Waar erger je je aan? #11

Ugh ik heb tijdens het journaal nog tegen de tv geschreeuwd om deze dingen

6 likes

Die vieze damp ook die je ziet door ademen en praten, zo vies.

5 likes

Het zijn ook altijd van die typische vrouwen die ze dragen. :pouting_cat:

14 likes

Ik zie vooral oudere vrouwen hiermee of jongere met een full face make up op.

1 like

Ja ik zie vooral van die oudere vrouwen die je in een parfumerie of “de betere decoratiewinkel” tegen zou komen, “hoog” geföhnd haar en full face make-up idd.

16 likes

Bij deze beschrijving moet ik denken aan die Angel die scheef over haar rela met mr Wong (wat dus niet Wong was maar Wrong).

3 likes

Haha ik zou haar niet per se scharen onder oud :joy: maar ze heeft wel altijd hoog haar idd.

1 like

De rest van ons full face make-up dragende mensen accepteert de foundation vlekken in hun mondkapje :sweat:

5 likes

Ik herken dit gevoel zo erg. Ik ben zo zuinig op m’n spullen en kan daar ook zo chagrijnig van worden.
Hopelijk ben je dat vervelende gevoel beetje kwijt inmiddels.

3 likes

Nou ik snap je helemaal dat is gewoon klote! Ik was ook flink pissig/teleurgesteld toen familie voor ons gekookt had (was heel lief) maar onze nieuwe dure pan zat daarna onder de krassen :sob:

6 likes

Dat ik me altijd zo zwak en nep voel als ik me ziekmeld. Maar ben echt ziek en vannacht was echt horror. Ik houd nog steeds niks binnen / durf niet echt te eten. En heb max 2 uur geslapen.

4 likes

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/amusement/echtgenote-jan-jaap-van-der-wal-ernstig-ziek/ss-AARWvge?ocid=ob-fb-nlbe-83

Dit soort shitty chickblait. Ik dacht dat ze terminaal ziek was maar ze heeft een burn out gehad (ook heftig natuurlijk maar bij ‘ernstig ziek’ denk ik aan iets anders)

1 like

Ik vond het best gek dat ze zelf ook bekend is en aangeduid wordt als partner van ipv haar naam.

6 likes

Ja idd ook heel vreemd

3 likes

Wat zat er tussen? Ik leef met je mee, het leven is te kort om dingen te eten die niet lekker zijn.

1 like

Een klein beetje aan een vriendin. Ik vraag of ze zin heeft Oud en nieuw bij mij te vieren met haar kinderen. Zegt ze ‘oh wat een leuk idee, ik zal het aan ze vragen want ze zijn bang voor vuurwerk’ Vervelend dat ze bang zijn voor vuurwerk want ze moeten ook nog naar huis natuurlijk maar ik denk dan die kinderen zijn 5 en 6 dat ga je toch niet aan hen vragen maar zoiets doe je dan gewoon (of niet als je zelf geen zin hebt).

23 likes

Aan een vriend van mijn vriend. Mijn vriend was daar vrijdag even voor een borreltje, zegt die vriend net dat hij vrijdagmiddag een positieve coronatest had maar dat niet wilde zeggen omdat hij zijn vrienden zo graag wilde zien :exploding_head: echt wtf is mis met je. Nu gaan wij dus het hele test/quarantaine-gezeik in vanwege zijn egoïstische gedrag. Lekker dan, met Kerst voor de deur

18 likes

Glitterbom sturen!

1 like

Nou jaaaa zeg :exploding_head:

3 likes

Bi-zar hoe mensen denken.

@Boommm nou precies dat. Blokkeren en weg ermee.

3 likes