Ja same, ik krijg zo veel stress nu ervan dat dit de beste tijd van mijn leven zou moeten zijn!!! Straks als 30+er ben je snel vermoeid en kan je geen lol in je leven meer hebben!! Sowieso de hele druk op leeftijd. Ik merk ook dat ik echt bang ben om ouder te worden want als dit de beste/leukste/gezondste tijd van mn leven is dan staat me echt iets heel deprimerends te wachten. Al helemaal omdat “de beste tijd uit mn leven” ondertussen grotendeels uit covid bestaat. Ik weet rationeel wel beter maar dat weerhoudt me er niet van om terug te willen naar toen ik <20 was zodat ik even extra kan genieten van “de mooiste tijd ooit”?
Terwijl als ik naar mijn ouders kijk (50ers) dan hebben die nog een hartstikke leuk leven. Die gingen (pre covid natuurlijk) wekelijks uit, weekendjes weg, etc. Een veel leuker leven dan ik als 20er.
edit: dit hele gezeur van mij heeft eigenlijk weinig te maken met jouw ergernis maar here we are

Kan ik me toch niet voorstellen eerlijk gezegd. In welk systeem kan een autogarage nou titels opvragen?
Nou dan niet hoor loop je lekker 4 personen omzet mis. (En waarschijnlijk meer mensen die vega/vegan zijn)