Waar erger je je aan? #11

Onze vorige sphynx is 15 jaar geworden en nooit ziek geweest! Ken wel iemand die 2 sphynxen van marktplaats heeft gehaald bij een louche vrouw. Bleken ze nooit ingeent te zijn en hebben nu chronische niesziekte. Zo sneu. Zou het ook niet zo snel meer aandurven nu met een sphynx. Lijkt alsof het de laatste jaren echt meer mis is gegaan met de fok

Dit lijkt me van alle spellen dus echt de kutste ooit. Ik heb geeen pokerface dus zodra 1 iemand het goed raadt weet iedereen dat ik mijn baby Annejet ga noemen.

4 likes

Mensen die heel erg ā€œja-maarā€ en ā€œdoe maar gewoon, dan doe je al gek genoegā€-zijn. Zo irritant. En dan niet keer kunnen zeggen; oh tof idee, ga ervoor! Maar altijd zo beperkend, vooroordelend en kritisch reageren. Weer even klaar met een gesprek met een familielidšŸ˜‚

3 likes

Een leuk FF invul kraamboek :joy:

Mijn wens voor jou is…

Dat je geen RGK wordt.

7 likes

Ja dat zou wel leuk zijn als er lekkere scandaleuze dingen in zouden staan

Dan vul ik in,
Later word ik: Gecremeerd :joy::ok_hand:

17 likes

Het is schijnbaar een hele impopulaire mening maar ik vind het invullen van zo’n kraamvisiteboek dus wel leuk en zou er zelf ook wel ƩƩn willen :grimacing:. En ik ben niet de grootste kinderliefhebber of zo. Maar lijkt me gewoon een leuke herinnering, helemaal als je er foto’s bij kunt plakken.

5 likes

Ik dacht al, dit kunnen maar twee mensen zijn, je lover arnonie of Ilja Pfeiffer. Maar het was natuurlijk je luvah

1 like

Er komt vandaag een monteur langs maar ik heb totaal geen tijd door gekregen. Alleen dat ie voor 12 uur komt. Dus ik zit nu ook totaal niet lekker te werken omdat ik steeds denk oh ja er komt iemand langs.

1 like

Ik ben op werk met een project bezig, en ik kreeg als tip om een andere afdeling aan te haken. Nou, ik wou dat ik het niet had gedaan want die mensen maken het alleen maar nodeloos ingewikkeld. Ze storten een bak met informatie over je heen waar je wat mee moet, willen besluiten nemen of het project wel of niet door kan gaan in deze vorm terwijl er niks mis was gegaan als ze niet betrokken waren. Ik heb slapende honden wakker gemaakt terwijl ik al genoeg te doen had, dus nu baal ik van mezelf 🄲

Ik ben onder behandeling bij een diĆ«tist, maar niet vanwege m’n gewicht. Maar nu krijg ik steeds nieuwsbrieven van die praktijk met dingen in de titel als ā€˜op naar je ideale gewicht!’ en ā€˜volg deze 5 stappen om af te vallen!’ :roll_eyes: Ik heb net een beetje vrede met m’n gewicht dus dit is niet zo fijn

1 like

Kan je je niet afmelden? Irritant zeg

Ohja duh, zie nu inderdaad dat dat gewoon kan :sweat_smile: Ik heb me ook nooit specifiek aangemeld voor die nieuwsbrief, dus had er daarom ook niet aan gedacht dat ik me kon afmelden haha. Thanks!

2 likes

Nou je kan hem ook gewoon niet invullen. Komen ze pas achter wanneer je weer thuis bent. Net doen alsof je schrijft en dan wegwezen

2 likes

Mensen die hun jongetjes baby/kind ā€œventjeā€ noemen :confused:

7 likes

ā€˜lekkere vent van me’

3 likes

ā€œKleine manā€ vind ik echt de ergste.

13 likes

Of kleine held!

2 likes

Kanjer!!!

Dat zegt mijn neef altijd op whatsapp over zijn kinderen, elke keer als ik het ironisch probeer terug te typen autocorrect m’n telefoon het naar Kanker!!!

26 likes