mn kantoorgenoot zit heel stil te werken zonder koptelefooon waardoor ik me superbewust ben van elk slok-geluid dat ik maak
Dat je óveral in een wachtrij of wachtlijst komt. Van kidneropvang tot een boosterprik tot nu zelfs een simpele afspraak met de doktersassistent. Nu lekker het hele weekend met een dicht oor en duizelig van het oorsmeer dat er gewoon even uitgehaald moet worden
Geen probleem, dan luister ik gewoon niet naar je
Mijn voordeur gaat naar buiten open, dus de pakketbezorgers sluiten me altijd half op als ze de pakketjes (heel lief!) voor de deur zetten.
Post die ik krijg van vorige bewoners, niet eens waarvan we het huis gekocht hebben maar nog daarvoor. Heb die rommel al zo vaak retour gestuurd. Deze maand is het extra erg met acceptgirokaarten voor christelijke organisaties.
āfacial voor de intieme zoneā
Hoe dan
Van een aantal mail of bel ik die bedrijven, rot op met je post
iemand anders hier schreef er āoverledenā op, werkt vast
Er moet een dezer dagen een persbericht uitkomen wat betrekking heeft op mijn werk. #duurtlang.
Ik weet het niet. Ik vind dat iemand van hier die in de buurt woont het eens moet uitproberen
klinkt alsof er lekker veel op wordt gespoten.
Tja je hebt ook lippen daar
Haha wtf, vaginaal stomen. Goed voor de vagina en baarmoeder
Het is een vagina, het is geen broccoli
Een facial steam
Hebben ze dit ook voor de mannelijke genitalien. Of is het alleen een vagina die gestoomd moet worden. Gestoord dit.
Nee, mannen moeten hun noten roosteren voor hun wellness
Hahhaha
Nee maar ik vind dit echt kwalijk. Wanneer stoppen we eens met de beeldvorming dat een vagina āviesā is en gereinigd moet worden.
Laten ze maar een stoomapparaat maken voor die smegmaās
Tja in sommige landen is dit een ritueel, wat misschien niet evidence based is maar wel waardevol. Als je dit niet van huis uit mee krijgt of dit is een gebruik is wat veel voor je betekent, zou ik het niet doen. Maar om het nou helemaal weg te zetten als iets totaal achterlijks vind ik ongevoelig (ik zie trouwens dat dit niet voor jouw geldt maar voor @Mango ) Deze discussie is ook rondom Masā bevalling gevoerd, daar leggen mensen het beter uit.
Ik wist niet dat dit een ritueel is in andere landen. In dat opzicht snap ik de ongevoeligheid en als ik iemand heb beledigd wil ik daar mijn excuses voor aanbieden.
Ik keek er met andere ogen naar. En hiermee bedoel ik niet alleen de vaginale stoom maar bijvoorbeeld ook de vaginale zeep die we hier al langer kennen. Maar dat laatste is geen ritueel maar eerder marketing. En zoān havermelkelite clinic vind ik ook dichterbij marketing komen dan een ritueel.
Sponsor me en ik doe het