Mijn oma is de allerliefste maar ik merk steeds dat ze me soms nog als een kind behandeld terwijl ik al 26 ben. Ik weet dat ik haar jongste kleinkind ben maar ik vind het lastig dat ze de rest wel wat meer volwassen behandeld. Ze zal het echt niet bewust doen maar ugh. Ik wil me niet steeds jong, klein en nutteloos voelen hierdoor ):
Volgens mij denkt mijn oma ook nog steeds dat ik met Lego en mijn Barbie speel. Misschien een oma dingetje?
Ja ik kan het mijn vriend vragen maar dan moet ie dus op zijn vrije dag om 7.15 uur op ofzo om naar mij toe te komen voelt ook zo lullig
Ja zou best kunnen en ze doet het echt niet bewust maar waarom het ene kleinkind wel en de ander niet. Ze vroeg laatst of ik zelf ook kook. Nee oma ik woon al meer dan 4 jaar op mezelf maar ik leef op magnetronmaaltijden en thuisbezorgd
Open deur misschien, maar kan hij eventueel de avond ervoor komen? Dan moet hij niet zo vroeg op en hebben jullie nog een avond samen?
Helaas niet mogelijk! Maar thanks voor het meedenken.
Haha ja zo onschuldig. Dan zal het wel echt een omadingetje zijn en moet ik het wat loslaten
Smakeloze tomatenš©
Biiiijna een vakantie gevonden. Zijn er alleen nog maar kut stoelen in het vliegtuig. Ga ik 10āuur in economy overleven, zonder ruzie te maken met de persoon voor mij?
Oh nee toch, economy.
Ja 10 uur, hoogzwanger met bekkeninstabiliteit en mijn karaktereigenschappen
Wow, wat asociaal en ook gevaarlijkš¤Æ
Nee aruba. Curacao ging niet meer, zijn we te laat met een pcr test
Nee joh nog niet geboekt. Beslissing ligt bij mij nu
Houtkachels moeten verboden worden. WƔt een stank telkens in huis.
Ja helemaal gelijk, dat gaat helemaal kut worden. Het moet toch een andere bestemming worden
Karl. Je weet best het antwoord op deze vraag.
Niet-zwanger wist je het antwoord al op deze vraag, nu zou het gewoon kat op het spek binden zijn.
En das prima, maar we willen wel graag alle juice achteraf.
hahaha nee sorry helaas. Toch maar gekozen voor het verstandige en we gaan niet meer naar Aruba
Ik erger me dus al een paar dagen aan juist een vrouwenstem op 538, geen idee wie het is, maar ze heeft een enorm harde G en haar stem doet me een beetje denken aan de stem van die styliste van Kopen zonder kijken, echt niet te doen, direct zappen.
Same! Ze probeert ook zo krampachtig mee te doen met de mannen. Geen idee wie dat is.