Dat er telkens geen plek beschikbaar is om een testafspraak te maken bij de GGD en iedere keer als je de beschikbaarheid wil checken je bij het inloggen die irritante vragenlijst moet invullen. Ik wil het gewoon even snel tussendoor checken! Ik doe allang niet meer de moeite om m’n laatste vaccinatiedatum in te vullen, de groeten.
De gevelrenovatie bib het pand tegenover mijn huis en de bijbehorende herrie en stofbende die erbij komt kijken. En het duurt al superlang, snap niet waar dat voor nodig is.
Arme mensen die daar wonen en moeten thuiswerken.
Ughhh wachttijden voor de zorg (werk er zelf ook in maar irritanttt).
Stukje van mn kies afgebroken, kan pas in maart terecht. Maar heb er geen last van, dus zou wel kunnen denk ik? Alleen gaat er snel eten in dat gat zitten en dat is niet goed.
En wil mn spiraal er uit laten halen door de gyn (moet deze maanden gebeuren) die kan dan meteen ff een echo maken of alles oke is enzo, vind ik wel fijn). Maak ik een afspraak is dat voor maart 2023 ipv 2022😂. En nu wil ik t wijzigen maar ze zijn dicht ivm ziekte. De huisarts kon de draadjes niet zien… ik ga toch vragen voor een verwijzing ofzo iets (weet niet hoe dat werkt hier in België). Want die dingen zijn toch anders geregeld dan toen ik in NL werkte. Hier mag je gewoon naar de gyn zonder verwijzing alleen dus wel een jaar wachttijd bij bijna alle praktijken hier.
Klaag modus uit (nachtdienst gehad dus beetje chago).
Ja die tandartsen… echt slecht vind ik dat. Vind een stukje van een kies toch best urgent, het doet nu misschien geen pijn maar misschien over 2 dagen wel en dan moet je daarmee lopen tot maart.
Jaaa! Toen ik net uit een relatie kwam vorig jaar en naar mijn eigen, mooie appartement verhuisde heb ik 2 weken lang alleen maar maaltijden gemaakt die hij nooit wilde en ik denk dat dit de gelukkigste weken van m’n leven waren
Ik las dat ze bezig zijn met opschalen doordat je nu ook bij commerciële aanbieders kunt testen. Hopelijk gaat dat helpen en kun je toch nog een afspraak maken. Mij is het uiteindelijk wel gelukt door echt 10 keer opnieuw in te loggen. Eerst liep de hele site ook telkens vast en werd ik automatisch uitgelogd. Heel irritant inderdaad
Ik ons werkgroepsapp van 80 man werd iets gepost over een auto die verkeerd geparkeerd stond. Iemand reageerde: “wil de vrouw die deze auto heeft geparkeerd deze even rechtzetten?”
Ik wilde reageren maar mijn vriend heeft me tegengehouden. Eigenlijk reageerde daardoor niemand op zijn seksistische comment, stom.
Dat de Ah geen appel & kiwi thee meer verkoopt.
Wij hebben al maanden maar 1 auto en het is zoooooo vreselijk. Word er echt gestoord van. Ik wil weer een auto voor mezelf waar ik lekker troep in kan maken en lipgloss het middenconsole kan leggen
Kan je niet alsnog reageren? Dat de opmerking echt niet gepast is?
Zie de hele tijd dezelfde vent op tinder langskomen die in zijn bio heeft staan dat hij een vrouw zoekt die ‘slank/normaal <80 kg’ is en word er ZO chagrijnig van maar heb m al meerdere keren naar links geswipet maar HIJ BLIJFT MAAR LANGSKOMEN
Normaal kan je bij Tinder niet blokkeren ofzo?
Hij staat zelf zeker met een dooie karper op de foto
Nee dat kan niet als je geen match hebt, maar heb hem wel ‘gemeld’ want dat kan blijkbaar wel. Hoop dat meerdere mensen dit doen want wtf.
@Karl_Lagerfeld precies, zelf zeker niet God’s gift to women.
Nee ze hebben smaken die ik lekker vond uit het assortiment gehaald :triumph
Iemand post in de facebookgroep van de gemeente dat het toch wel schandalig is dat er zoveel betaald wordt voor een vluchteling die in dezelfde klas zit als zijn dochter.
Ik word zo kwaad van zulke mensen, die verdomme jaloers zijn op wat een ander mens krijgt omdat hij/zij heeft moeten vluchten uit het thuisland. ‘daar gaan onze belastingen dus naartoe’, ‘eerst onze mensen helpen’, ‘zo lang dat ze zich maar aanpassen’.
Het is een kind. Op de vlucht. Fuck off.
Maar echt. En dan zelf janken over eigen kind die enorm lijdt want mondkapje/lockdown/vaccinatie. Zo geen connectie met de werkelijkheid.
Ik zie ook vaak een kerel voorbij komen waar een vriendin van me eens mee heeft gedate die dus liegt over zn leeftijd. En iedere keer rapporteer ik m weer, maar hij blijft ook voorbij komen
Mensen die hun zooi gewoon maar op de grond flikkeren. Ik liep net naar de supermarkt en gisteren was er een fakkeloptocht. Ik ben meerdere fakkels tegengekomen die gewoon lekker op de grond gegooid zijn
Ik raak echt buitensporig geïrriteerd door alle idiote bijnamen die mensen COVID/Corona geven:
Coroon
Rona
Tante Corona
Ronie
Roon
Kan er helemaal agressief van worden want het klinkt allemaal zo enorm debiel