Waar erger je je aan? #10

Ik denk best dat je een simpel mailtje met die screens kan sturen en dan vragen wat de gedachte achter deze reclames is en of ze expres deze reclames aan bepaalde doelgroepen laten zien (het antwoord zal sowieso ja zijn, maar ze zullen vast met een verklaring komen).
Denk niet dat het een lange mail hoeft te zijn.

3 likes

Oh ja, dit is zo vervelend. :sweat_smile: Of als ze lacherig doen over hoe iets in elkaar zit of zo. Ik heb er geen verstand van en wil gewoon dat je het maakt, dank u. Ben ook altijd ‘bang’ dat als er een klusjesman in huis komt hij iets ziet wat echt niet meer kan/kapot is/mijn huis gaat laten instorten (volgens hem; later blijkt het - tot nu toe - altijd mee te vallen).

1 like

Ja, precies dat! Jij hebt het niet zo in elkaar gezet dus jij kunt er ook niks aan doen dat het er gaar of vreemd uitziet :sweat_smile:

1 like

Denk dat wat @Vaiana zegt goede tips zijn. Echt ongelooflijk dat ze zo adverteren.

Oh dit is hier precies hetzelfde! Ik krijg de bovenste en vriend de onderste. Als je dan daadwerkelijk op de site kijkt zijn de foto’s heel anders dus ze doen het gewoon dubbel met opzet. Heel fout en stoor me er ook gigantisch aan.

3 likes

Ah verkoopt verschillende azijnen in plastic flessen voor een euro of 2, sta misschien bij het glutenvrije/dieet schap

2 likes

Het zou ook niet overdreven zijn om het hoger op te spelen en er een klacht over in te dienen bij de Reclame Code Commissie of aan een journalist te tippen. Er zit een grote internationale organisatie achter als ik het goed zie en ik geloof er niks van dat ze dit niet weten. Niet dat jij dat moet doen overigens @Calypso, maar meer omdat dit echt heel kwalijk is.

6 likes

Je zou dit naar Damn Honey kunnen sturen, die willen hier vast wel wat mee doen/ze aanspreken/aan de schandpaal nagelen

16 likes

Last van mijn voeten, voel alle vocht daarheen gaan ofzo. Probeer met werken ze wel te bewegen en lopen maar ben nu maar op bed gaan liggen. Verhoging eronder werkte ook niet lekker.

Zelf maken?
Is op zich niet moeilijk, kost alleen wat tijd.

1 like

Dat er net werd aangebeld om iets te verkopen terwijl er duidelijk een sticker hangt waarop staat dat we dat niet willen :sweat_smile: Ga weg

Ja deze bedoelde ik idd!

1 like

Ik ben begonnen aan een boek en het verhaal komt me vaag bekend voor. Nu heb ik dus het vermoeden dat ik het boek ooit al eens heb gelezen, maar daar kom ik alleen achter door verder te blijven lezen, wat ik super irritant vind want ik lees een boek nooit 2x. Maar als ik nu verder blader om te kijken of ik het verhaal herken dan verpest ik het voor mijzelf als blijkt dat ik het nog niet had gelezen :sweat_smile: Vreselijk groot probleem dit :grimacing:

6 likes

Dit had ik laatst met een serie :sweat_smile: Ik vond mijn voorspellende gave over wat er zo ging gebeuren en wie het had gedaan al wel erg on point.

4 likes

Mijn pa gaat een paar dagen weg en ik pas op onze kat in dat huis, prima. Donderdagochtend komen de boodschappen, ook goed, maar de klusjesman komt ook rond die tijd. Ik zeg tegen mijn vader van ja ik ken die man niet en ik vind het eigenlijk niet zo prettig om alleen met hem in huis te zijn, kan je hem niet vragen om pas te komen wanneer ik de boodschappen heb binnengehaald zodat ik dan uit huis kan gaan en niet met hem thuis hoef te zijn. Zegt ie, nee die man moet ook weten waar hij aan toe is, snap dat je het niet leuk kan vinden maar zo is het leven nou eenmaal.

Echt joh. Dit soort dingen gebeuren steeds, hij had ook eens een nieuwe bank besteld die ik dan in ontvangst moest nemen omdat hij op vakantie was. Ik was alleen,
Moest 2 mannelijke bezorgers binnenlaten en toen was er weer shit aan de hand met beneden zetten en weer gezeik en pff.

Ik weet niet of ik nou een enorme aansteller ben maar ik vind dit echt vervelend steeds.

Ik weet niet of het aanstellen is, want ik ken jouw gedachtegang hierachter niet precies.

Maar kun je anders niet een briefje ophangen met dat ze de boodschappen bij de buren mogen afgeven? Miss zelfs nog even met je buren overleggen of ze in dat tijdvak thuis zijn.

Of de bestelling afzeggen en gewoon fysiek boodschappen gaan doen.

Edit: Optie 3: direct na binnenkomst vraag je de klusjesman de boodschappen aan te nemen voor je. Je hebt je tas al ingepakt en kunt zo de deur uit. En je spreekt een tijdstip af waarop hij weer weg is en dan kom je terug.

In alle gevallen hoef je nergens op te wachten en ben je niet met hem alleen in huis.

zou ik ook niet leuk vinden hoor. En wat als de klusjesman wat wil weten en je weet het antwoord niet. Klusjesmannen e.d. hoeven niks aan mij te vragen want ik ben hartstikke a technisch.

3 likes

Ik vind het gewoon niet prettig om met mannen die ik niet ken alleen in een huis te zijn. En vind het irritant dat dat soort dingen worden gepland wanneer hij weg gaat en er wordt verwacht dat ik er wel ben en ik het wel regel.
Fysiek die hoeveelheid boodschappen doen wordt een beetje lastig, heb ook geen auto. En moet ook nog aan de deur betalen voor de boodschappen dus dat de buren of klusjesman laten doen mwah. Ik ga het wel gewoon fixen, maar vind het wel irritant.

3 likes

Dat ik ALTIJD de verkeerde rij kies in de supermarkt. Mensen voor me gingen op hun gemak contant betalen (met kleingeld).

Er waren gewoon 4 mensen sneller aan de beurt die eigenlijk na mij waren, dat doet pijn…

12 likes

Ik word echt pissig van shops die werken met inches.

11 likes