Hijs al redelijk lang comedian maar hij heeft nu zelf een film gemaakt in de pandemie tijd. Alles geschreven, zelf opgenomen, licht geregeld, muziek gemaakt, in elkaar gezet. (Zover er wordt verteld dan of het waar is geen idee) Twee van die liedjes gaan nu best viral op TikTok dus dan komt het overal.
Ik heb echt verrot geslapen vannacht en vraag me af of ik me daardoor zo mehhhh voel of dat t mn vaccinatie is. Nou ja, vandaag maar overleven
Ik heb een vogel en die gaat heeeeeelemaal los bij zo’n fluitje die je bij het olympisch spelen mountainbiken hoort. Wat kut Zit lekker met m’n koffie wakker te worden
Gisterenavond te lang genetflixed, daardoor slecht geslapen en nu moeeee.
Ik doe ook mee. Ik was nog zo blij dat ik niet direct last had van de tweede prik, tot een dag later - bah :(.
Knip je haar kort en je leven is zo veel beter!!
Ik heb hier echt een enorm WTF-moment, naar aanleiding van je post. Wat bizar!
Wat respectloos ook richting de mensen die bij zo’n bureau werken dat ze aan vaders worden aangeprezen als een soort foute nanny-fantasie.
Zo ver had ik er nog niet eens over nagedacht, dus ik bedoelde het ook niet richting jou, maar netjes van je!
Pauze van 30 min op kantoor voelde altijd lang. Konden altijd rondje kopen en eten in die tijd.
Maar nu thuis echt kort. Kan net de hond uitlaten en snel wat eten.
Ik heb een gaar huis gekocht dat ik langzaam probeer op te laten knappen. En elke keer als ik een bedrijf laat komen om wat nieuws aan te pakken blijven ze de hele tijd doorgaan over hoe slecht de huidige staat van (…) is. Dat was al zo bij de cv ketel, de spouwmuur, leidingwerk/elektra en nu de vloer. Ja vriend, waarom denk je dat ik je heb gebeld? Ik woon hier nog geen jaar
Vind dit heel erg. Kun je ze aanschrijven? Ik wil het ook wel doen. Dit kan echt niet.
Ik denk best dat je een simpel mailtje met die screens kan sturen en dan vragen wat de gedachte achter deze reclames is en of ze expres deze reclames aan bepaalde doelgroepen laten zien (het antwoord zal sowieso ja zijn, maar ze zullen vast met een verklaring komen).
Denk niet dat het een lange mail hoeft te zijn.
Oh ja, dit is zo vervelend. Of als ze lacherig doen over hoe iets in elkaar zit of zo. Ik heb er geen verstand van en wil gewoon dat je het maakt, dank u. Ben ook altijd ‘bang’ dat als er een klusjesman in huis komt hij iets ziet wat echt niet meer kan/kapot is/mijn huis gaat laten instorten (volgens hem; later blijkt het - tot nu toe - altijd mee te vallen).
Ja, precies dat! Jij hebt het niet zo in elkaar gezet dus jij kunt er ook niks aan doen dat het er gaar of vreemd uitziet
Oh dit is hier precies hetzelfde! Ik krijg de bovenste en vriend de onderste. Als je dan daadwerkelijk op de site kijkt zijn de foto’s heel anders dus ze doen het gewoon dubbel met opzet. Heel fout en stoor me er ook gigantisch aan.
Ah verkoopt verschillende azijnen in plastic flessen voor een euro of 2, sta misschien bij het glutenvrije/dieet schap
Het zou ook niet overdreven zijn om het hoger op te spelen en er een klacht over in te dienen bij de Reclame Code Commissie of aan een journalist te tippen. Er zit een grote internationale organisatie achter als ik het goed zie en ik geloof er niks van dat ze dit niet weten. Niet dat jij dat moet doen overigens @Calypso, maar meer omdat dit echt heel kwalijk is.
Je zou dit naar Damn Honey kunnen sturen, die willen hier vast wel wat mee doen/ze aanspreken/aan de schandpaal nagelen
Last van mijn voeten, voel alle vocht daarheen gaan ofzo. Probeer met werken ze wel te bewegen en lopen maar ben nu maar op bed gaan liggen. Verhoging eronder werkte ook niet lekker.