Horror kijken is dus goed voor je als je vaak anxiety hebt omdat je het dan tijdens een film beleeft en dan erna rustig bent
Werkt bij mij altijd
Horror kijken is dus goed voor je als je vaak anxiety hebt omdat je het dan tijdens een film beleeft en dan erna rustig bent
Werkt bij mij altijd
Een collega die me vraagt hoe ik me voel (coroon) en begint over de mortaliteitsratio van de griep in vergelijking met corona? Krijg nu allemaal plaatjes doorgestuurd met tabellen en overzichten. Uhh rot op, danku
Omg ik word hier agressief van
Wie is dit?
De eigenaresse van Gymjunkies. Cynthia heet ze.
Vreselijk mens inderdaad!!
Cynthia houben. Wappie extraordinareeee en LOA mens.
wedden dat ze stiekem gewoon met qr reist
Leuke titel
Denk je ja? Ik hoop het maar
Ik wil best wel geloven dat ze niet bij hoeft te betalen, dat is mij ook wel een overkomen als het over minder dan 1 kilo te zwaar ging. Maar het hele QR deel⊠ja goed als je naar een land gaat waar je geen vaccinatie voor nodig hebt en alleen test dan heb je theoretisch natuurlijk geen QR code bij je (zeker als je test toch nep is). Dus waarom ze stoer zit te doen is me onduidelijk
Ik vind het stom dat het woordspelletje âWordleâ nu helemaal hip is en dat mensen niet weten dat dit al bestond omdat het gewoon bijna letterlijk Lingo is.
âkoude kantâ.
Ik las gisteren ergens het MEGAPOPULAIRE spel wordle maar ik had er echt nog nooit van gehoord, ook nergens op social media ofzo, echt geen idee
Aan mezelf vandaag, kom echt nergens mee vooruit en heb enorm veel te doen (wat enkel maar meer wordt) En dat ik moeilijke gesprekken met mensen gewoon niet aan durf te gaan en dan doe alsof er niks aan de hand is, waardoor het schuldgevoel steeeds erger wordt (herkend iemand dit?)
Na het lang te hebben uitgesteld, besloot ik vandaag eindelijk met mijn auto door de wasstraat te gaan. Het was alleen zo druk dat alle stofzuigerplekken bezet waren. Dus nu heb ik van binnen nog steeds een vieze auto
Ik heb nieuwe onderburen sinds vorige week en ze maken zoveel klus lawaai met schuren en beitelen dat het nu wel irritant begint te worden. Dit appartement is vrij geluidsdicht en hoor weinig leefgeluiden normaal gesproken dus het contrast is nu ineens wel heel groot. Ik dacht, ff een dutje doen op mân vrije dag maar werd steeds na 2 minuten weer wakker geschud. Klein leed haha
Ik erger me er aan dat zoveel mensen het principe van een invoegstrook niet snappen. Nee graftak, ik ben niet aan het âvoorkruipenâ ik hanteer de regel âhele invoegstrook gebruikenâ. Ik word er zo vaak niet tussen gelaten aan het einde van de invoegstrook waardoor ik me er zowat voor moet gooien.
En andersom erger ik me er ook aan als iemand dan stil gaat staan aan het begin van de invoegstrook. De autoâs erachter komen dan stil te staan op een gevaarlijk kruispunt terwijl er VOOR die eerste autoâs meeeeters invoegstrook vrij is.