ik zag chips, helemaal blij. Blijkt het zo’n fucking klein minizakje te zijn :unamused:

2 likes

Concentratie van 0,0.

Zo geen zin en slecht geslapen. Bijna vakantie en nieuwe baan gelukkig.

Als ik iemand nu moest helpen in inschrijven zou ik het ook niet weten want ik moest destijds bij IB Groep met papieren formulieren inschrijven. :older_woman:t4:

6 likes

Soms denk ik bij jou wel eens; jij zou nog een veel leuker leven kunnen hebben als je je niet zo druk zou maken om / op zou winden over andere mensen :rofl: Maar wellicht doe je dat alleen hier en niet irl.

13 likes

Haha, zit in dezelfde situatie! Bijna vakantie / bijna nieuwe baan maakt de motivatie iets te doen vandaag ook niet groter.

2 likes

Ik zit om de haverklap hier haha. Maar veel topic al hellemaal bij.
Gaat wat worden met de uren schrijven.
Andere collega’s zijn wel druk of met vakantie dus voel me ook doelloos en doe al dingetjes om ze te helpen.
Na vandaag nog 3 dagen volhouden.

Wasje aanzetten voor een shirt dat ik graag aan wil, nou je raadt het al alles zit erin behalve dat shirt :clown_face:

12 likes