Hahaha toen @Crusti_Croc dat topic snel aanmaakte en niet lang daarna automatisch werd ingesteld dat topics zichzelf konden vernieuwen. 4-EvA Caronatopic.
De belasting dienst. Kreeg weer een leuke blauwe envelop dat ik x bedrag nog moest betalen voor mijn inkomsten belasting. Ik bellen, snap natuurlijk helemaal niks van het verhaal. Waarom geven ze me geld waar ik niet om heb gevraagd en moet ik het daarna terugbetalen? Het was geen hoog bedrag, dus kan het prima weer terug overmaken, maar heb er echt altijd gedoe mee. Dacht dat ik ervan af was toen ik ze 2 jaar geleden belde dat ze alles wat mogelijk was stop moesten zetten.
En ja ik ben iemand die verder nooit op de rekening kijkt wat er wordt af of bijgeschreven.
Ik zou hem die stoel gewoon bij jou laten brengen op een moment dat het jou uitkomt.
Ja, ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte en woede als ik zulke dingen lees. Deze hele coronaperiode heeft mij daarbij nog eens extra duidelijk gemaakt hoe egocentrisch sommige mensen kunnen zijn.
Is dit nou hetzelfde verhaal van die vriend die die stoel zonder overleg wilde gaan verkopen?
Dus je was daar al maar kreeg de stoel niet mee? Waarom smeekt hij die stoel nog even te houden tot de ochtend? Alsof je niet een nacht zonder stoel (van iemand anders notabene) kan?
oooh ik word zo boos van deze stoelenman steeds. Wat is dit voor vent?
Waarom laat je zo over je heen lopen eigenlijk? Had gewoon die stoel meegenomen dan was het hele gezeik nu toch klaar geweest. Ik bedoel het niet lullig maar kom gewoon voor jezelf op, je staat in je recht.
Heb je de stoel vanochtend wel gezien? Misschien houdt hij je gewoon aan het lijntje en glipt hij er zo tussenuit naar het buitenland terwijl hij die stoel intussen wel heeft verkocht. Of denk ik nu heel slecht over de mensheid?
ik zou wel moeilijk doen, je komt daarheen om die stoel en boeken op te halen maar nee hij wil het toch nog opeens gebruiken dus je komt voor niks. Daag. Vind echt asociaal van die vriend. Hopelijk krijg je je spullen vandaag nog terug (of heb je ze al terug) maar je mag echt wel wat meer op je strepen staan hoor!
Wat een dick, zou de vriendschap echt heroverwegen. Fucking hell jij hebt op jouw pas boeken geleend maar mag die nog niet meenemen omdat hij ze nog wil lezen??? En jij komt daar om een stoel op te halen (die HIJ HEEFT GELEEND) en die mag je nog niet meenemen omdat hij per se nog een dag op die stoel moet kunnen zitten??? Ik word echt plaatsvervangend boos wat een lulhannes
Ik erger me aan mezelf. Ik wil weer gaan sporten en ik heb een hele leuke studio gevonden die dichtbij is én een heel groot yoga-aanbod heeft. Alleen die drempel om een proefles aan te vragen voelt zo groot, dus ik stel het al twee weken uit. D:
Omg een vriendin van mij corrigeert mijn spelling en gaat uitleggen waarom ik het zo moet schrijven in whatsapp?!?!?! Ik schreef stukken, ipv stukke, door autocorrect, maar ze bedoelde her gewoon serieus?? en ja ze is juf.
En daarna ging ze ook nog iets beweren wat niet waar is omdat “ze het ooit eens heeft gezien ”.
Hahahaha dat was mijn vriend ja, ik heb hem toevallig nog
Ik krijg net een brief dat ik vanaf volgende week voor 3 maanden op random momenten zonder gas kan zitten van maandag t/m zaterdag. En dat er dus ook random iemand voor de deur kan staan om je gasmeter af te sluiten.
Ik weet niet eens waar de gasmeter zit en ik vind dit echt een bizar lange tijd dat ik dan maar standby moet staan. En ik moet ook elke zaterdag voor 08:00 uur sochtends gedoucht zijn want anders kan het zomaar zijn dat ik op zaterdag nier kan douchen
Wow hebben wij dezelfde buren? Hier is het ook al sinds maandag elke avond ellende.
Oh joh, ik doe wel stoer in mn bericht aan jou maar ik doe dat ook allemaal. Vandaag nog mezelf in de nesten gewerkt met iets doms. Heb ook geen tips voor je behalve iets langer nadenken voordat je iets voorstelt aan iemand. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan
Ik heb meegelezen met je verhaal. Ik wilde alleen even zeggen dat je denk ik echt wel trots op jezelf mag zijn hoe je het nu aanpakt. Ik kan mij helemaal voorstellen dat dit de beste optie is op dit moment. In theorie is het makkelijk om te zeggen tegen een ander of jezelf van ja je moet gewoon X doen maar in praktijk spelen er altijd meer belangen mee en is het niet makkelijk. Je bent nu gewoon aan het leren om anders met dit soort situaties om te gaan en misschien ook om je eigen grenzen te bepalen. En leren gaat echt met kleine stappen.
Die studiegenoot komt op mij echt over als een heel manipulatief en naar persoon. Dat een andere studiegenoot ook klaar met hem is bevestigd des te meer dat zijn gedrag echt niet oké is.
Hoop dat je er nu verder zo min mogelijk last van hebt.
Mijn vriend wilde net de grijze bak opruimen en iemand heeft gewoon onze grijze bak gepikt??? We gaan zo op jacht naar onze bak.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #11 (Deel 5).